logo logo تعمیرات جاروبرقی فیلیپس با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس
نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تعمیر جاروبرقی فیلیپس PHILIPS در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران انجام می گردد. برای درخواست تعمیرکار با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس با استفاده از خدمات تعمیرکار تعمیرگاه مجاز مرکزی به عیب یابی در محل می پردازد.

با بهره مندی از نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس تا 75% در هزینه خدمات صرفه جویی نمایید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در جهت تعمیر دستگاه های جاروبرقی معیوب این برند تاسیس شده است که با تکیه بر دانش تعمیرکاران آن می توان از کیفیت تعمیر جاروبرقی خود اطمینان داشت. خدمات و سرویس هایی که این نمایندگی ارائه می کند می تواند در ترغیب مشتریان جهت تعمیر جاروبرقی خود در این مرکز تاثیر گذار باشد.

در ادامه ی این مطلب به صورت مفصل درباره ی این نمایندگی و مزایای استفاده از خدمات آن و همچنین میزان هزینه های دریافتی جهت تعمیر دستگاه های معیوب توضیح داده می شود.

بنابراین چنانچه سوالی در مورد تعمیرات جاروبرقی فیلیپس دارید در انتهای صفحه و در قسمت دیدگاه با کارشناسان ما در میان بگذارید.

تا انتهای این مقاله با آی.پی امداد همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیر جاروبرقی فیلیپس PHILIPS در تهران

نحوه تماس با نمایندگی مرکزی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس PHILIPS در تهران به شرح زیر است:

  1. ابتدا با نزدیکترین شعبه تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس به محل شما تماس بگیرید.
  2. البته شما می توانید به سایت مراجعه کنید و ثبت درخواست تعمیرات جاروبرقی فیلیپس را داشته باشید.
  3. سپس کد اشتراک و نام تکنسین برای پیگیری امور برای شما پیامک میشود.
  4. تعمیرکار اعزامی در عرض کمتر از یک ساعت در محل حاضر میشود.
  5. تعمیرکار مجرب با قطعات اصل و فابریک به تعمیر و عیب یابی جاروبرقی فیلیپس می پردازد.
  6. سپس فاکتور و گارانتی به مشتریان اعطا میشود.
  7. در نهایت از سمت آی.پی امداد با مشتری تماس گرفته میشود و میزان رضایت از نحوه تعمیر جاروبرقی فیلیپس نظر سنجی میشود.

چنانچه خودتان قصد تحویل دستگاه به کارگاه بابت تعمیرات جاروبرقی فیلیپس را داشتید میتوانید همه روزه از 8 صبح الی 9 شب به آدر س یوسف آباد خیابان چهلستون بین چهارم و ششم مراجعه نمایید .

تمامی خدمات مجموعه آی.پی امداد دارای گارانتی 3 الی 12 ماهه می باشد.

خدمات پس از فروش جاروبرقی فیلیپس به چه صورت است؟

شاید امروزه برند های خارجی ارائه کننده خدمات پس از فروش مناسبی در ایران نباشند اما ترجیح هر مصرف کننده ای در هنگام خرابی جاروبرقی فیلیپس استفاده از خدمات پس از فروش این محصول است.

در پاسخ به این پرسش که خدمات پس از فروش جاروبرقی فیلیپس به چه صورت است باید بگوییم که برند فیلیپس هم به مانند دیگر برند های خارجی خدمات پس از فروش قابل قبولی را در ایران ندارد، و معمولا تنهای خدمات پس از فروشی که برای جاروبرقی فیلیپس ارائه می شود گارانتی های فروشگاهی است.

اما آیا این گارانتی های فروشگاهی کارایی چندانی دارند؟

زمانی که به نظرات مصرف کنندگان در مورد این موضوع نگاهی میاندازیم متوجه این مسئله می شویم که تقریبا هیچ کدام از مصرف کننده ها از این خدمات راضی نیستند؛ پس در زمان بروز خرابی در جاروبرقی فیلیپس چه باید کرد؟

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد با داشتن شعب متعدد در غرب، شرق، شمال و جنوب تهران آماده ارائه تعمیرات لوازم خانگی در محل است، همچنین شما با بهره مندی خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در آی پی امداد می توانید هزینه های تعمیرات را تا 75% کاهش دهید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در تهران

تعمیر جاروبرقی فیلیپس باید توسط تعمیرگاه مجاز آن انجام شود تا با استفاده از قطعات فابریک و ضمانتنامه رسمی تعمیرات را برای شما عزیزان تسهیل نماید. آی.پی امداد نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در تهران با سابقه ای درخشان و کارگاه مجهز در سراسر تهران آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

چرا برای تعمیرات جاروبرقی فیلیپس آی.پی امداد را انتخاب نمایید:

  • آی.پی امداد با شعبات مختلف در سراسر تهران خدمات جاروبرقی فیلیپس را برای شما عزیزان تسهیل نموده است.
  • تعویض قطعات جاروبرقی فیلیپس کاملا فابریک بوده تا به افزایش طول عمر جاروی فیلیپس شما کمک کند.
  • خدمات جاروبرقی فیلیپس با ضمانتنامه 3 الی 12 ماهه انجام می گردد.
  • آی.پی امداد (تعمیرگاه مجاز جاروبرقی فیلیپس) با شعبات مختلف در سراسر تهران بزرگ خدمات را برای شما عزیزان تسهیل نموده است.
  • با استفاده از خدمات آی.پی امداد تا 75% در هزینه تعمیرات جاروبرقی فیلیپس خود صرفه جویی نمایید.

تعمیر جاروبرقی فیلیپس در محل

اغلب افراد تعمیر جاروبرقی را کار ساده ای می ­دانند. از این رو هنگام خرابی جاروبرقی فیلیپس اقدام به تعمیر آن در منزل می­ کنند. در بیشتر موارد نتیجه اصلا رضایت بخش نیست. تعویض و تعمیر قطعات جاروبرقی فیلیپس نیازمند مهارت و تجربه کافی است. شما می توانید در هنگام بروز هر مشکلی برای جاروبرقی تان با آی.پی امداد، نمایندگی تعمیر جاروبرقی فیلیپس در تهران، تماس بگیرد و مشکل دستگاهتان را در زمانی کوتاه و در محل و منزلتان و با قیمت مناسب برطرف نمایید.

مزیت تعمیر جاروبرقی فیلیپس در محل به شرح زیر می باشد:

  1. صرفه جویی در زمان و هزینه
  2. ناظر بودن بر عملکرد تعمیرکار
  3. عدم آسیب دیدن دستگاه به دلیل عدم نیاز به جابه جایی
  4. صرفه جویی در زمان

نمایندگی جاروبرقی فیلیپس در آی پی امداد چه خدماتی به مصرف کنندگان ارائه می دهد؟

در صورتی که جاروبرقی شما دچار مشکلاتی در کارکرد خود شده است، باید در سریع ترین زمان برای تعمیر دستگاه از طریق نمایندگی جاروبرقی فیلیپس اقدام نمایید. یکی از مراکزی که باکیفیت ترین خدمات را در زمینه تعمیر و رفع عیب جاروبرقی های برند فیلیپس به مصرف کنندگان ارائه می دهد، نمایندگی مجاز آی پی امداد است. افراد با استفاده از خدمات این مجموعه از مزایای زیادی بهره مند خواهند شد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تمامی قطعاتی که توسط نمایندگی آی پی امداد برای تعمیر جاروبرقی مورد استفاده قرار می گیرد، از نوع اصلی و اورجینال می باشند.
  • آی پی امداد به جهت جلب اعتماد و رضایت مشتریان برای کلیه خدمات انجام شده توسط تعمیرکار متخصص ضمانت نامه و گارانتی ارائه می نماید.
  • تمامی خدمات این مجموعه با تعرفه های اعلامی توسط اتحادیه مشخص می گردد. این مسئله موجب می شود تا هزینه های مربوط به تعمیرات تا 75 درصد کاهش پیدا نماید.
  • نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس آی پی امداد در کلیه روزهای هفته و به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد.

سرویس جاروبرقی فیلیپس چگونه از خرابی های آن جلوگیری می کند؟

سرویس جاروبرقی فیلیپس یکی از مهم ترین اقداماتی که انجام آن به صورت منظم و در بازه های زمانی مشخص موجب می شود تا دستگاه عملکرد مطلوبی داشته و از خرابی آن جلوگیری نماید. از آنجایی که با گذشت زمان ممکن است جاروبرقی با ایرادات مختلفی مواجه شود، انجام سرویس در محل می تواند کوچک ترین خطا را شناسایی نموده و آن را رفع نماید. نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در آی پی امداد خدمات سرویس و نگهداری ماشین لبساشویی در محل را انجام می دهد.

  • سرویس جاروبرقی و عیب یابی دقیق آن توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس می تواند ایرادات و مشکلات جزئی دستگاه را به خوبی رفع نماید.
  • با استفاده از خدمات دوره ای سرویس جاروبرقی برند فیلیپس می توان به افزایش عمر مفید دستگاه و کارکرد صحیح آن کمک نمود.
  • نمایندگی مجاز تعمیر جاروبرقی فیلیپس در آی پی امداد می تواند باکیفیت ترین خدمات سرویس و نگهداری جاروبرقی را به مشتریان ارائه نماید.

استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات جارو برقی فیلیپس و یا بهره مندی از خدمات تعمیرگاه مجاز آی پی امداد؟

هنگامی از جارو برقی فیلیپس را از فروشگاه های معتبر سرتاسر کشور خریداری میکنید، حتما برگه گارانتی و خدمات پس از فروش رسمی جارو برقی فیلیپس را همراه خود خواهد داشت. خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات جارو برقی فیلیپس به صورت رایگان خواهد بود. اما پس از آنکه گارانتی نمایندگی رسمی تعمیرات جارو برقی فیلیپس به پایان رسید چه میتوان کرد؟

در زمانی که گارانتی خدمات پس از فروش جارو برقی فیلیپس به اتمام رسید میتوانید از خدمات تعمیرگاه مجاز آی پی امداد بهره مند شوید.

  • تکنسین های آی پی امداد به سرعت در محل حاضر میشوند.
  • خدمات تعمیرات جارو برقی فیلیپس در آی پی امداد بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.
  • خدمات تعمیر آی پی امداد با استفاده از قطعات اصل و فابریک صورت خواهد گرفت.

آموزش تعمیرات جاروبرقی فیلیپس

بسیاری از افراد بر این باورند که می توانند با مشاهده و مطالعه مطالب آموزشی تعمیر جاروبرقی فیلیپس خود را در منزل توسط خودشان انجام دهند. این در صورتی است که این مطالب مخصوص افرادی است که از دانش فنی بهره مند هستند و تنها سوالات کوچکی برای آن ها مطرح است و یا نیاز به راهنمای های کلی دارند. برخی از انواع مشکلات جاروبرقی مربوط به قطعات اصلی بوده و نیاز به تعمیرات تخصصی دارد. اما برخی از آن ها با استفاده از برخی راهکارها به راحتی قابل رفع می باشد و نیاز به دانش خاصی ندارد.

در ادامه تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در آی پی امداد انواع ایراداتی که ممکن است جاروبرقی های فیلیپس با آن مواجه شوند را بیان کرده است. مصرف کنندگان به کمک مطالب آموزش تعمیرات جاروبرقی فیلیپس می توانند ایرادات و اشکالات جرئی دستگاه را به راحتی رفع نمایند. چنانچه در این زمینه سوالی دارید، می توانید از کارشناسان این مجموعه بپرسید تا مشکل دستگاهتان سریعا رفع گردد.

عیب یابی جاروبرقی فیلیپس

تعمیرات و عیب یابی جاروبرقی فیلیپس توسط تعمیرکار نمایندگی منجر به استخراج ایرادات رایج این دستگاه شده است که در ادامه به بررسی راهکارهای آنها می پردازیم.

در این قسمت می خواهیم به سوالات متداول مشتریان آی.پی امداد دباره تعمیرات جاروبرقی فیلیپس بپردازیم:

  • چرا جاروبرقی فیلیپس روشن نمیشود؟
  • دلیل مکش نداشتن جاروبرقی فیلیپس از چیست؟
  • چرا جاروبرقی فیلیپس بوی سوختنی میدهد؟
  • علت خرابی سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس از چیست؟
  • نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در تهران کجاست؟

در ادامه به بررسی سوالات متداول مشکلات جاروبرقی فیلیپس پرداخته و راهکارهای حل آنها را نیز بیان می کنیم

چرا جاروبرقی فیلیپس داغ کرده است، برای عیب یابی و تعمیرات چه باید کرد؟

اگر جارو برقی داغ کرده است، برای تعمیر جاروبرقی فیلیپس در محل به نکات زیر دقت کنید:

  • گرم شدن جاروبرقی فیلیپس یکی از مشکلات شایع است.
  • معمولا این مشکل ناشی از یک کیسه پر از گرد و غبار است.
  • با تعویض کیسه می توانید این مشکل را حل کنید.
  • کثیف بودن فیلتر از دیگر علت های داغ کردن موتور است.
  • برای اطلاع از نحوه تمیز کردن فیلتر به دفترچه راهنمای جاروبرقی فیلیپس مراجعه کنید.
  • علاوه بر این ، برخی از مدل های جاروبرقی نسبت به سایر جاروها داغ تر می شوند که این کار روی عملکرد جارو تأثیر نمی گذارد و طبیعی است.

در صورتی که موفق به عیب یابی و تعمیر داغ شدن دستگاه نشدید، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس استفاده نمایید.

علت این که جاروبرقی فیلیپس از کار افتاده است چیست، برای رفع عیب و تعمیر چه باید کرد؟

اگر دستگاه از کار افتاد، از موارد زیر برای تعمیرات جاروبرقی فیلیپس استفاده نمایید:

  • بیش از حد پر کردن کیسه باعث گرمای بیش از حد دستگاه می شود. هنگام گرم شدن دستگاه ، موتور متوقف می شود.
  • فیلتر کثیف و یا فرسوده شده است. فیلتر موجود در پشت دستگاه باید در فواصل منظم شسته شود.
  • در صورتی که فیلتر فرسوده باشد باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید.
  • زباله در لوله جاروبرقی گیر کرده است.
  • ممکن است در حین جارو کشیدن یک جسم خارجی وارد دستگاه شده باشد.
  • لوله را از دستگاه جدا کنید و عامل انسداد را برطرف کنید.
  • برای این کار می­توانید یک چوب نازک را داخل لوله کنید و با کمی فشار زباله را خارج کنید.
  • سیم برق قطع شده است. ممکن است در حین کشیدن جاروبرقی سیم دچار قطعی شده باشد.
  • در این صورت باید نسبت به تعویض کابل اقدام کنید.

در صورتی که موفق به رفع عیب دستگاه نشدید می ­توانید از خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی فیلیپس در تهران بهره مند شوید.

چرا جاروبرقی فیلیپس بوی بدی می­ دهد، برای عیب یابی و تعمیرات چه باید کرد ؟

اگر دستگاه بوی بدی داد، می توانید از نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی فیلیپس در منزل بهره بببرید:

  • مواد غذایی یا موی حیوانات داخل کیسه جارو برقی است و سبب تولید بوی بد می­شود.
  • برای رفع مشکل ، کافی است کیسه را تعویض کنید.
  • فیلترهای کثیف از دیگر دلایل احتمالی بوی بد یا بوی سوختگی جاروبرقی است.
  • برای تمیز کردن فیلترها می­توانید از مخلوط جوش شیرین و آب استفاده کنید.
  • اگر مشکل حل نشد نسبت به تعویض فیلتر اقدام کنید.
  • شلنگ جاروبرقی فیلیپس مسدود شده است، هرگونه عامل انسداد بزرگ را بررسی کنید.

اگر با رعایت کردن موارد بالا مشکل همچنان باقی است ، برای رفع عیب کافی است از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در تهران بهره مند شوید.

چرا از جاروبرقی فیلیپس بوی سوختگی می آید؟

در صورتی که دستگاه بوی سوختگی دارد، از نکات زیر برای تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در منزل کمک بگیرید:

اگر در حین کار با جاروبرقی متوجه بوی سوختگی شدید سریعا دستگاه را خاموش کنید. استشمام بوی سوختگی نشان دهنده وجود مشکل جدی در دستگاه است. بوی سوختگی ممکن است به یکی از دلایل زیر به وجود آمده باشد:

  • سیم جاروبرقی دچار اتصال شده است.
  • در این صورت سیم را برای پیدا کردن محل اتصال بررسی کنید.
  • اگر از کارهای برقی سررشته ندارید از یک تعمیرکار برق کمک بگیرید.
  • موتور جاروبرقی فیلیپس خراب شده است.
  • تعویض و تعمیر موتور باید توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس انجام شود.

در صورت رفع نشدن مشکل بوی سوختگی در دستگاه، از تعمیرکار جاروبرقی فیلیپس کمک بگیرید؛ علاوه بر این به یاد داشته باشید که بوی بد در جاروبرقی نشانگر ایرادی اساسی است، به همین علت به شما توصیه می کنیم که تا جایی که ممکن است خودتان اقدام به تعمیرات جاروبرقی در هنگام ایجاد بوی بد نکنید.

چرا سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس سیم را جمع نمی کند؟

سیم جمع کن یکی از ایرادات رایج در جاروبرقی است که می تواند خاطر مصرف کنندگان را آزرده کند، برای عیب یابی و تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس در این بخش با ما همراه باشید.

  • ابتدا سیم را یک دو متر بیرون کشیده و دوباره آن را امتحان نمایید تا به حالت قبلی برگردد.
  • سیم جمع کن در صورت گیر کردن در این حالت درست خواهد شد.
  • اگر مشکل مربوط به گیر کردن سیم جمع کن نباشد باید مخزن سیم جمع کن و قرقره آن باز شود.

اگر موفق به رفع مشکل سیم جمع کن دستگاه نشدید، از نمایندگی تعمیر جاروبرقی فیلیپس درتهران کمک بگیرید.

چرا جاروبرقی فیلیپس جرقه میزند؟ برای عیب یابی و تعمیر چه کنیم؟

جرقه زدن جاروبرقی یا جرقه زدن کلکتور جاروبرقی فیلیپس یکی از ایراداتی است که بسیار نگران کننده است و می تواند هر مشتری و مصرف کننده ای را بسیار نگران کند، برای تعمیر و عیب یابی جاروبرقی که جرقه می زند در این بخش با ما همراه باشید.

  1. احتمالا ایراد از کلکتور است یا زغال دستگاه گیر کرده است.
  2. فرسوده شدن بلبرینگ موتور نیز می تواند دلیلی بر این ایراد است که با یک تعویض ساده حل می شود.

اگر مشکل جرقه زدن دستگاه حل نشد، از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس استفاده کنید.

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر جاروبرقی فیلیپس در آی پی امداد

خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در آی پی امداد به شرح زیر می باشد:

  • تعویض قطعات جاروبرقی فیلیپس
  • سرویس جاروبرقی فیلیپس
  • تعویض موتور، بلبرینگ، بالشتک، ذغال، پروانه و کلکتور جاروبرقی فیلیپس
  • شستشو و بادگیری جاروبرقی فیلیپس
  • تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس
  • تعویض سیم جمع کن جاروبرقی فیلیپس
  • تعمیر برد الکترونیکی جاروبرقی فیلیپس
  • کلیه خدمات جاروبرقی فیلیپس

نکات مهم درباره نگهداری توسط تعمیرکار جاروبرقی فیلیپس

بهترین تعمیرکار جاروبرقی فیلیپس به نکات مهم نگهداری این دستگاه پرداخته است تا با رعایت کردن موارد زیر کمتر نیازمند تعمیر جاروبرقی فیلیپس شوید:

  1. به یاد داشته باشید جاروبرقی فیلیپس برای مصارف خانگی طراحی شده است و نباید آن را برای مصارف صنعتی مورد استفاده قرار داد.
  2. جاروبرقی را به طور پیوسته مورد استفاده قرار ندهید. در صورت داغ شدن بدنه دستگاه به آن استراحت بدهید.
  3. پیش از استفاده از دستگاه دفترچه راهنمای جاروبرقی فیلیپس را به دقت مطالعه کنید.
  4. کیسه جاروبرقی را قبل از این که کاملا پر شود خالی کنید.
  5. قبل از جارو کشیدن وسایل و لباس های ریز مانند جوراب را از کف بردارید.
  6. هنگام استفاده از جاروبرقی از کشیدن سیم خودداری کنید.
  7. در صورت نیاز برای تغییر مکان جاروبرقی فیلیپس، آن را با دست حرکت دهید.
  8. هنگام تمیز کردن دستگاه از اسپری مستقیم آب به بدنه اجتناب کنید.
  9. برس ، لوله و خرطومی جاروبرقی فیلیپس را به صورت دوره ای تمیز کنید.
  10. از جاروبرقی برای تمیز کردن اشیا قابل اشتعال مثل زغال و یا سیگار روشن استفاده نکنید.
  11. به مدت طولانی از دور تند جاروبرقی فیلیپس برای جاروکردن محل خود استفاده ننمایید.
  12. در صورت نیاز به تعویض قطعات قطعات جاروبرقی تنها به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس مراجعه کنید.

هزینه تعمیرات جارو‌برقی فیلیپس

جاروبرقی یکی از وسایل ضروری منزل است که در صورت خرابی باید توسط نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس رفع عیب شود. آی.پی امداد با ارائه خدمات تعمیر جاروبرقی فیلیپس در محل، استفاده از قطعات یدکی اصل، ضمانت نامه مدت دار توانسته است به معتبرترین تعمیرگاه مجاز در تهران تبدیل شود. خدمات رسانی در این مرکز به دلیل پوشش دهی تمام نقاط تهران در اسرع وقت صورت می ­گیرد. در صورتی که نیاز به تعمیر جاروبرقی فیلیپس دارید کافی است با یکی از شماره های پایین صفحه تماس بگیرید.

خدمات تعمیر جاروبرقی فیلیپس به دلایل زیر در آی پی امداد برای کاربران مقرون به صرفه است:

  • عدم نیاز به جابجایی دستگاه به دفتر نمایندگی و حذف هزینه های مربوط به آن
  • دسترسی به قطعات فابریک فیلیپس با قیمت منصفانه
  • تنظیم فاکتور هزینه ها بر اساس قیمت مصوب اتحادیه
  • اولویت قرار دادن تعمیر دستگاه به جای تعویض قطعات

اقدامات آی پی امداد باعث صرفه جویی 75 درصدی هزینه ها در تعمیرات جاروبرقی فیلیپس برای کاربران این مرکز شده است.

قیمت خدمات تعمیر جاروبرقی فیلیپس در آی پی امداد

مصرف کنندگان به هنگام تعمیر جاروبرقی فیلیپس خود به دنبال این هستند تا بتوانند از هزینه تعمیر و یا تعویض قطعات دستگاه اطلاع پیدا کنند. به طور کلی هزینه تعمیرات با توجه به نوع و میزان خرابی جاروبرقی متفاوت است، اما می توان هزینه تقریبی برخی از خدمات تعمیرات جاروبرقی را ارائه نمود. در ادامه جدول هزینه های مربوط به تعمیرات را بررسی خواهیم نمود:

خدمات تعمیرات جاروبرقی فیلیپس هزینه تعمیر جاروبرقی فیلیپس
بلبرینگ جاروبرقی فیلیپس 250,000 الی 370,000 تومان
پروانه موتور جاروبرقی فیلیپس 180,000 الی 210,000 تومان
تعویض کلکتور جاروبرقی فیلیپس 750,000 الی 990,000 تومان
کیت الکترونیکی جاروبرقی فیلیپس 230,000 الی 300,000 تومان
موتور جاروبرقی فیلیپس 750,000 الی 990,000 تومان
کلید جاروبرقی فیلیپس 90,000 الی 110,000 تومان
تعویض پاکت جاروبرقی فیلیپس 85,000 الی 155,000 تومان
اتصالات موتور و ذغال های جاروبرقی فیلیپس 95,000 الی 150,000 تومان
تعویض کابل جاروبرقی فیلیپس 110,000 الی 220,000 تومان

پاسخ به پرسش های رایج در هنگام تعمیر جاروبرقی فیلیپس

زمانی که نگاهی به پرسش های کاربران در هنگام اقدام به تعمیر جاروبرقی فیلیپس میاندازیم با برخی پرسش ها مواجه می شویم که به صورت مکرر تکرار می شوند، به همین علت قصد داریم تا در این بخش پاسخی به تمام پرسش های رایج در هنگام تعمیرات جاروبرقی فیلیپس بدهیم.

  • هزینه تعمیرات جاروبرقی فیلیپس چقدر است؟

همانطور که پیش تر متوجه شدید بر خلاف تعمیرگاه های متفرقه که رقم های زیادی را برای تعمیرات جاروبرقی دریافت می کنند تعمیرگاه مجاز آی پی امداد هزینه تعمیر جاروبرقی فیلیپس را برای شما عزیزات تا 75% کاهش می دهد.

  • در صورت بروز مجدد مشکل هزینه جداگانه ای برای تعمیر جاروبرقی فیلیپس باید پرداخت شود؟

اگر مشکلی که حل آن را به دست تعمیرکاران متخصص ای پی امداد سپرده اید بعد از تعمیر  تا یک سال دوباره بروز دهد تکنسین های ای پی امداد موف هستند تا تعمیرات جاروبرقی فیلیپس را برای بار دوم به صورت رایگان برای ما انجام دهند.

  • نحوه پرداخت صورتحساب تعمیرات جاروبرقی فیلیپس به چه صورت است؟

شما پس از تعمیرات لوازم خانگی خود توسط تعمیرگاه مجاز آی پی در صورت رضایت هزینه تعمیرات را پرداخت خواهید کرد.

  • گارانتی و ضمانت تعمیرات جاروبرقی فیلیپس تا چه مدت است؟

تعمیرکاران تعمیرگاه مجاز ای پی امداد پس از اتمام تعمیرات اقدام به ارائه ضمانتنامه 3 الی 12 ماهه برای تعمیرات خود خواهند کرد.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در آی پی امداد چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

در پاسخ به این پرسش که چرا باید تعمیرات جاروبرقی خود را به تعمیرگاه مجاز آی پی امداد بسپاریم باید نگاهی به مزایای استفاده از خدمات تعمیر جاروبرقی فیلیپس در این مرکز داشته باشیم.

  • دسترسی به قطعات فابریک فیلیپس با قیمت های منصفانه
  • ارائه خدمات در محل و امکان نظارت بر عملکرد تکنسین ها
  • صرفه جویی 75 درصدی در هزینه ها
  • ارائه گارانتی برای خدمات تعمیر جاروبرقی فیلیپس
  • سرعت در تعمیرات جاروبرقی فیلیپس

کاربران می توانند برای تماس با دفتر آی پی امداد در تهران از شماره های زیر استفاده نمایند.

3.7/5 - (6 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار جاروبرقی فیلیپس در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی جاروبرقی فیلیپس به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر جاروبرقی فیلیپس، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

23 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • لیلا افشاری 28 اسفند 1402

    سلام. من جارو برقی FC6844 دارم. رابط شلنگ تخلیه آب که به قسمت روبروی جاروبرقی وسط اون دکمه های نارنجی وصل میشه گم شده و من نمی تونم باهاش فرش بشورم. از کجا باید تهیه کنم؟

    پاسخ دادن
  • شهاب علایی 22 آذر 1402

    سلام کیسه چاروبرقی فلیپس را از کجا باید خرید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 23 آذر 1402

      درود، تصویر کیسه جاروبرقی خود را در واتساپ به شماره 09333336936 ارسال نمایید تا در صورت موجود بودن برای شما ارسال شود.

      پاسخ دادن
  • حنیفه لو 23 تیر 1402

    سلام من جاروبرقی مدل FC6843 سطلی دارم یک وسیله بی نظیر که واقعا جادوییه. فقط لاستیک جلوش به تازگی خراب شده. چطور میتونم قطعه مورد نظر رو تهیه کنم؟ در ضمن کیسه یک بار مصرف برای جاروبرقی میخواستم. لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 24 تیر 1402

      درود، تصویر قطعات مورد نظر جاروبرقی خود را به شماره 09333336936 ارسال نمایید تا در صورت امکان برای شما تهیه شود.

      پاسخ دادن
  • ارسلان 31 خرداد 1402

    سلام نگهدارنده کیسه جاروبرقی فیلپیس میخوام چطور تهیه کنم؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 01 تیر 1402

      درود، به شماره 09333336936 عکس نگهدارنده کیسه جاروبرقی خود را ارسال نمایید تا در صورت موجود بودن برای شما ارسال شود.

      پاسخ دادن
  • امیرحسین 28 خرداد 1402

    سلام. وقت بخیر. چگونه زمان تعویض پاکت زباله جاروبرقی فیلیپس مدل 9170 رو متوجه بشیم؟ روی صفحه مربوط به مخزن آن حروف c و bc وجود دارد.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 28 خرداد 1402

      درود، درب مخزن جاروبرقی را باز کرده و در صورتی پاکت که پر شده است، آن را خالی کنید. اگر پاکت جاروبرقی شما از نوع یکبار مصرف است، هر چند وقت یکبار و در صورتی که ۳/۲ آن پر شده است، تعویض نمایید.

      پاسخ دادن
  • محسن 26 بهمن 1401

    سلام روز خوش من شیرازم فیلیپس 9170 دارم موتور و بردش سوخته چطور از خدمات شما استفاده کنم

    پاسخ دادن
  • امید 21 بهمن 1401

    سلام جناب وقت شما بخیر و خوشی من نزدیک ۱۱ ساله جاروبرقی فیلیپس مدلFC9174 دارم دیروز در حین کار صداش تغییر کرد و ازش دود اومد بیرون خودم بازش کردم و موتورش رو هم باز کردم آرمیچر، بالشتک ، ذغال همشون سالم بودن فهمیدم بلبرینگ سمت فن مکنده خراب شده یه موتور براش گرفتم ولی متأسفانه قرقره سیم جمع کن در اومد نمیتونم جا بزنم میشه راهنمایی بفرمایید؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 22 بهمن 1401

      سلام، به نظر می رسد که بلبرینگ جاروبرقی شما از کار افتاده است و باعث آسیب به سیم جمع کن می شود. تعویض موتور کار خوبی بود، اما ممکن است نیاز به تعویض سیم کلکتور نیز داشته باشید. اگر به توانایی های فنی خود اطمینان دارید، ممکن است بتوانید سیم جمع کننده را با پیچیدن به عقب تعمیر کنید. این می تواند یک فرآیند ظریف باشد، زیرا سیم نازک و مستعد شکستگی است. ممکن است لازم باشد سیم جدید و یک قرقره بخرید تا آن را به درستی به عقب برگردانید.

      پاسخ دادن
      • امید 01 اسفند 1401

        ممنونم جناب بلبرینگ موتور ربطی به سیم جمع کن نداره. فقط بایستی قسمتی که ضامن رها کننده روشه به صورت اریب قرار بگیره. نه حالت کشویی داره نه حالت قفل. سیم جمع کن سالمه مشکلی نداره.

        پاسخ دادن
  • مهدی 15 مهر 1401

    سلام قسمت ولوم جاروبرقی ما یه دفعه بعد از دوماه کار نمیکنه من اینو از مغازه خریدم و متاسفانه کارت گارانتی به من ندادن الان میتونم به نمایندگی مراجعه کنم؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 15 مهر 1401

      سلام، با مغازه دار تماس بگیرید و شماره خدمات پس از فروش جاروبرقی فیلیپس را بگیرید

      پاسخ دادن
  • مهرانی 09 شهریور 1401

    سلام خسته نباشید من جارو برقی فیلیپس 1ماه هست خریدم امروز بعد یک ربع کار یه دفعه خاموش شد

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 09 شهریور 1401

      سلام، سنسور حرارتی بعد از داغ شدن موتور جاروبرقی فعال میشود و موتور را خاموش میکند. این سنسور برای محافظت از موتور تعبیه شده است.

      پاسخ دادن
  • کریم 29 اسفند 1400

    سلام قسمت دکمه مکش همون ولوم جاروبرقی ما خراب شده بعد بردیم گارانتی استفاده کنیم برگشته میگه صدتومن هزینه دکمه میشه خب اگه قرار بود من هزینه بدم گارانتی به چه دردی میخوره برگشته میگه دکمه رو محکم فشار دادین براهمون شکسته و شامل گارانتی نمیشه یعنی الان من باید هزینه رو پرداخت کنم لطفا جواب منم بدین باتشکر

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 06 فروردین 1401

      سلام، لطفا با شرکتی که جاروبرقی فیلیپس شما را گارانتی کرده و به عنوان نمایندگی فروخته تماس بگیرید. شماره بر روی ضمانتنامه دستگاه درج شده

      پاسخ دادن
  • وارسته 07 اسفند 1400

    سلام جارو برقی من نزدیک به شش ماه است استفاده کردم قسمت ولووم قدرت مکش رو دستگاه کار نمیکند مشکل از کجا میتونه باشه به نظر شما ؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 07 اسفند 1400

      سلام، دیمر کثیف شده. با اسپری های تمیز کننده تمیز کنید

      پاسخ دادن
  • لیدا جیاری 07 آبان 1400

    سلام جاروبرقی من فیلیپس هست و مدتیه که دکمه های روی دسته از کار افتادن

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 07 آبان 1400

      سلام، برد الکترونیکی دیمر روی دسته و اتصالات آن به برد و برد خود دستگاه بررسی شود. همچنین چک نمایید تا اتصالات خرطومی سیم دار مشکلی نداشته باشد. برای عیب یابی و رفع مشکل میتوانید از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس بهره مند شوید.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد