logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

دوش حمام مجهز به اسپیکر آمپر چیست؟

دوش حمام مجهز به اسپیکر آمپر چیست؟
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله دوش حمام مجهز به اسپیکر آمپر چیست؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

اگر به این مطلب رسیده اید، احتمالاً از دوش گرفتن با آهنگ های مورد علاقه خود به عنوان بخشی از برنامه صبحگاهی و یا روزانه خود لذت می برید. همانند ما! شاید شما به دنبال این هستید، که روز خود را با نشاط شروع کنید و یا در آخر روز خستگی خود را به در کنید و آرامش بگیرید، یا سیستم‌های هوشمند موجود خود را بهبود ببخشید و در فکر این باشید که چگونه می توانید صدایی با کیفیت عالی به حمام، به ویژه در قالب بلندگوهای دوشی، بیاورید.دوش‌های مجهز به اسپیکر هستند، که این امکان را برای شما فراهم می‌کنند، اما دوش حمام مجهز به اسپیکر آمپر چیست؟ در ادامه همراه مجله آی پی امداد باشید برای پاسخ به این سوال.

کاربران گرامی؛ چنانچه نظر و یا تجربه به خصوصی در مورد این موضوع دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با متخصصین تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آی پی امداد بپردازید.

اطلاعات کلی دوش حمام مجهز به اسپیکر

استارت آپ شارژ بی سیم Ampere یک بلندگوی بلوتوث دوش با نام “Shower Power” تولید کرده است، که انرژی خود را از آب دوش تامین می کند و نیازی به تامین انرژی جداگانه نیست. این بلندگو یک مولد برق مینیاتوری می‌باشد. اسپیکر دوش حمام در عرض یک دقیقه به هر سر دوش متصل می شود و به طور خودکار هنگام دوش شما روشن خواهد شد و می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه خود را پخش نمایید.

اسپیکر دوشی آمپر از چه جنسی است؟

این بلندگو متصل به دوش از یک تقویت کننده موج صدا برای پخش صدا استفاده می کند، تا صدای فراگیر دوش را کامل نماید. صدا را می توان از طریق بلندگو یا با استفاده از ریموت ضد آب کنترل کرد. جالب است بدانید که Shower Power از 100٪ پلاستیک بازیافتی اقیانوس ساخته شده است. بنابراین لازم نیست دیگر نگران اضافه کردن احتمالی پلاستیک به معضل پلاستیک جهانی باشید. زیرا Shower Power از یک منبع تجدیدپذیر ساخته شده است.

مصرف انرژی اسپیکر متصل به دوش حمام چگونه است؟

علاقه و سرمایه گذاری در زمینه انرژی های تجدید پذیر از پروژه‌های بزرگ مانند وسایل نقلیه برقی به پروژه های کوچکتر، مانند این بلندگوهای متصل دوش حمام در حال گسترش است. زیرا مصرف کنندگان طرفدار طیف وسیع‌تری از محصولات پایدار و تجدید پذبر هستند. از کولر گازی گرفته تا Springwise از این روند استفاده می‌کنند و صرفه جویی در انرژی از اولویت های مهم آنها می‌باشد.

منبع انرژی اسپیکر آمپر دوش حمام چگونه تامیین می‌شود؟

دوش حمام مجهز به اسپیکر آمپر دارای یک پروانه کوچک در داخل سر دوش است، هنگامی که آب از طریق آن عبور می کند، پروانه می چرخد و یک ژنراتور مینیاتوری را شارژ می کند، و در ادامه باعث می‌شود باتری شارژ گردد.

عمر باتری اسپیکر آمپر چند ساعت است؟

از باتری اسپیکر آمپر با شارژ کامل، می توانید تا 16 ساعت از آن اسثفاده مفید داشته باشید. بنابراین می توانید موسیقی را حتی در مواقعی که زیر دوش نیستید و برای کارهای روزانه آماده می شوید، گوش دهید. عمل شارژ باتری به این صورت است که جریان آب یک پروانه داخلی را تغذیه می کند و به یک ژنراتور کوچک متصل می شود که باتری را شارژ می نمایید.

کیفیت صدای اسپیکر آمپر چگونه است؟

آمپر تمرکز زیادی بر روی کیفیت صدا دارد. Shower Power از یک تقویت کننده اختصاصی Sound Wave استفاده می کند که موسیقی را 360 درجه در اطراف بلندگو پخش می کند و آهنگی با کیفیت و یکنواخت را ارائه می دهد. اگر آهنگی که دوست ندارید پخش می شود، می توانید با فشردن یک دکمه روی سر دوش آن را  تغییر و رد کنید. همچنین می توانید آهنگ ها را پخش کرده و یا توقف نمایید. اگر دوش خود را تمام کرده اید و می خواهید به ادامه آهنگ را گوش بدهید، Shower Power دارای یک ریموت کنترل ضد آب است تا بتوانید موسیقی خود را از بیرون حمام کنترل و با کیفیت خوب پخش کنید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد