logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

آیفون تصویری هوشمند چیست؟

آیفون تصویری هوشمند چیست؟
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله آیفون تصویری هوشمند چیست؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در گذشته با کلون‌های در فقط می‌شد جنسیت شخصی که در را به صدا در میاورد تشخیص داد، بعدها زنگ های درب به بازار آمدند و بعد هم که آیفون‌های درب بازکن عرضه شدند. این آیفون ها امکان باز کردن درب را از راه دور میسر کرده بود، امروزه با پیشرفت فناوری ویژگی‌های بیشتری به آنها افزوده شده که کاربران راحتی بیشتری را احساس کنند. آیا  تا به حال شده کسی کار مهمی با شما داشته و زنگ درب خانه شما را به صدا درآورده و شما در منزل نباشید و افسوس آن را بخورید که حداقل زمان آن را بدانید؟ دیگر نگران این موضوع نباشیدزیرا آیفون های هوشمند وارد بازار شده اند. اما آیفون تصویری هوشمند چیست؟ و چه ویژگی‌هایی دارد؟

همراه ما در مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد باشید تا به پاسخ این سوالات و مطالب مفید دیگری در این باره برسید.

آیفون تصویری هوشمند چگونه کار می‌کند؟

آیفون تصویری هوشمند در هر زمانی که شخصی از جلوی آن رد شود، این دستگاه هوشمند به صورت خودکار شروع به فلیم گرفتن می‌کند و به شما به صورت آنلاین اطلاع می‌دهد. این دستگاه با اتصال به اینترنت، در هر کجا که باشید، چه دور و چه نزدیک تمام اتفاقات را به گوشی هوشمند شما ارسال نموده و شما از طریق آن می‌توانید همه چیز را ببینید و کنترل نمایید.

چگونه امنیت خانه را با آیفون هوشمند افزایش دهیم؟

شما با نصب آیفون هوشمند در واقع امنیت خانه خود را افزایش داده‌اید، اما این کار چگونه ممکن است؟ اگر کسی قصد داشته باشد، بدون اجازه وارد خانه و منزل شما شود این دستگاه به صورت خودکار فیلم آن را ضبط و ذخیره می‌کند و علاوه بر آن به شما نیز هشدار خواهد داد. این دستگاه هوشمند با داشتن سنسور RIP به شما این امکان را می‌دهد، که تحرکات درب منزلتان را چک کنید و یا با انجام تنظیمات شخصی سازی مشخص نمایید که چه زمان پیام هشدار را دریافت کنید و یا چه موقع آیفون به صورت خودکار شروع به فیلم برداری کند.

پاسخ دهی آیفون تصویری هوشمند به صورت آنلاین

هرگاه شخصی زنگ درب خانه شما را به صدا در بیاورد به صورت خودکار گوشی شما نیز زنگ می‌خورد و شما در هر کجا که باشید می‌توانید به صورت آنلاین پاسخ دهید.

کیفیت تصویر آیفون هوشمند در شب چگونه است؟

هنگامی که هوا تاریک است، در هنگام زنگ خوردن، به صورت خودکار چراغ‌های آن روشن خواهد شد، که باعث می‌شود تصویر با کیفیت بالاتری به نمایش د بیاید، همچنین شما به صورت دستی نیز می‌توانید آن را روشن کنید تا تصویر واضح‌تری از بیرون منزل خود داشته باشید. علاوه بر آن این آیفون هوشمند دارای دوربین دید در شب است و در زمانی که چراغ روشن نباشد باز هم شما میتوانید با کمک این دوربین محیط بیرون را مشاهده نمایید.

کنترل بیماری توسط آیفون تصویری هوشمند

این دستگاه‌های هوشمند با ویژگی‌های جدید و نوآوری شده در عرصه ارتباط دیگر نیازی به لمس فیزیکی دکمه‌ها نیست تنها با ایستادن روبه روی آیفون، به صورت خودکار آیفون به صدا در می‌آید. علاوه بر آن دکمه های این آیفون‌های هوشمند دارای حسگر تب سنج می باشند تا در صورت تب داشتن فرد یا بیمار بودن وی، قبل از ورود به خانه به شما اطلاع بدهد. این ویژگی سبب شده تا افرادی که احتمالا بیمار هستند از ورود آنها به خانه جلوگیری شود.

باز کردن درب، بدون کلید با آیفون هوشمند

اگر کلید خود را فراموش کرده‌اید، و کسی در خانه نمی‌باشد نیازی نیست ساعت‌ها پشت درب منتظر بمانید تا کسی که کلید دارد برسد و در را برای شما باز کند. برای باز کردن در خانه بدون کلید با آیفون هوشمند تنها کافیست با استفاده از بلوتوث و یا QR code درب را باز کنید. البته این روش کاملا ایمن بوده و تنها درب در صورتی باز می‌شود که قبلا کد و رمزها در تنظیمات تعریف شده باشد.

فضای ذخیره سازی آیفون تصویری هوشمند چگونه است؟

یکی دیگر از قابلیت‌های ویژه و منحصر به فرد آیفون های هوشمند فضای ذخیره سازی به صورت فضای ابری و کارت حافظه است. در این آیفون های هوشمند در همه زمان امکان ضبط فیلم وجود دارد بنابراین باید دارای فضای ذخیره سازی زیادی باشند. در بعضی از مدل‌ها فضای ذخیره سازی ابری برای چندین ساعت رایگان می‌باشد، البته این زمان قابل ارتقا و تمدید است. در اکثر مدل‌ها نیز با قرار دادن کارت حافظه می‌توان فضا را برای ذخیره سازی بیشتر ارتقاء داد.

4.5/5 - (2 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد