logo logo تعمیر یخچال با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

معرفی یخچال های متحرک

معرفی یخچال های متحرک
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله معرفی یخچال های متحرک به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در دنیای پیشرفته تکنولوزی امروزی نیازی رفتن به سمت یخچال نیست بله یخچال به سمت شما ‌می‌آید. شما تنها با یک دستور میتوانید یخچال را به پیش خود بیاورید. یخچال‌ها در دهه‎‎های اخیر پیشرفت‌های زیادی داشته‌ و نحوه زندگی ما تحت تاثیر خود قرار داده‌اند. به طوری که در اینده با تولید انبوه یخچال‌های هوشمند متحرک، دیگر کسی برای نوشیدن یک لیوان آب سمت یخچال نمی‌رود. برای آنکه با یخچال های متحرک آشنا شوید در ادامه با معرفی یخچال های متحرک با ما در سایت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

یخچال‌های هوشمند متحرک پاناسونیک

برندهای زیادی در حال حاضر در ساخت لوازم خانگی مانند تلویزیون هوشمند در حال رقابت هستند یکی از برترین برندها، شرکت پاناسونیک است. پاناسونیک در سال 2017 از یک یخچال هوشمند با قابلیت کنترل صوتی رونمایی کرد. این یخچال با کنترل صوتی کار کرده و طبق دستوری که دریافت کرده به سمت شما می‌آید. یخچال هوشمند پاناسونیک این قابلیت را دارد که پس از آنکه به سمت شما آمد به شما مواردی را پیشنهاد دهد.

مزیت یخچال متحرک

یکی از بهترین مزیت‌های یخچال هوشمند متحرک آن است که شما لازم نیست حرکت کنید. برای آنکه از مواد غذایی و نوشیدنی داخل یخچال خود استفاده نمایید کافی آن را صدا بزنید. این خصوصیت متحرک بودن یخچال در زمانی که یک سالمند به سختی حرکت می‌کند بتواند در هرجایی از خانه که هست از مواد غذایی و نوشیدنی‌های داخل یخچال بدون انکه نیازی به حرکت کردن باشد استفاده کند.

حسگرهای داخلی یخچال متحرک پاناسونیک

در داخل یخچال هوشمند سنسورهایی تعبیه شده تا هوش مصنوعی با یک آنالیز دقیق تمام محتوایت داخل یخچال را ثبت نماید. حال چرا این اطلاعات ثبت می‌شوند؟ ثبت این اطلاعات باعث می‌شود بدون انکه نیاز به باز کردن درب باشد، یخچال با کمک هوش مصنوعی که مواد داخلی یخچال را انالیز کرده یک لیست از محتوایت داخلی را به شما نشان دهد.

حسگرهای بیرونی یخچال متحرک پاناسونیک

در اطراف یخچال‌های متحرک هوشمند پاناسونیک حسگر و سنسورهایی وجود دارند که برای حرکت کردن بدون خطر یخچال ضروری است. این سنسورها به گونه‌ای تعبیه و تنظیم شده‌اند که که یخچال با فاصله‌ای دقیق و ایمن از کنار میز و اشیای دیگری که احتمال اسیب به آنها وجود دارد، حرکت کند.

ابعاد یخچال متحرک پاناسونیک

یخچال‌های متحرک و هوشمند پاناسونیک در ابعادهای متوسط و کوچکی طراحی و ساخته شده‌اند. طراحی یخچال‌های کوچک متحرک باعث شده که حرکت این دستگاه‌ها در خانه‌های کوچک و پر وسیله راحت و بدون خطرات احتمالی باشد. علاوه بر آن در بالای این یخچال‌ها جایی برای قرار دادن غذای گرم تعبیه شده تا بتواند غذای گرم را برای شما بیاورد.

یخچال متحرک پاناسونیک در خدمت سالمندان

همانطور که در قبل گفته شد یخچال‌های متحرک قابلیت‌های زیادی دارند که یکی از مهمترین آنها خدمت به سالمندانی است که که حرکت برای آنها سخت می‌باشد. در این نوع یخچال‌های پاناسونیک سنسورهایی دارند در زمانی که سالمندان به کمک احتیاج دارند و یا با مشکل مواجه شده‌اند، به صورت خودکار و یا با کنترل صوتی از طریق تماس اضطراری در خواست کمک می‌کنند.

اتصال یخچال هوشمند به اینترنت

در این بخش از معرفی یخچال های متحرک به بررسی قابلیت اتصال این یخچال ها به اینترنت می پردازیم:

  • تقریبا تمامی یخچال‌های هوشمند این قابلیت را دارند که به اینترنت متصل شوند. معمولا اینو مدل‌ها را از طریق اینترنت اشیا نیز می‌تواند از جایی حتی دور از خانه کنترل کرد. همچنین اتصال یخچال به اینترنت باعث می‌شود که کاربر بتواند به برنامه‌های کاربدی و حتی اجتماعی دسترسی داشته باشد.
  • اگر به خرید رفته‌اید اما فراموش کرده‌اید که چه مواد غذایی احتیاج دارید، با اتصالی که بین گوشی هوشمند و یخچال شما از طریق اینترنت وجود دارد می‎‌توانید به راحتی دستگاه را دیده و موادغذایی که نیاز دارید تهیه نمایید.

جای گیری یخچال متحرک

از آنجا که یخچال‌های متحرک ابعاد کوچی دارند به راحتی در کابینت جای میگیرند. بعد از انکه کار شما با یخچال متحرک تمام شد تنها با یک دستور صوتی دستگاه به جای اولیه خود بر می‌گردد.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد