logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

استفاده اسنوا از سیستم عامل هوما در تلویزیون

استفاده اسنوا از سیستم عامل هوما در تلویزیون
استفاده اسنوا از سیستم عامل هوما در تلویزیون
زمان مطالعه: 3 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله استفاده اسنوا از سیستم عامل هوما در تلویزیون به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در طی بیانیه ای جدید که از نمایندگی اسنوا صادر شد خبری تحت عنوان استفاده اسنوا از سیستم عامل هوما در تلویزیون مطرح شد که در ادامه به آن می پردازیم.

امروزه اکثر تولیدکنندگان برای جانماندن از سایر رقبا از تکنولوژی‌های مختلف استفاده می‌کنند، تا کاربران خود را راضی نگه دارند. با گسترش هوش مصنوعی چندین سال است که بعضی از لوازم خانگی هوشمند شده‌اند، از یخچال هوشمند تا جاروبرقی‌ هوشمند و البته تلویزیون‌‌‌های هوشمند که تجربه کاربری متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، تا هم امکانات جالب توجهی داشته باشد و نیز استفاده آسانی از آن دستگاه داشته باشند.

همواره استفاده از تلویزیون مورد استقبال بوده و تولیدکنندگان این دستگاه تا قبل از هوشمند شدن لوازم خانگی، برروی کیفیت و وضوح  آن تمرکز داشتند، اما امروزه علاوه بر این موضوع بر هوشمند بودن تلویزیون توجه ویژه‌ای دارند. یک تلویزیون هوشمند برای ارتباط با کاربر نیاز به یک رابط کاربری دارد، که به این رابط کاربری سیستم عامل می‌گویند.

در ادامه با آی پی امداد همراه باشید.

همکاری اسنوا و یک شرکت دانش بنیان

شرکت اسنوا با توجه به اهمیت این موضوع و درک آن با همکاری یک شرکت دانش بنیان از تلویزیون‌های خود که سیستم عامل اندرویدی هوما(اسمی کردی: به معنی مرغ سعادت) را برروی آن نصب شده رونمایی نمود. این سیستم عامل که با همکاری این دو شرکت تهیه شده، که محیطی متفاوت برای کاربران اسنوا باشد. از ویژگی‌های این پلتفرم می‌توان به کیفیت گرافیک بالا، پردازشگر گفتار جهت جستجوی زبان فارسی با قابلیت تشخیص هویت و اتصال به سرویس دهندگان ایرانی که تجربه‌ای نو در این محیط خواهد بود.

مجهز کردن تلویزیون‌های قبلی اسنوا به هوما

هم اکنون استفاده اسنوا از سیستم عامل هوما در تلویزیون های خود در دستور کار قرار گرفته است. همچنین شرکت اسنوا اعلام کرده در آینده سایر تلویزیون‌های این شرکت نرم افزار دستگاه خود را به هوما بروزرسانی‌کنند. هنوز اسنوا اطلاعاتی درباره مدل دستگاه‌هایی که می‌توانند سیستم خود را به سیستم‌ عامل هوما ارتقاء بدهند، ارائه نداده است.

علاوه بر این در صورت نیاز به استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون می توانید از خدمات تعمیرات تلویزیون در آی پی امداد بهره مند شوید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد