logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی جاروبرقی های هوشمند شیائومی

بررسی جاروبرقی های هوشمند شیائومی
بررسی جاروبرقی های هوشمند شیائومی
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی جاروبرقی های هوشمند شیائومی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

جارو برقی هوشمند شیائومی یکی از برترین محصولات شرکت شیائومی در چین می‌باشد که به علت کارایی و قدرت  و همچنین تکنولوژی بالایی که برای ساخت آن به کار رفته باعث شده محبوبیت بالایی در بین مصرف کنندگان قرار بگیرد. شرکت شیائومی در سال‌های اخیر که محصولات هوشمند متنوعی را روانه بازار کرده است محبوبیت ویژه‌ای در بین بازارهای بین المللی کسب کرده، یکی از این محصولات هوشمند پرطرفدار جاروبرقی هوشمند می‌باشد که ما در وب اپلیکیشن تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد قصد داریم به بررسی جاروبرقی های هوشمند شیائومی بپردازیم.

پیشرفت علم در عرصه تکنولوژی و لوازم خانگی

پیشرفت علم و صنعت در سال‌های اخیر آن قدر سریع رشد کرده که دیگر به سادگی شاهد این موضوع هستیم که ما دیگر با هیچ نوع اختراعی تجب نمی‌کنیم. تا چندین سال پیش مردم خانه‌هایشان را با جاروهای دستی و چوبی تمیز می‌کردند، این کار بسیار طاقت فرسا بود. کمی قبل‌تر با ورود جاروبرقی‌ها به بازار تمیز کاری به کاری آسان‌تر تبدیل شد، اما امروزه بدون هیچگونه زحمت و تنها با کنترل صوتی و یا لمس یک دکمه تمیز شده خانه به سرعت انجام می‌شود. حتی اگر در خانه نباشید، باز هم می‌توانید ان را کنترل نمایید.

مشخصات ظاهری و فنی جاروبرقی هوشمند شیائومی

در قسمت عقبی این دستگاه مخزن آب و دستمال مرطوب وجود دارد و برس‌های مخصوص خشکشویی در قسمت جلو قرار گرفته‌اند. دو بلندگو در جلو قرار گرفته و سینی جمع آوری گرد و غبار در زیر درب تعبیه شده است. یک برس که به صورت دوار کار می‌کند در سمت را قرار گرفته که ذرات را در مسیر این ربات هوشمند قرار می‌دهد و برس دیگر که به صورت دایره‌ای کار می‌کند مکش خاک و آشغال‌ها را به خوبی انجام می‌دهد. دو چرخ در دو طرف و یک چرخ تعادل کوچکتر در پشت وجود دارد که در بین پین‌های شارژ قرار گرفته.

این جارو برقی نقشه‌ای خودکار از خانه شما تهیه میکند و خانه شما را بر اساس همان نقشه تمیز خواهد کرد. با این روش خانه شما را سریعتر تمیز می‌کند این عمر سبب افزایش کارایی دستگاه نیز می‌شود. این ربات هوشمند دارای یک باتری 5200 میلی آمپر است که 45 دقیقه تمیز کردن را برای شما ساپورت میکند( با نحوه شارز خودکار این ربات در ادامه آشنا خواهید شد).

جارو برقی هوشمند شیائومی چگونه شار می‌شود؟

باتری این دستگاه بسیار مقاوم و قوی است اما بنا بر دلایلی اگر خانه شما خیلی بزرگ است نگران تمیز کردن منزل خود نباشید. جارو برقی هوشمند شیائومی دارای سیستم هوشمندی است که بر میزان مقدار شارژ باتری ربات هوشمند نظارت می‌کند و هر گاه شارژ باتری کم باشد، جاروبرقی به صورت خودکار به سمت محل شارژ حرکت می‌کند. اگر هنوز خانه کاملا تمیز نشده اما جاروبرقی به سمت محل شارژ رفته نگران نباشید، این ربات هوشمند پس از شارژ کامل، کار خود را از قسمتی که قطع کرده بود دوباره شروع می‌کند.

کنترل جاروبرقی هوشمند از راه دور

پس از نصب برنامه مخصوص بر روی تلفن خود می‌توانید تمام فعالیت این جاروبرقی هوشمند را تحت نظارت و کنترل بگیرید. با این برنامه شما می‌توانید نقشه مجازی خانه را در گوشی خود ببینید و مدت زمانی که ربات برای تمیز کردن یک اتاق صرف کرده را مشاهده کنید. یک ویژگی جالب و جدید آن است که شما می‌توانید یک نقطه از هر قسمت خانه را مشخص کنید تا ربات برای تمیز کردن به انجا هدایت شود.

راه اندازی جاروبرقی هوشمند شیائومی

در بخش نهایی بررسی جاروبرقی های هوشمند شیائومی نصب و راه اندازی این ربات هوشمند بسیار ساده است برای شروع فرایند تمیز کردن تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه پاور را که در بالا است فشار دهید. یک سنسور لبه لیزری در این دستگاه وجود دارد که به صورت خودکار یک نقشه مجازی از خانه شما تهیه می‌کند. این نقشه تنها برای سریعتر پاک شدن خانه و جلوگیری از آسیب‌های احتمالی است.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد