logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران 1399

بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران 1399
بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران 1399 به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

این روزها در نمایشگاه بین المللی تهران چه میگذرد؟ در تاریخ 5 الی 8 دی ماه مهم ترین رویداد لوازم خانگی سالانه در کشور با شعار «درخشش تولید در کشاکش تحریم» برگزار میشود. به همین دلیل روز گذشته به همراه تیم گزارشگر آی پی امداد به نمایشگاه بین المللی رفتیم تا گزارش بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران 1399 را به صورت تصویری آماده کنیم. با این گزارش پر حاشیه از نمایشگاه لوازم خانگی 20ام همراه باشید تا با تازه های تولیدات شرکت های ایرانی و همچنین غایبین این نمایشگاه بیشتر آشنا شوید.

معرفی برندهای حاضر در بیستمین دوره نمایشگاه لوازم خانگی تهران

پیش از هرچیز لازم است با برند های حاضر در نمایشگاه لوازم خانگی 20ام تهران آشنا شویم. در سایت نمایشگاه بین المللی تهران تعداد شرکت کنندگان 176 شرکت ثبت شده است. شرکت کنندگان در 6 دسته اصلی تولیدات تقسیم بندی میشدند:

  • لوازم خانگی بزرگ از جمله لباسشویی، ظرفشویی، یخچال و…
  • لوازم آشپزخانه خرد به مانند آبمیوه گیری، مخلوط کن، بخارپز، مایکروویو، جارو برقی و…
  • سیستم های صوتی و تصویری
  • سیستم های گرمایشی مانند اجاق گاز، شومینه، بخاری، آبگرم کن و…
  • وسایل آشپزخانه مانند سرویس قابلمه، سرویس های پلاستیکی فریزری و..
  • سیستم های سرمایشی مانند کولر های آبی و گازی
  • انواع سرشعله اجاق گاز، قطعات یدکی و الکترونیکی

برندهای معروفی که در نمایشگاه 20ام به چشم میخوردند به سختی شاید به تعداد انگشتان دو دست میرسیدند. در این میان میتوان برند های زیر را از جمله شرکت های نامی شرکت کننده در نمایشگاه نام برد:

  • شرکت صنایع امرسان
  • شرکت صنایع گلدیران با عنوان جی پلاس
  • شرکت برفاب
  • برند آزمایش
  • تکنو
  • سیلوان
  • ایکس ویژن، مادیران و TCL
  • ناسیونال ایران
  • شرکت تولید لوازم پلاستیکی لیمون
  • پارس
  • شرکت پلار
  • شرکت تولیدی لباسشویی درب از بالا فریدولین

در بخش بعد به غایبین اصلی بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران 1399 میپردازیم…

نمایشگاه 20ام، بدون حضور برند های خارجی تولید کننده لوازم خانگی!

جای تمام شرکت های لوزام خانگی خارجی، خالی! نمایشگاه 20 ام را میتوان خشکسالی برندهای خارجی نامید. برای اولین بار پس از شدت گرفتن تحریم ها این بار شاهد شرکت نکردن برند های تولید کننده لوازم خانگی خارجی در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی بودیم، نمایشگاهی که شاید دیگر بهتر باشد پیشوند بین المللی را از آن حذف کنیم. شرکت هایی که تا سال گذشته در ایران حضور داشتند اما امسال حتی در مهم ترین رویداد لوازم خانگی در تهران نیز شرکت نکردند.

ممکن است این نکته را از افراد بشنوید که عدم حضور شرکت های خارجی باعث توجه بیشتر به برند های ایرانی میشود اما اگر نظر تولید کنندگان ایرانی را بپرسید، دیدگاه آن ها کمی متفاوت تر خواهد بود. نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی سالانه با دو هدف اصلی برگزار میشود:

  1. به نمایش گذاشتن تازه ترین تولیدات عرصه لوازم خانگی داخلی و خارجی
  2. تبادل نظر و اطلاعات روز در زمینه تولیدات لوازم خانگی میان تولیدگنندگان ایرانی و غیر ایرانی

با برگزاری نمایشگاه بدون حضور تولیدکنندگان خارجی هدف دوم عملی نخواهد بود. از طرفی بسیاری از افراد به قصد بازدید از تولیدات شرکت های خارجی از جمله سامسونگ، الجی، فیلیپس، دلونگی، بوش، کنوود، پاناسونیک و… به نمایشگاه می آیند و عملا حضور برند های خارجی تبلیغی برای افزایش بازدید کنندگان نیز میباشد.

غایبین بزرگ بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران

اگر شرکت نکردن برندهای مطرح خارجی را به هر طریق نادیده بگیریم، باز هم نمیتوان از غیبت غول های تولیدات لوزام خانگی ایرانی در نمایشگاه چشم پوشید. شرکت هایی که یکه تاز تولید لوازم خانگی و بزرگ ترین فروشندگان و صادر کنندگان ایرانی هستند، جای خالی غرفه هایشان در نمایشگاه بیستم توجه هر بازدیدگننده ای را به خود جلب میکرد.

برخی از مهم ترین شرکت هایی که شرکت نکردنشان در نمایشگاه بسیار سوال برانگیز است عبارتند از:

  • شرکت تولیدات لوازم خانگی اسنوا
  • سام سرویس با برند سام
  • برند های مطرح تولیدات هود و گاز از جمله بیمکث، مس، اخوان، رزگاز، داتیس و…
  • شرکت محبوب دوو
  • شرکت تولیدات لوازم خانگی پاکشوما
  • برند تازه تاسیس دیپوینت
  • شرکت ایران رادیاتور
  • برند فلر که به تازگی تولیدات داخلی خود را آغاز کرده است

حال سوال اینجاست که به راستی هدف از برگزاری نمایشگاهی که فروش ندارد و برند های کهنه کار و یکه تاز تولیدات لوازم خانگی ایرانی نیز در آن حضور ندارند چیست؟ علت شرکت نکردن این برند ها چه بوده است؟

حاشیه های نمایشگاه بیستم لوازم خانگی تهران 1399

امسال متفاوت از سالهای گذشته بسته های تبلیغاتی برند ها به جایی دفترچه یادداشت و خودکار، ماسک و اسپری ضد عفونی کننده بود. پاندمی کرونا حتی رویکردهای تبلیغاتی را نیز تغییر داده است. حتی نمایندگان برخی از شرکت ها مقابل درب های ورودی ایستاده بودند و پس از اندازه گیری تب بازدیدکنندگان به آن ها بروشور های تبلیغاتی میدادند.

در این بخش از گزارش بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی تهران واقع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران به حواشی این نمایشگاه و تازه های تولیدات شرکت های حاضر در ان میپردازیم. گزارش مصور و ویدیو تهیه شده از نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی در تهران را میتوانید در اینستاگرام آی پی امداد مشاهده کنید.

حضور گلدیران در نمایشگاه، از ال جی تا جی پلاس!

با خروج ال جی کره ای از ایران، این بار شرکت خدمات پس از فروش گلدیران که سالها نمایندگی رسمی شرکت ال جی در ایران را بر عهده داشت امسال با ارائه برند جی پلاس از حاضرین قدرتمند نمایشگاه 20 ام بود. برند تازه تاسیس جی پلاس تازه ترین تولیدات خود را از جمله انواع تلویزیون، لباسشویی، ظرفشویی، یخچال، اسمارت فون و… به نمایش گذاشته بود. با بررسی لباسشویی، ظرفشویی و یخچال جی پلاس میتوان گفت تولیدات این برند از لحاظ ظاهری هیچ کم از تولیدات شرکت ال جی ندارد. اما باید بگوییم که جنس بدنه و کیفیت قطعات آن ها برای رسیدن به کیفیت محصولات ال جی هنوز راه زیادی در پیش دارد.

  • امتیاز محصولات جی پلاس را میتوان فوق کم مصرف بودن آن ها دانست.
  • تمامی تولیدات این شرکت برچسب مصرف انرژی ++A و +++A دارند.
  • ظاهر بسیار شکیل یخچال، لباسشویی و ظرفشویی جی پلاس میتواند نظر بسیاری از نو عروسان را برای خرید جهیزیه به خود جلب کند.
  • اما در این میان شاید بتوان باکیفیت ترین محصولات شرکت جی پلاس را تلوزیون های آن معرفی کرد.
  • کیفیت تصویر بسیار بالا و ظاهر زیبای تلویزیون های جی پلاس امتیاز 10 از 10 را به خود اختصاص میدهد.

حضور امرسان در نمایشگاه لوازم خانگی، پیشتاز در تولید یخچال های کلاسیک رنگی!

حتما یخچال های رنگی طرح کلاسیک بسیار گران قیمت برندهای اروپایی و آمریکایی به چشمتان خورده است. امرسان اولین شرکت ایرانی است که اقدام به تولید این یخچال ها کرده است. زین پس میتوانید این یخچال های طرح کلاسیک رنگی زیبا را با قیمتی مناسب تر از امرسان خریداری کنید.

ضمن اینکه در نمایشگاه بیستم امرسان برای اولین بار از لباسشویی های تازه ساخت خود رونمایی کرد. لباسشویی های امرسان زیبا هستند، کم مصرف اند و قیمت مناسبی دارند. اما کیفیت آن ها همچنان در هاله ای از ابهام است!

حضور برند لوازم خانگی اوژن در نمایشگاه، جارو برقی خاص شما را طراحی میکند!

شرکت تولیدات جارو برقی اوژن یکی از غرفه های چشم نواز بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران بود. این شرکت ایده ای خلاقانه در تولید جارو برقی به کار گرفته است. میتوانید یک جارو برقی از اوژن بخرید و از آن ها بخواهید طرح مورد نظر شما را روی جارو برقی نقاشی کنند!

بدنه های جارو برقی اوژن زیبا، خاص و مقاوم هستند. به نظر میرسد از کیفیت خوبی نیز برخوردار باشند. شاید بد نباشد سری به سایت این شرکت بزنید و طراحی های زیبای این محصولات را خودتان ببینید.

ایکس ویژن لباسشویی و یخچال هم تولید میکند!

در غرفه TCL، ایکس ویژن و مادیران در نمایشگاه بین المللی تهران بیشتر از تلویزیون و سیستم های صوتی و تصویری، لباسشویی و یخچال به چشم میخورد. لباسشویی های تازه ساخت ایکس ویژن ظاهر زیبایی دارند و برچسب انرژی آن ها ++A است. قیمت لباسشویی های ایکس ویژن در حدود 7 میلیون تومان است و به نسبت سایر برند های ایرانی و در مقایسه با برند های خارجی قیمتی کاملا مناسب است.

چشم انداز کلی بیستمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران 1399

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران 1399 ، امسال 20مین دوره خود را بدون حضور برند های خارجی، غول های تولید کننده لوازم خانگی ایرانی و با وجود پاندمی کرونا در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران با حضور 176 برند ایرانی از سرتاسر کشور با تولیدات گوناگون از جمله لوازم خانگی بزرگ، لوزام خرد آشپزخانه، سیستم های گرمایشی و سرمایشی و لوازم پلاستیکی برگزار شد.

شرکت های امرسان، گلیدیران، مادیران، ناسیونال ایران، پلار، سیلوان، آزمایش و تکنو از معدود برند های مطرح ایرانی بودند که غرفه های آن ها در نمایشگاه به چشم میخورد.

این نمایشگاه مانند سالهای قبل فروش نداشته و تنها به نمایش تازه ترین تولیدات میپرداخت.

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • رحمانی 10 دی 1399

    واقعا جای برندهای خارجی و حتی بعضی از برندهای ایران در بیستمین نمایشگاه لوازم خانگی خالی بود. حیف

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 10 دی 1399

      سلام، متاسفانه در نمایشگاه سال 99 لوازم خانگی، برندهای خارجی نبودند و حتی بعضی از برندهای داخلی هم جاشون خالی بود. کرونا و رعایت مسائل بهداشتی هم بی تاثیر نبود. اما امان از این تحریم ها...

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد