logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

عرضه تلویزیون‌ تی سی ال با سیستم عامل گوگل تی وی

عرضه تلویزیون‌ تی سی ال با سیستم عامل گوگل تی وی
زمان مطالعه: 3 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله عرضه تلویزیون‌ تی سی ال با سیستم عامل گوگل تی وی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی که این چندسال در بازار بارها اسم آن به گوش ما رسیده تی سی ال «TCL» است. این شرکت چینی که در تولید تلویزیون، یخچال، لباسشویی و … فعالیت می‌کند. در ایران بیشتر با تلویزیون‌های آن آشنا هستند. تی سی ال برای اینکه از کورس با سایر رقبا  تولیدکننده تلویزیون عقب نماند، دست به کاری بزرگ زده و با شرکت گوگل در بحث سیستم‌عامل تلویزیون همکاری نموده و به زودی با عرضه تلویزیون‌ تی سی ال با سیستم عامل گوگل تی وی وارد فاز رقابتی خواهد شد.

در ادامه این خبر با وب اپلیکیشن تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

مجهز شدن تلویزیون‌های سری 5 و 6 تی سی ال به گوگل تی وی

تی سی ال قصد دارد دو سری تلویزیون خود یعنی سری 5 و سری 6 را، که از محبوب‌ترین مدل‌های این شرکت است، با بروزرسانی جدید وارد بازار کند. در مدل جدید این دو سری دیگه خبری از سیستم عامل روکو نیست و به جای آن از گوگل تی وی استفاده می‌کنند. تی‌سی ال با این همکاری وارد عرصه جدید در تولید تلویزیون شده است.

هنوز جزئیاتی از این همکاری نشر پیدا نکرده است. البته مسئولان تی سی ال تاکید نموده‌اند، که تلویزیون‌های دیگر این شرکت همچنان از سیستم عامل روکو بهره می‌برند. تی سی ال سعی نموده با این سیاست دو گزینه برای انتخاب سیستم عامل تلویزیون جلوی کاربران خود قرار دهد. این سیاست همانند بازار تلفن همراه که از دو سیستم عامل اندروید و IOS در گوش‌های مختلف استفاده شده، که کاربران سیستم عاملی را انتخاب کنند، که مورد پسندشان است.

مقایسه تلویزیون‌های سری 5 و سری 6 TCL در ورژن قدیم و جدید

تلویزیون‌های سری 5 و 6  قدیم تی سی ال که از سیستم عامل روکو بهره می‌برند، با تلویزیون‌های سری 5 و 6  جدید این شرکت یکسری تفاوت‌هایی بین این دو وجود دارد.

تلویزیون سری 6 جدید امکان نمایش تصاویر 4K با نرخ 120 هرتز را دارد، که این قابلیت در تلویزیون‌های سری 5 دیده نمی‌شود. تلویزیون‌های سری 5 که به سیستم عامل گوگل تی وی مجهز شد‌ه‌اند سیستم دالبی اتمس را پشتیبانی می‎‌نمایند، که در سری قدیم این امکان وجود ندارد. اما دو سیستم عامل روکو و گوگل تی وی تلویزیون‌های تی سی ال از +HDR10، HDR10، HLG و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند.

افرادی که تلویزیون‌های سری 5 و 6 جدید تی سی ال که به سیستم عامل گوگل تی وی مجهز است را تهیه کنند، امکان دسترسی به دستیار صوتی گوگل بنام اسیستنت را دارند. از طریق این دستیار می‌توان کنترل تلویزیون را از راه دور و از طریق فرمان صوتی به دست گرفت.

کاربران گرامی؛ در صورت بروز خرابی در تلویزیون خود می توانید برای تعمیرات تلویزیون خود به شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد مراجعه نمایید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد