logo logo تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن
تعمیر تلویزیون ایکس ویژن
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعمیر تلویزیون ایکس ویژن به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن Xvision در نمایندگی آی پی امداد با استفاده از تجهیزات پیشرفته و توسط تعمیرکاران متخصص و مجرب انجام می شود. مرکز آی پی امداد یکی از نمایندگی های مجاز در زمینه عیب یابی و تعمیرات انواع برند تلویزیون از جمله برند ایکس ویژن بر اساس روش های روز و تکنولوژی های پیشرفته می باشد. آی پی امداد این امکان را فراهم کرده است تا در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به کلیه متقاضیان شمال، غرب، شرق و جنوب تهران خدمات ارائه دهد. همچنین این مجموعه برای خدمات تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن خود گارانتی معتبر 3 تا 12 ماهه و فاکتور دقیق هزینه ارائه می کند تا مشتریان از کیفیت خدمات دریافتی اطمینان خاطر داشته باشند.

آیا میدانید با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی لوازم خانگی آی پی امداد تا 75 % در هزینه خدمات صرفه جویی مینمایید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در تهران

برای تماس با نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در تهران موارد زیر را انجام دهید:

  1. اگر دستگاه شما دارای گارانتی است، با نمایندگی رسمی تلویزیون ایکس ویژن تماس بگیرید.
  2. در صورتی که گارانتی دستگاه شما به پایان رسیده است، می توانید با نزدیکترین شعبه تماس بگیرید و یا درخواست آنلاین تعمیرات تلویزیون را در آی پی امداد ثبت کنید.
  3. اگر به هر دلیلی نتوانستید از آی پی امداد برای تعمیر تلویزیون خود وقت بگیرید، شرایطی را برای شما فراهم کرده ایم تا در مدت زمان کوتاهی درخواست تعمیر آنلاین را ثبت کنید.
  4. در این مرحله پس از ثبت درخواست تعمیر، در مدت زمان کوتاهی قادر خواهید بود نام تعمیرکار آی پی امداد را به همراه کد اشتراک خود از طریق پیامک دریافت کنید.
  5. تکنسین مربوطه تا یک ساعت دیگر در محل حاضر می شود و خدمات عیب یابی و تعمیر را از سر می گیرد.
  6. تعمیرکار آی پی امداد پس از انجام مراحل ذکر شده، فرآیند هزینه تعیین شده برای تعمیر تلویزیون ایکس ویژن را با ارائه گارانتی و فاکتور به مشتری اطلاع می دهد.
  7. در مرحله آخر با ارائه فرم نظرسنجی میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده توسط تکنسین های آی پی امداد بررسی می شود.
  8. این نظرات یکی از پارامترهای مهم در افزایش کیفیت خدمات در مرکز آی پی امداد بوده و بسیار حائز اهمیت است.

تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در منزل یا محل کار

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی بدون نیاز به جابجایی و حمل تلویزیون به نمایندگی آی پی امداد در محل و منزل توسط تکنسین های این مرکز قابل انجام است. از مزایای استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در محل توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون در محل از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری می کنید.
  • هنگامی که عیب یابی تلویزیون در خانه شما انجام می شود، لازم نیست نگران جابجایی دستگاه از محل خود باشید.
  • دوستان عزیز می توانید از نزدیک ناظر خدمات تکنسین در منزل یا محل کار خود باشید.

نمایندگی رسمی تعمیرات تلویزیون LCD، LED، OLED، QLED، Plasma ایکس ویژن Xvision

مهمترین خدمات نمایندگی رسمی تلویزیون ایکس ویژن در تهران به شرح زیر می باشد:

  • در نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن از قطعات اصل برای عیب یابی و تعمیر محصولات استفاده می شود.
  • تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن آموزش دیده در نمایندگی رسمی و متخصص در عیب یابی و تعمیر انواع تلویزیون های این برند می باشد.
  • بنابراین با استفاده از قطعات فابریک و تعمیرکار آموزش دیده نمایندگی به حفظ کیفیت و افزایش عمر دستگاه خود کمک خواهید کرد.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن یا تماس با تعمیرگاه مجاز مرکزی آی پی امداد؟

اگر تلویزیون ایکس ویژن را از نمایندگی های مجاز خریداری کرده اید، می توانید برای عیب یابی و تعمیرات با نمایندگی رسمی آن تماس بگیرید. اما توجه داشته باشید که پس از پایان گارانتی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن رایگان نخواهد بود.

آیا در حال حاضر حق انتخاب برای بهره مندی از خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن یا مرکز تعمیرات لوازم خانگی مانند آی پی امداد را دارید؟

آی پی امداد برای رفاه حال مشترکین خود در سراسر کشور نکات زیر را در نظر گرفته است:

  • کارشناسان آموزش دیده و مجرب آی پی امداد با اجرای بهترین روش ها در زمینه تعمیرات لوازم خانگی به ویژه عیب یابی و تعمیر تلویزیون های ایکس ویژن خدمات فوق العاده رضایت بخشی را به مشتریان ارائه خواهند کرد.
  • مهمترین مزیت انتخاب مرکز مجرب برای تعمیر تلویزیون، رفع ایرادات احتمالی و افزایش طول عمر دستگاه با انجام برخی عیب یابی های فنی و تخصصی در حین کار می باشد.
  • تعمیرکاران متخصص، مجرب و متعهد آی پی امداد با رعایت نکات بهداشتی، قوانین مشتری مداری و اصول صحیح زمان بندی، به عیب یابی و تعمیر تلویزیون های ایکس ویژن شما می پردازند.
  • آی پی امداد با ارائه آموزش تعمیرات رایگان به تمامی سوالات شما در مورد تعمیر تلویزیون پاسخ می دهد تا بهترین خدمات آنلاین و حضوری را با ما تجربه کنید.
  • ما اطمینان داریم که با خدمات تعمیرگاه تلویزیون در آی پی امداد بهترین ارزش را برای پول خود خواهید داشت.

نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در آی پی امداد چه خدماتی را ارائه می دهد؟

در پاسخ به این سوال که نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در آی پی امداد چه خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهد، باید گفت که این مرکز یکی از مراکز پیشرفته و حرفه ای در زمینه سرویس، عیب یابی و تعمیر انواع تلویزیون های ایکس ویژن می باشد. کاربران تلویزیون های ایکس ویژن با استفاده از خدمات تکنسین های آی پی امداد می توانند در کمترین زمان ممکن شاهد رفع هر نوع مشکلی در تلویزیون خود باشند.

از مهمترین مزایای انتخاب نمایندگی آی پی امداد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخورداری از خدمات حرفه ای با هزینه های شفاف و کاملا منصفانه
  • مشاهده سرعت و کیفیت بالا در ارائه خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن
  • اعزام تکنسین های مجرب به محل ظرف مدت یک ساعت پس از ثبت درخواست کاربران
  • امکان بهره مندی از خدمات حرفه ای مانند مشاوره آنلاین عیب یابی و تعمیر تلویزیون به صورت رایگان
  • برخورداری از گارانتی بلند مدت 3 تا 12 ماه
  • اطمینان از کیفیت تعمیرات و اصالت قطعات در صورت نیاز به انجام مراحل تعویض

مرکز فروش قطعات تلویزیون ایکس ویژن در تهران کجاست؟

در برخی مواقع ممکن است قطعات تلویزیون ایکس ویژن شما نظیر برد، بک لایت، پاور و … دچار مشکل یا خرابی شده و نیاز به تعمیر یا تعویض آنها باشد. در ان شرایط برای اینکه دستگاه بتواند کیفیت اولیه خود را حفظ کند، لازم است از قطعات باکیفیت و اورجینال برای تعویض آنها استفاده نمایید. این روزها مراکز زیادی هستند که اقدام به فروش قطعات تلویزیون های ایکس ویژن می کنند که ممکن است برخی از آنها از نوع درجه یک نبوده و پس از مدت کوتاهی مجددا خراب شوند. بنابراین اگر به دنبال تهیه قطعات دستگاه خود از یک مرکز مجاز هستید، می توانید با نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در آی پی امداد تماس بگیرید. این مجموعه در کوتاه ترین زمان قطعات فابریک تلویزیون ایکس ویژن را در اختیار شما قرار خواهد داد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن توسط تعمیرکار آی پی امداد چقدر طول می کشد؟

تلویزیون ایکس ویژن ممکن است به دلیل استفاده طولانی مدت و نامناسب گاهی اوقات در عملکرد خود دچار مشکل شود که با استفاده از خدمات تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن توسط تعمیرکار آی پی امداد در اسرع وقت این مشکل برطرف می شود. وقتی تلویزیون شما خراب می شود، شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که تعمیر دستگاه شما توسط تعمیرکار در محل این مجموعه چقدر طول می کشد. به طور کلی نوع خرابی و تعمیرات تلویزیون شما تاثیر زیادی در تعیین مدت زمان تعمیر و رفع ایراد دستگاه دارد و تعمیرکار پس از بررسی دستگاه این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهد.

راهنمای عیب یابی تلویزیون ایکس ویژن توسط تعمیرکار نمایندگی آی پی امداد

بررسی دقیق نحوه عیب یابی و تعمیر تلویزیون ایکس ویژن توسط تعمیرکاران نمایندگی آی پی امداد قطعا اطلاعات خاص و مفیدی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. تعمیرات همواره یکی از مهم ترین دغدغه های کاربران لوازم خانگی بوده است. تلویزیون یکی از انواع لوازم خانگی است که به طور مداوم مورد استفاده قرار می گیرد که در نتیجه احتمال خرابی این دستگاه بسیار بیشتر از سایر لوازم خانگی است. البته همه شرکت ها یا مراکز تعمیر لوازم خانگی برای تعمیر ایده آل نیستند. نه تنها بلاتکلیفی نحوه ارائه خدمات در این مراکز، بلکه نامشخص بودن تخصص تکنسین های این مراکز موضوعی است که باید به آن توجه کنید.

اما در بین بسیاری از مراکز فعال در زمینه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن، معرفی نمایندگی آی پی امداد خالی از لطف نیست. تجزیه و تحلیل مشکل یا مشکلات عمده، حتی بسیاری از ایرادات و عیوب جزئی، یکی از مولفه هایی است که تکنسین های پشتیبانی آی پی امداد به عنوان یک اصل مهم در ارائه خدمات به مشتریان در نظر می گیرند. در ادامه این مقاله از آی پی امداد، با رایج ترین مشکلات تلویزیون ایکس ویژن همراه با بهترین راه های حل این مشکلات آشنا شوید.

چرا تلویزیون ایکس ویژن روشن نمی شود؟

اگر تلویزیون ایکس ویژن روشن نمی شود، احتمالا:

  • پاور تلویزیون آسیب دیده است و باید فورا بررسی شود.
  • اگر تعمیر برق جوابگوی مشکل دستگاه نیست، به سادگی می توانید با تعویض پاور شاهد حل مشکل روشن نشدن تلویزیون ایکس ویژن باشید.

کاربران گرامی می توانند در صورت روشن نشدن دستگاه شما از خدمات نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن جهت عیب یابی بهره مند شوند.

چرا تلویزیون ایکس ویژن از حالت استندبای خارج نمی شود؟

اگر تلویزیون ایکس وسژن شما از حالت آماده به کار بیدار نمی شود، دلایل را بررسی کنید.

  • باقی ماندن در حالت آماده به کار تلویزیون یکی از مشکلات نمایشگر تلویزیون است.
  • در برخی موارد حتی پس از خروج از این حالت، کاربر تصویر یا صدا را نمی بیند.
  • در این شرایط اولین قسمتی که باید بررسی و تشخیص داده شود برد اصلی دستگاه است.
  • در صورت تعمیر این قطعه قطعا شاهد مشکل باقی ماندن تلویزیون در حالت آماده به کار خواهید بود.

کاربران گرامی در صورتی که با بررسی موارد فوق مشکل برطرف نشد، از خدمات نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن بهره مند شوید.

تعمیرات مشکل روشن و خاموش شدن تلویزیون ایکس ویژن

اگر تلویزیون ایکس ویژن مدام روشن و خاموش می شود، برای عیب یابی و تعمیرات آن فورا اقدام کنید.

  • اگر پس از روشن شدن تلویزیون، لوگو ایکس ویژن را مشاهده می کنید اما بعد از آن تلویزیون خاموش می شود، باید مشکل را در قطعه مین برد بررسی کنید.
  • برای بررسی و عیب یابی دقیق مین برد و اطمینان ازخرابی این قطعه، نیاز به ابزارها و نرم افزارهایی کاملا پیشرفته و حرفه ای خواهید داشت.
  • بنابراین بهترین پیشنهاد ثبت درخواست تعمیرات در نمایندگی آی پی امداد است.
  • در انواع تلویزیون های LED ایکس ویژن می توان شاهد بروز این نوع از مشکلات رایج بود.

در نظر داشته باشید که تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن تخصص می خواهد.

چرا تصویر در هنگام پخش صدا در تلویزیون ایکس ویژن قطع می شود؟

آیا تصویر در هنگام پخش صدا در تلویزیون ایکس ویژن قطع می شود؟ اگر پاسخ به این پرسش مثبت است، باید سریعا نسبت به رفع مشکل اقدام کنید.

  • قطعی تصویر در تلویزیون ایکس ویژن از جمله مشکلاتی است که به طور معمول در انواع دستگاه ها و انواع مدل های این تلویزیون که فاقد گارانتی هستند، رخ می دهد.
  • در تلویزیون های 47 اینچی ایکس ویژن که دو قطعه با نام LN در آن وجود دارد، بیشتر می توان شاهد وجود این مشکل بود.
  • LN باعث ایجاد پروتکت در برد تلویزیون شده و این موضوع در نهایت به قطع شدن تصویر منجر می گردد.

استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی ایکس ویژن در آی پی امداد بهترین انتخاب برای شما عزیزان میباشد.

تعمیر مشکل قطع شدن صدای تلویزیون ایکس ویژن

در صورتی که صدا در تلویزیون ایکس ویژن قطع می شود، برای بازگرداندن تنظیمات به حالت طبیعی می توانید این نکات را مورد توجه قرار دهید.

  • مهم ترین قطعه برای عیب یابی در صورت بروز این مشکل، پاور است.
  • پاور به عنوان اصلی ترین علت قطعی صدا در تلویزیون های ایکس ویژن شناخته می شود.
  • در صورتی که پس از بررسی پاور همچنان با این مشکل مواجه بودید، باید نسبت به بررسی کنترل تلویزیون نیز اقدام کنید.
  • چرا که خرابی پاور می تواند به صورت مستقیم در خراب شدن کنترل تلویزیون برای مدیریت میزان صدا نیز تاثیرگذار باشد.

خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن Xvision به حفظ کیفیت دستگاه شما کمک میکند.

چرا لکه های رنگی روی تلویزیون ایکس ویژن ایجاد شده اند؟

اگر لکه های رنگی روی تلویزیون ایکس ویژن ایجاد شده اند:

  • باید علت را با بررسی قسمت های LCD و یا RGB پیدا کنید.
  • اصلی ترین علت ایجاد لکه های رنگی روی نمایشگر، استفاده طولانی مدت از تلویزیون است.
  • برای رفع این مشکل در سریع ترین زمان ممکن با کارشناسان تعمیرات تلویزیون در مرکز آی پی امداد تماس حاصل نمایید.

استفاده از خدمات نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن بهترین انتخاب برای شما است.

عیب یابی دیر روشن شدن تلویزیون ایکس ویژن

اگر تلویزیون ایکس ویژن دیر روشن می شود:

  • پاور اولین قطعه ای است که باید از سلامت آن مطمئن شوید.
  • اصلی ترین علت روشن نشدن تلویزیون به پاور مرتبط خواهد بود.
  • به همین منظور عیب یابی و رفع عیب پاور نه توسط شما بلکه توسط تکنسین های ماهر آی پی امداد قطعا برطرف کننده این مشکل خواهد بود.
  • راه اندازی مجدد یا ریست کردن تلویزیون نیز می تواند پیشنهاد مناسبی برای تغییر تنظیمات نمایشگر و رفع ایراد ایجاد شده باشد.

امیدواریم با مطالعه آموزش عیب یابی تلویزیون ایکس ویژن بدون پرداخت هزینه به رفع مشکل دستگاه خود بپردازید.

چرا رنگ تصاویر تلویزیون ایکس ویژن بهم ریخته است؟

اگر رنگ های صفحه نمایش دستگاه شما به هم ریخته است، می توانید از موارد زیر برای تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن استفاده کنید:

  • دلیل اصلی این اتفاق به ضربه پنل و همچنین شکستن پیکسل های صفحه نمایش پنل مربوط می شود.
  • در چنین مواقعی برای رفع مشکل فقط پنل را تعویض کنید.
  • مورد دیگری که در این اتفاق نقش دارد، مربوط به برد اصلی و برد تیکان است.
  • رابط بین بردها و برد تیکان به پنل ممکن است سوخته یا آسیب ببیند.
  • در چنین مواقعی نیز تنها با تعویض این قطعات می توانید مشکل خود را به بهترین شکل ممکن حل کنید.

اگر نمی توانید دستگاه را تعمیر کنید، می توانید با نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در آی پی امداد تماس بگیرید.

تعمیرات مشکل کم نور شدن صفحه تلویزیون ایکس ویژن

در صورت کم نور شدن صفحه برای عیب یابی تلویزیون ایکس ویژن بهتر است موارد زیر را انجام دهید:

  • برخی مدل ها دارای حالت صرفه جویی در مصرف انرژی هستند که برای کاهش مصرف انرژی، صفحه نمایش را کم نور می کند.
  • نور پس زمینه صفحه تلویزیون ممکن است به مرور زمان از کار بیفتد و باعث تاریک شدن صفحه شود.
  • با بالا رفتن سن تلویزیون، صفحه نمایش آن ممکن است به دلیل فرسودگی و پارگی معمولی کدر شود.

اگر نمی توانید دستگاه را تعمیر کنید، می توانید با نمایندگی تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در آی پی امداد تماس بگیرید.

هزینه تعمیر تلویزیون ایکس ویژن

انجام تعمیرات در مقایسه با روش هایی مانند تعویض تلویزیون یا مواردی از این قبیل قطعا کاهش هزینه را برای کاربران به همراه خواهد داشت. در مرکز آی پی امداد هزینه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن بر اساس چه پارامترهایی تعیین می شود؟

  • تکنسین های آی پی امداد تنها زمانی از قطعات اصلی استفاده می کنند که نیاز به تعویض قطعات داشته باشند.
  • این عامل نقش مهمی در تعیین هزینه برای متقاضیان خواهد داشت.
  • اولویت بندی تعمیرات الگوی مهم دیگری است که در نهایت هزینه های منصفانه ای را برای مشتریان ایجاد می کند.
  • بهره مندی از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته این فرصت را برای افزایش موفقیت در فرآیند تعمیر ایجاد می کند.
  • این موضوع نقش مهمی در عیب یابی دقیق تلویزیون ایکس ویژن و جلوگیری از خرابی های جزئی این دستگاه در آینده خواهد داشت.

قیمت خدمات تلویزیون ایکس ویژن در نمایندگی آی پی امداد

آی پی امداد برای رفاه حال شما عزیزان هزینه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن را در جدول زیر مورد بررسی قرار داده است. تا با اطمینان کامل از هزینه ها، به تعمیر تلویزیون خود بپردازید و هیچ دغدغه ای در این امور نداشته باشید.

قطعات تلویزیون ایکس ویژن هزینه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن
برد 380/000 الی 550/000 تومان
پنل 400/000 الی 530/000 تومان
پاور 280/000 الی 390/000 تومان
اسپیکر 220/000 الی 320/000 تومان
اتصالات 100/000 تومان
بک لایت براساس قیمت روز قطعه متغیر است.
تنظیم نرم‌ افزار 150/000 الی 200/000 تومان
نصب و راه اندازی 150/000 الی 300/000 تومان

نتیجه گیری ار خدمات تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در نمایندگی آی پی امداد

نتیجه گیری مقاله خدمات نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن در آی پی امداد شامل نکاتی است به شرح زیر میباشد:

  • آی پی امداد مرجعی معتبر و مطمئن در ارائه خدمات تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در تهران و در سراسر کشور است.
  • بهره مندی از متدهای پیشرفته در حوزه تعمیرات اصل مهمی است که می توان در آی پی امداد شاهد آن بود.
  • استفاده از قطعات فابریک یکی از اولویت هایی است که در این مرکز همواره به آن توجهی ویژه می شود.
  • تعمیر انواع قطعات تلویزیون ایکس ویژن از جمله مین برد، ال ای دی، منبع تغذیه، پاور، بک لایت و … بدون هیچ نوع محدودیت تنها بخشی از خدماتی است که در این مرکز می توان شاهد آن بود.
  • آی پی امداد تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در ایران است.

کاربران گرامی، برای استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن در آی پی امداد با نزدیکترین شعبه تماس حاصل نمایید.

خلاصه ای از خدمات نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن

شماره نمایندگی تلویزیون ایکس ویژن چند است؟
  • برای استفاده از خدمات می توانید با شماره 02158941 تماس گرفته و یا در سایت مجموعه آی پی امداد درخواست خود را ثبت کنید.
آیا برای خدمات تعمیر تلویزیون ایکس ویژن گارانتی ارائه می شود؟
  • برای هریک از خدمات تعمیرات دستگاه به شما گارانتی معتبر ارائه می شود.
قطعات تلویزیون ایکس ویژن را از کجا تهیه کنیم؟
  • شما می توانید قطعات اورجینال تلویزیون ایکس ویژن را توسط نمایندگی مجاز تهیه نمایید.
آیا تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن با فرم در محل حاضر می شود؟
  • تعمیرکار آی پی امداد همراه با فرم مخصوص و کارت مشخصات خود در محل شما حاضر می شود.
هزینه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن چقدر است؟
  • هزینه های تعمیرات تلویزیون در نمایندگی آی پی امداد همراه با 75% صرفه جویی به مشتریان ارائه می شود.

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار تلویزیون ایکس ویژن در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی تلویزیون ایکس ویژن به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

5 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • محمد امین امیر خانی 20 مرداد 1402

    تلویزیون ایکس ویژن الان یک هفته هست که خاموش بوده و الان که میخوام روشن کنم، روشن نمیشه.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 20 مرداد 1402

      درود، مشکل می تواند مربوط به خرابی برد پاور، ایراد در مین برد، خرابی کابل های تلویزیون یا ایرادات نرم افزاری است که باید بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • مژگان 15 مرداد 1401

    سلام نمایندگی تعمیرات در محدوده ی پیروزی و افسریه رو میخوام

    پاسخ دادن
  • بهمن 30 دی 1400

    باسلام برای تعمیرات درغربدتهران پونک باکدام تلفن باید تماس گرفت وآدرس راپرسید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 30 دی 1400

      سلام، با شماره 02158941 تماس حاصل نمایید

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد