logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی تکنولوژی های نوین لوازم خانگی

بررسی تکنولوژی های نوین لوازم خانگی
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی تکنولوژی های نوین لوازم خانگی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

این روزها تقریبا از هر دستگاه و لوازم خانگی که فکرش را بکنید یک نسخه هوشمند وجود دارد. به طور کلی این محصولات معمولا به اینترنت وصل می‌شوند، در نتیجه می‌توانید آنها را از طریق برنامه در تلفن همراه خود کنترل کنید. اکثر آنها نیز با کنترل صوتی کار می‌کنند، که این امر سبب شده کار کردن با آنها بسیار لذت بخش‌تر باشد. در ادامه این مطلب از مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد خلاصه‌ای از بررسی تکنولوژی های نوین لوازم خانگی را برای شما گردآوری کرده‌ایم تا شما  را با لوازم خانگی هوشمند بیشتر آشنا کنیم.

سیستم امنیتی خانه هوشمند

آیا شما هم جز ان دسته از افراد هستید که دوست دارید وقتی در منزل نیست و یا همراه خانواده به مسافرت رفته‌اید، خانه خود زیر نظر داشته باشید؟ و تمام اتفاقات را رصد کنید؟ اکنون می‌توانید سیستم امنیتی خانه خود را به 24 ساعته و 7 ساعته از طریق تلفن هوشمند خود با یک برنامه امنیتی خانه خود را کنترل کنید. این سیستم حتی به شما نشان می‌دهد که پنجره باز است یا بسته.

آیفون تصویری هوشمند

وقتی در خانه نیستید ممکن است کسی زنگ درب خانه شما را بزند و کار مهمی با شما داشته باشد، با یک آیفون تصویری هوشمند می‌تواند تمام اتفاقات را در گوشی که در دست دارید ببینید و حتی با کسی که زنگ در خانه شما زده است صحبت کنید.

پلاگین هوشمند

فرض کنید شما صبح به محل کار با عجله رفته‌ و فراموش کرده‌اید که تلویزیون را خاموش کنید. از طریق وای فای که به لوازم هوشمند وصل است می‌‌توانید آنها را خاموش و یا روشن کنید. این اتوماسیون خانگی حتی می‌تواند به شما بگوید که از چه میزان انرژی در وسایل خود استفاده می‌کنید و یا استفاده کرده‌اید.

ترموستات هوشمند

استفاده زیاد و یا نا مناسب از ترموستات‌های معمولی هزینه زیادی برای شما داشته و از طرفی کنترل زیادی بر انها ندارید، اما ترموستات‌های هوشمند علاوه بر کاهش هزینه‌ها و صرفه جویی قابلیت کنترل از راه دور را نیز دارا می‌باشد که حتی اگر در جایی دور از خانه و یا محل کار باشید باز هم میتوانید آن را تنظیم و کنترل کنید.

کنترل آبیاری هوشمند

در ادامه بررسی تکنولوژی های نوین لوازم خانگی به بررسی و معرفی کنترل آبیاری هوشمند خواهیم پرداخت:

وقتی که به مسافرت می‌روید و کسی نیست که گیاهان شما را آبیاری کند، نگران نباشید خوشبختانه این مشکل با فناوری آبیاری هوشمند برطرف شده. این سیستم با اتصال به اینترنت تمام اطلاعات مورد نیاز  از قبیل میزان رطوبت خاک را به شما می‌دهد و شما میتوانید از طریق سیستم عامل‌هایی ابر مانند آنها را کنترل کنید.

حسگر هوشمند دود و مونوکسید کربن

آتش و گاز مونوکسید کربن دو مورد از بزرگ‌ترین خطرات ایمنی در خانه و محل کار شماست. این ربات هوشمند حتی زمانی که شما در محل نیستید به کار خود ادامه داده و در صورت خطر و حس کردن دود و گاز، از طریق گوشی هوشمند به شما اطلاع می‌دهد حتی وقتی که شارژ باتری گوشیتان کم است.

قفل‌های هوشمند

آیا تا به حال برای شما اتفاق افتاده که از خانه خارج شوید اما فراموش کنید که درب را قفل کنید؟ و یا به شک افتاده‌اید که درب را قفل کرده‌اید یا نه؟ نگرانی برای قفل کردن درها برای هرکسی می‌تواند رخ دهد. چطور ممکن است که بتوان قفل‌ها را از طریق تلفن هوشمند کنترل کرد؟ با استفاده از این قفل هوشمند نیازی نیست شما کلید را در زیر یا بالای در مخفی کنید، شما با این قفل هوشمند در هرکجا که باشید می‌توانید قفل‌های خود را کنترل کنید.

*گوشی‌های هوشمند به سرعت در حال تبدیل شدن به دستگاه‌هایی هستند که می‌توان تمام خانه شما را به محلی کاملا هوشمند و قابل کنترل تبدیل کرد. از خانه‌های هوشمند می‌توان به عنوان محافظ مستقیم در برابر تمام اتفاقات و خطرات احتمالی به کار گرفت.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد