چالش تخم مرغ در لباسشویی

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد اگر یک جسم به غیر از البسه‌ها وارد ماشین لباسشویی شود چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ لباسشویی‌ها تنها برای شستشو طراحی و ساخته شده‌اند و استفاده دیگر از آنها دور از انتظار است. به طور مثال نمی‌توان از ماشین لباسشویی به عنوان یک میکسر استفاده کرد، قطعا نتیجه‌ای مطلوب نخواهید گرفت و از طرفی دیگر آسیب جدی به ماشین لباسشویی وارد می‌شود. ما ویدئویی در شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد آماده کرده‌ایم که در رابطه با چالش تخم مرغ و لباسشویی که به شما نشان دهیم اگر تخم مرغ در ماشین لباسشویی باشد چه اتفاقی رخ خواهد داد.

نکات ایمنی در چالش تخم مرغ و لباسشویی

در این فیلم شاید شما به عنوان یک چالش به آن نگاه کنید، اما هرگز این کار را با ماشین لباسشویی خود امتحان نکنید. زیرا به آسیب جدی به لباسشویی وارد می شود. از این ویدئو می توان نتیجه گرفت که وجود بعضی از اشیاء در دیگ لباسشویی چقدر می تواند به دستگاه آسیب برساند. در ادامه یکسری اشیاء که ممکن است از غفلت کاربر درون دیگ جا بماند را بررسی می کنیم.

وجود اشیاء در جیب لباس‌ها چه خطری برای ماشین لباسشویی دارد؟

گاهی اوقات ممکن است در هنگام انداختن لباس‌ها در ماشین لباسشویی عجله کرده و فراموش کنید اجسامی که در داخل جیب قرار دارند خارج کنید. اینکار احتمال آسیب به دستگاه و یا حتی لباس‌ها را افزایش می‌دهد. به طور  مثال در فصل زمستان معمولا در جیب‌ها دستمال کاغذی وجود دارد. اگر دستمال کاغذی از جیب خارج نشود ممکن است در پمپ تخلیه ماشین لباسشویی گیر کرده و باعث سوختن پمپ گرددد. حتی اگر پمپ نسوزد احتمال آنکه مسیر تخلیه مسود شود افزایش می‌یابد در نتیجه این اتفاق لباس‌ها به خوبی خشک نخواهند شد.

  • وجود دستمال کاغذی در جیب تنها یکی از احتمالاتی است که می‌تواند باعث آسیب به لباسشویی شود.
  • حتی وجود سکه نیز در ماشین لباسشویی ممکن است علاوه بر سروصدای زیادی که ایجاد می‌کند از طریق منافذی که در لاستیک دور درب هستند وارد بخش داخلی ماشین لباسشویی شده وه به دستگاه آسیب وارد کند.
  • بنابراین قبل از قرار دادن لباس‌ها در ماشین لباسشویی حتما جیب‌ها و یا قسمت‌های دیگر را بررسی نمایید که چیزی به دستگاه آسیب وارد نکند.
1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • ناشناس 14 بهمن 1401

    والا حداقل به جای اینکه این همه تخم مرغ رو بندازی تو ماشین لباسشویی باهاشون املت و کوکو و اینا درست میکردی هم اسراف کردی هم ماشین لباسشویی رو به فنا دادی

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد