logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

هوشمند سازی حمام و دستشویی

هوشمند سازی حمام و دستشویی
زمان مطالعه: 3 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله هوشمند سازی حمام و دستشویی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

با پیشرفت چشمگیر در زمینه تکنولوژی و صنعت طرفداران محصولات هوشمند روز به روز در حال افزایش هستند. در آینده‌ای بسیار نزدیک در همه خانه‌ها از وسایل هوشمند پر کاربرد به جای وسایل قدیمی استفاده خواهد شد. هوشمند سازی حمام و دستشویی به سادگی قابل انجام و راه اندازی است. با همین کار ساده می‌توان در مصرف انرژی و منابع تا حد زیادی صرفه جویی کرد؛ در ادامه با ما در وب اپلیکیشن تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

زمان بندی حمام هوشمند

حمام کردن طبق زمان خاصی انجام نمی‌شود، گاهی اوقات در هنگام حمام کردن اصلا گذر زمان را احساس نمی‌کنیم. زمان در عصر حاضر برای انجام کارها بسیار حائز اهمیت است و تاخیر چند دقیقه‌ای می‌تواند به کار و زندگی ما لطمه وارد کند. با حمام هوشمند می‌توان زمان را تحت کنترل قرار داد و حمام را طبق برنامه ریزی و زمان بندی دقیق‌تری انجام داد. حمام هوشمند در مدریت زمان کمک بسزایی به ما خواهد کرد.

تلویزیون ضد آب در حمام هوشمند

در این بخش از هوشمند سازی حمام و دستشویی به بررسی تلویزیون ضد آب در حمام می پردازیم:

یکی از پرطرفدارترین ویژگی‌های حمام هوشمند که طرفداران زیادی در جهان دارد، تماشای تلویزیون در حمام است. در حال حاضر تلویزیون‌های هوشمند و ضد آب در بازار موجود هستند. طرفداران این سبک با نصب تلویزیون در حمام خود، همزمان با حمام کردن فیلم و یا موزیک مورد علاقه خود را پخش می‌کنند.

دستشویی هوشمند

دستشویی هوشمند دارای سنسورهای زیادی است که به صورت اتومات وظایف خود را انجام می‌دهند. یکی از بارزترین و مهم‌ترین ویژگی دستشویی هوشمند قابلیت ضد میکروبی و عدم انتقال بیماری احتمالی به کاربرانی است که از ان استفاده می‌کنند. ویژگی بعدی که باعث محبوبیت در بین مصرف کنندگان شده، صرفه جویه در مصرف آب نسبت به سایر توالت فرنگی‌ها می‌باشد.

ویژگی‌های توالت فرنگی هوشمند

توالت‌های فرنگی هوشمند دارای ویزگی‌های مثبت زیادی هستند که به برخی از مهمترین ‌آنها در قسمت ذیل اشاره شده است:

  • شستشو و ضدعفونی خودکار: توالت‌های هوشمند اکثرا داری سیستم خودکار شستشو هستند. این ویژگی باعث شده تا از انتقال بیمارهای احتمالی تا حد زیادی جلوگیری شود.
  • شستشو اضطراری: اگر برق قطع شد نگران نباشید با سیستم شستشو اضطراری توالت فرنگی هوشمند این قابلیت را دارد که بدون برق کار خود را به خوبی انجام دهد.
  • خشک کن اتومات: خشک کن اتومات در توالت فرنگی هوشمند باعث می‌شود که قارچ‌ها و باکتری‌ها جایی برای رشد و تکثیر نداشته باشند.
  • سیستم گرم کننده: بعضی اوقات سرمای سطح سرامیکی و یا پلاستیکی احساس ناخوشایندی دارد. به همین علت در توالت فرنگی‌های هوشمند سیستم‌های گرم کننده‌ای برای صندلی و پای کاربر تعبیه شده.
  • سنسور نشتی: توالت‌های هوشمند برای صرفه جویی در مصرف منابع در صورت بروز هرگونه نشتی سریعا آلارام داده تا نشتی سریعا برطرف شود. یکی دیگر از مزایای این سنسور جلوگیری از اسیب به زیبایی و بافت فضا است.
  • چراغ شب: چراغ شب در توالت هوشمند باعث می‌شود که اگر برق رفت یا نخواستید لامپ را روشن نمایید، توالت از چراغ هوشمند خود استفاده کند. این چراغ شب در توالت هوشمند سبب زیبایی در تاریکی نیز می‌شود.
  • سیستم پخش کننده موزیک و امکاناتی که باعث شده مصرف کنندگان زیادی به سمت این تکنولوژی بیایند.

ویژگی‌های حمام هوشمند

حمام‌های هوشمند نیز ویزگی‌های منحصر به فردی دارند که باعث شده بیشتر مهندسین معماری و سازندگان ساختمان‌ها از این تکنولوژی در ساخت بناهای خود استفاده کنند. البته نصب و راه اندازی این حمام‌ها ساده می‌باشد و حمام‌های قدیمی را نیز می‌توان به راحتی تغییر داد. برخی از بارزترین ویژگی‌های حمام‌های هوشمند به صورت ذیل می‌باشند:

  • دارای پدهای ضد عفونی کننده هوشمند
  • شیر هوشمندد تشخیص چهره
  • سیستم هوشمن برای کاهش مصرف منابع
  • آینه‌های هوشمند

*در آینه‎های قدیمی شما تنها می‌توانستید چهره خود را ببینید. اما در آینه‌های هوشمند علاوه بر چهره خود می‌توانید اطلاعات دیگری مانند: شرایط آب و هوا، فهرست کارهای روزانه، اخبار و… را ببینید. البته آینه‌های پیشرفته‌تری وجود دارند که حتی میزان سلامتی بدن را نیز نشان می‌دهند.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد