logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

اندروید باکس های برتر بازار ایران

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله اندروید باکس های برتر بازار ایران به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

بسیاری از ما استفاده از وسایل هوشمند را به سایر لوازمی که هوشمند نیستند ترجیح میدهیم. یکی از لوازم خانگی هوشمندی که طرفداران زیادی دارد تلویزیون هوشمند می‌باشد. شاید شما نیز تلویزیونی دارید که کیفیت بالایی دارد اما هوشمند نیست، نگران نباشید با استفاده از اندروید باکس های برتر بازار ایران می‌توانید تلویزیون خود را به راحتی هوشمند کنید. اندروید باکس قابلیت‌های زیادی به تلویزیون شما می‌افزاید، در ادامه با این مقاله برای آشنایی بیشتر با تکنولوژی اندروید باکس در مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه ما باشید.

اندروید باکس چیست؟

با اندروید باکس به راحتی می‌توانید تلویزیون خود را هوشمند کنید. اندروید باکس که از طریق کابل HDMI به تلویزیون شما متصل می‌شود قابلیت‌های زیادی به دستگاه شما افزوده می‌شود. اندروید باکس تمامی قابلیت‌های اتصال یک دستگاه هوشمند اندروید را دارا می‌باشد، همانند گوشی اندروید شما.

بهترین اندروید باکس‌ها در ایران

اندروید باکس های متنوعی در مدل‌ها و برندهای مختلف در بازار موجود هستند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. از جمله اندروید باکس‌های پرطرفدار می‌توان به مواردی مانند: فیلیمو باکس، A95X F3، بی لینک GT King، بی لینک GT King Pro و شیائومی می باکس اس اشاره کرد.

فیلیمو باکس اندروید

شما با استفاده از این دستگاه هوشمند می‌توانید به سرویس‌هایی که فیلم پخش میکنند مانند: آپارت، فیلیمو، نماوا و… استفاده نمود. فیلیمو باکس قدرت پردازشی مناسبی دارد. همچنین این اندروید باکس در هزینه‌های شما صرفه جویی بالایی خواهد داشت. فیلیمو باکس دارای اندروید 8 می‌باشد که می‌توان تمامی اپلیکیشن‌های اندرویدی را در ان نصب کرد.

 اندروید باکس A95X F3

اگر قصد دارید از اندروید باکس خود برای اجرای بازی استفاده کنید اندروید باکس A95X F3 برای شما می‌تواند بهترین گزینه باشد. این اندروید باکس دارای یک پردازنده 4 هسته‌ای میباشد که در آن می‌توان بازی‌های نیمه حرفه‌ای را اجرا کرد.

اندروید باکس بی لینک GT King

در این اندروید باکس پردازنده‌ای قوی تعبیه شده که یکی از بهترین مزایای اندروید باکس بی لینک GT King به شمار می‌رود.  پردازنده قوی در اندروید باکس بی لینک باعث شده که شما بتوانید به راحتی تمامی برنامه‌های سنگین را نیز اجرا نمایید.

کاربرد اصلی اندروید باکس

در این بخش از بررسی اندروید باکس های برتر بازار ایران به بررسی کاربرد این دستگاه می پردازیمک

تلویزیون هوشمند به معنای آن است که قابلیت اتصال به اینترنت را داشته باشد و بتوان به راحتی عملکرد دستگاه را تحت کنترل خود گرفت و از فضای مجازی اینترنت اسفاده کرد. با متصل شدن تلویزیون شما به اندروید باکس کاملا هوشمند خواهد شد. همچنین شما می‌توانید از قابلیت‌های اندروید باکس به راحتی حتی در حالت آفلاین نیز استفاده کنید.

پردانزده اندروید باکس هوشمند

مهمترین بخش یک وسیله الکترونیکی هوشمند، قدرت پردازنده آن می‌باشد. اگر قصد خرید اندروید باکس هوشمند را دارید حتما در مورد قدرت پردازنده آن اطلاعاتی جمع آوری کنید. هرچه قدرت یک پردازنده اندروید باکس بیشتر و بهتر باشد احتمال هنگ کردن دستگاه کمتر می‌شود. یک پردازنده هشت هسته‌ای میتواند بهترین عملکرد را برای اندروید باکس بدون هنگی و سرعتی بالا را ارئه دهد. البته در نظر داشته باشید که از یک اندروید باکس با پردازنده 4 هسته‌ای نیز می‌توانید استفاده نمایید اما قطعا احتمال هنگ کردن نیز وجود دارد.

حافظه اندروید باکس

اتدروید باکس‌های موجود در بازار دارای حافظه‌های متفاوتی هستند. بخش عمده حافظه را معمولا توسط سیستم عامل اشغال می‌گردد، اگر این حافظه ذخیره سازی کم باشد ممکن است برایتان مشکل ساز شود. البته در نظر داشته باشید که در اندروید باکس‌ها از رم نیز به عنوان حافظه پشتیبان استفاده نمایید.

پورت‌های USB در اندروید باکس

تعداد پورتهای USB در هر مدل از اندروید باکسی ممکن است نسبت به سطح کارایی متفاوت باشد. در اکثر مواقع دو پورت USB میتواند نیاز شما را برای داشتن یک تلویزیون هوشمند برطرف کند. نکته بسیار مهم و قابل توجه آنکه اگر قصد دارید از هارد اکسترنال نیز استفاده کنید و سرعت برای شما اهمیت دارد بهتر است مدلی را انتخاب کنید که حداقل دارای یک پورت USB3.0 باشد.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد