logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

تعویض بک لایت تلویزیون ایکس ویژن

تعویض بک لایت تلویزیون ایکس ویژن
تعویض بک لایت تلویزیون ایکس ویژن
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله تعویض بک لایت تلویزیون ایکس ویژن به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تلویزیون های ایکس ویژن یکی از بهترین و محبوب ترین محصولات این برند است. یکی از شایع ترین ایراداتی که ممکن است در تلویزیون های ایکس ویژن رخ دهد، خرابی بک لایت تلویزیون می باشد. اگر تلویزیون شما تصویر و یا صدا ندارد و تنها می توانید اقدام به تعویض کانال های تلویزیونی کنید، به احتمال زیاد بک لایت تلویزیون دچار آسیب دیدگی شده است. خرابی های بک لایت تلویزیون های ایکس ویژن با توجه به نوع و میزان آسیب دیدگی قابل تعمیر و یا تعویض می باشد. در این شرایط برای رفع ایرادات مربوط به بک لایت تلویزیون های این برند باید از خدمات تعمیرات یک مرکز معتبر استفاده نمایید. نمایندگی مجاز آی پی امداد انواع خدمات تعمیر و تعویض بک لایت تلویزیون ایکس ویژن را به مصرف کنندگان این محصول ارائه خواهد داد.

کاربران گرامی؛ چنانچه قصد تعویض بک لایت تلویزیون ایکس ویژن خود را دارید، اما در این زمینه از تخصص لازم برخوردار نیستید، در این مقاله با توضیحات متخصصین شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

برای تعویض بک لایت تلویزیون ایکس ویژن به کجا مراجعه کنیم؟

یافتن یک نمایندگی مجاز تعمیرات جهت ارئه انواع خدمات تعمیر و تعویض بک لایت تلویزیون ایکس ویژن یکی از مسائلی که همواره مصرف کنندگان به دنبال آن هستند. تعمیر قطعه بک لایت در تلویزیون های برند ایکس ویژن یکی از امور بسیار تخصصی و مهم است که در صورت عدم برخورداری از دانش فنی اقدام به انجام آن منجر به خرابی و از کار افتادن کامل تلویزیون خواهد شد. از این رو افراد در صورتی که با هرگونه مشکلی در پردازش و نمایش تصاویر در مدل های مختلف تلویزیون های ایکس ویژن مواجه شده اند، باید در سریع ترین زمان برای رفع مشکل به یک نمایندگی مجاز و معتبر در شهر خود مراجعه نمایند.

این روزها تعمیرگاه های مختلفی در سطح شهر تهران و کرج تاسیس شده اند که انواع خدمات تعمیرات قطعات مختلف تلویزیون را به مشتریان ارائه می نمایند. یکی از بهترین مراکزی که در زمینه تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن در تهران و کرج در حال فعالیت و خدمت رسانی می باشد، نمایندگی مجاز مرکزی آی پی امداد می باشد. این نمایندگی با ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات توسط تعمیرکاران متخصص از معتبرترین مراکز در این زمینه به حساب می آید.

ویژگی های یک مرکز معتبر برای تعویض بک لایت تلویزیون

ممکن است مشتریان به هنگام استفاده از خدمات نمایندگی های تعمیرات برای تعمیر و تعویض بک لایت تلویزیون ایکس ویژن در تهران و کرج با این مسئله مواجه شوند که یک مرکز تعمیرات معتبر دارای چه ویژگی هایی است و چه امکاناتی را به آن ها ارائه می دهد. از این رو در این بخش از مقاله قصد داریم به بررسی مواردی بپردازیم که مشتریان با استفاده از خدمات یک تعمیرگاه معتبر مانند نمایندگی مجاز آی پی امداد از آن ها بهره مند خواهند شد.

  • در نمایندگی های مجاز تعمیرات تلویزیون، انواع خدمات تعمیر بک لایت مدل های مختلف تلویزیون ایکس ویژن توسط تعمیرکاران و تکنسین های متخصص و متبحر ارائه خواهد شد. از این رو خیال مشتریان از بابت کیفیت خدمات ارائه شده کاملا آسوده می باشد.
  • مراکز تعمیرات معتبر برای ارائه خدمات تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن تنها از قطعات اصلی و فابریک همان برند استفاده می کنند. این مسئله موجب می شود که دستگاه پس ازا تعمیر بتواند کیفیت اولیه خود را حفظ نماید.
  • از دیگر ویژگی های مراکز معتبر تعمیرات مانند نمایندگی مرکزی آی پی امداد می توان به ارائه خدمات تعمیر در محل و منزل مشتری اشاره نمود. افراد می توانند با استفاده از خدمات این مرکز به راحتی بر کار تعمیرات تلویزیون خود نظارت کاملی داشته باشند.

نحوه تعویض بک لایت تلویزیون ایکس ویژن

یکی از مهمترین موارد جهت تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن نحوه انجام این است. به طور کلی مصرف کنندگان برای اینکه بتوانند اقدام به عوض کردن و یا تعمیر بک لایت تلویزیون خود از برند ایکس ویژن نمایند، باید از مهارت، تجربه و دانش لازم در این زمینه برخوردار باشند. در غیر این صورت ممکن است آسیب های دیگری نیز در حین انجام این کار به سایر قطعات دستگاه وارد شود. در صورتی که قصد انجام این کار را دارید باید مطابق با مراحل زیر پیش بروید:

  • ابتدا باید جهت جدا کردن پنل تلویزیون ایکس ویژن اقدام به درآوردن دی فیوزرهای صفحه نمایش دستگاه نمایید.
  • بدون اینکه ترتیب و جهت آن ها بهم بخورد، این قطعه را از روی بک لایت با دقت کامل بردارید.
  • پس از انجام این مرحله می توانید شاسی فلزی و بک لایت تلویزیون خود را مشاهده نمایید که باید بک لایت را از صفحه فلزی آن جدا نمایید.
  • برای انجام این کار می توانید ال ای دی بار را با استفاده از حرارت زیاد از روی بدنه فلزی جدا کنید.
  • پس از جدا نمودن نوار ال ای دی می توانید می توانید هریک از آن ها را مورد بررسی قرار دهید. در صورت خرابی هریک از آنها با استفاده از هیترهای مخصوص آن را جدا نموده و تعویض کنید.
  • در این مواقع بهترین کار این است که اقدام به تعویض بک لایت تلویزیون ایکس ویژن خود کنید تا از عدم خرابی مجدد آن اطمینان حاصل کنید.

هزینه تعویض بک لایت تلویزیون ایکس ویژن

شرکت ایکس ویژن اقدام به تولید و عرضه مدل های مختلفی از تلویزیون ها نموده اند که هریک از آن ها دارای بک لایت های خاصی می باشند. این امر موجب شده است تا قیمت هریک از این بک لایت ها با توحه به مدل و نوع تلویزیون متفاوت باشد. عامل دیگری که بر روی هزینه تعویض بک لایت تلویزیون ایکس ویژن تاثیرگذار است، اندازه و اینچ هریک از تلویزیون های این برند می باشد. به هر اندازه که تلویزیون دارای اندازه بزرکتری باشد، بک لایت آن نیز گران تر بوده و هزینه تعویض آن بیشتر خواهد بود. کیفیت بک لایت نیز تاثیر مستقیمی بر هزینه آن دارد.

به طور کلی هریک از مدل های تلویزیون های این برند دارای بک لایت هایی هستند که امکان تعبیه آن ها بر روی یک مدل دیگر وجود ندارد. برخی از تعمیرگاه های غیرمجاز از بک لایت های بی کیفیت و نامناسب برای تلویزیون استفاده می کنند. این کار موجب کاهش کارایی دستگاه شده و باعث خراب تر شدن آن خواهد شد. از این رو توصیه می شود که برای تعمیر بک لایت تلویزیون ایکس ویژن در تهران و کرج حتما به مراکز معتبری نظیر آی پی امداد مراجعه کنید. این مجموعه تنها از بک لایت های اورجینال با هزینه مناسب برای دستگاه شما استفاده می کند. این مسئله موجب کاهش 75 درصد در هزینه های تعمیرات مشتریان خواهد شد.

محدوده ارائه خدمات تعویض بک لایت تلویزیون ایکس ویژن

در ادامه محدوده هایی که نمایندگی آی پی امداد در آن ها به ارائه خدمات تعمیر بک لایت تلویزیون در تهران و کرج اقدام می نمایند، بیان خواهیم کرد:

شمال تهران

شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، بلوار کاوه، سعدآباد، جماران، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، دیباجی، شریعتی، دولت، ظفر، یخچال، جردن، اندرزگو، میرداماد، شریعتی، پل رومی، زرگنده، سعادت آباد، آتی ساز، شهر آرا

مرکز تهران

انقلاب، میدان ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، شیراز، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا

غرب تهران

صادقیه، ستارخان، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل، آیت الله کاشانی، خلیج فارس، شهرک غرب، آزادی

شرق تهران

تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان

جنوب تهران

منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، نواب، جمهوری، قزوین، یافت آباد، شادآباد، امامزاده حسن، مهرآباد، شهرری، باقرشهر، ورامین، عبدل آباد

مزایای استفاده از خدمات تعویض بک لایت در آی پی امداد

در این بخش به بررسی مزایای استفاده از خدمات تعویض بک لایت تلویزیون ایکس ویژن در نمایندگی مجاز آی پی امداد خواهیم پرداخت:

  • این مجموعه از قطعات اورجینال و اصلی برای تعمیر بک لایت در تلویزیون های ایکس ویژن استفاده می کنند.
  • تعمیرکاران متخصص نمایندگی آی پی امداد از تخصص و مهارت بسیار بالایی در این زمینه برخوردار هستند که دستگاه را با بهترین کیفیت تعمیر می کنند.
  • آی پی امداد برای تمامی خدماتی که توسط این مرکز به مشتریان ارائه می شود، ضمانت نامه و گارانتی معتبر ارائه می نمایند.
  • تمامی خدمات این نمایندگی در محل مورد نظر مشتری در سریع ترین زمان ممکن ارائه می گردد.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد