logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

ماشین لباسشویی فضایی مختص فضانوردان

ماشین لباسشویی فضایی مختص فضانوردان
ماشین لباسشویی فضایی مختص فضانوردان
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله ماشین لباسشویی فضایی مختص فضانوردان به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

با توجه به این موارد کارآموزان ناسا تصمیم به ساخت ماشین لباسشویی فضایی مختص فضانوردان گرفتند. تا لباس‌های کثیف فضانوردان را ضدعفونی نماید. این کارآموزان که در سومین چالش طراحی کارورزی مرکز تحقیقات «گلن» ناسا برروی این طرح خاص که لباسشویی بتواند در موقعیت ریزگرانش کار کند، به جمع‌بندی رسیدند.

کارآموزان ناسا با طراحی ماشین لباسشویی فضایی برای فضانوردان مستقر در ایستگاه فضایی بین‌المللی به کمک آنها آمده‌اند، تا بتوانند لباس‌های خود را بشورند.

هنگامی که فضانوردان قصد عزیمت به ایستگاه فضایی بین‌المللی را دارند، تنها دو کیف کوچک را با خود به فضا می‌برند. آنها لباس‌های خود را به صورتی که بروی زمین قرار دارند کثیف نمی‌کنند. اما لباس‌های آنها در فضا با عواملی دیگر مانند عرق کردن و … کثیف خواهد شد. در این شرایط چون لباسشویی برای تمیز کردن این لباس‌ها وجود ندارد، به ناچار این لباس‌ها را در سفینه‌های کوچک می‌گذارند و رها می‌کنند، تا در جو زمین سوخته شود.

به شما توصیه می کنیم برای اطلاع بیشتر از جزئیات این خبر در ادامه با شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

نانسی هال که کارشناس مکانیک سیالات ناسا است، وی که به عنوان مشاور در این پروژه فعالیت می‌نماید با بیان اینکه: ایده فوق می‌تواند اساس ماشین لباسشویی‌های نسل آینده باشد، افزود: ما محدودیت‌هایی را که جلو خود میبینیم در حالی که دانشجویان از خلاقیت‌های بالایی برخوردار هستند.

ویژگی ماشین لباسشویی فضایی

  • لباسشویی که این کارآموزان طراحی نموده‌اند به صورت یک محفظه است که یک پوشش تیتانیوم دی‌اکسید کربن، گاز ازن و نور ماوراء بنفش می‌باشد
  • مه این موارد جهت تمیز کردن و ضدعفونی لباس فضانوردان در نزدیکی مدار زمین بکار گرفته می‌شود.
  • از دیگر ویژگی‌های ماشین لباسشویی فضایی مختص فضانوردان می‌توان به سیستم چنگک باز شونده فلزی که دستگاه را در موقعیت ریزگرانش به چرخش در می‌آورد و درام آن که عمل خشک کردن لباس با کمک آهنرباها و سیستم موبرگی در لباسشویی را انجام می‌دهد، اشاره نمود.

کاربران گرامی آی پی امداد دانش لازم برای تعمیرات لباسشویی فضایی را ندارد، اما به شما این نوید را میدهیم که با بهترین کیفیت به خدمات عیب یابی و تعمیر لباسشویی در منزل شما بپردازیم.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد