logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

کدام لوازم خانگی به وای فای متصل هستند؟

کدام لوازم خانگی به وای فای متصل هستند؟
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله کدام لوازم خانگی به وای فای متصل هستند؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

لوازم خانگی هوشمند که به وای فای و اینترنت متصل هستند، انقلابی را در خانه های شما ایجاد کرده اند. این اتصال هوشمند به اینترنت باعث می شود که دسترسی و کنترل لوازم خانگی برای شما آسان تر و راحت تر شود. شما در هر کجا که باشید چه دور و چه نزدیک تمامی وسایل خود را تحت نظر بگیرید. اما آیا میدانید کدام لوازم خانگی به وای فای متصل هستند؟

در عرصه ارتباطات و پیشرفت علم و تکنولوژی لوازم خانگی زیادی تولید شده‌اند و قابلیت اتصال به اینترنت برای کنترل راحتی ما را دارند. از جمله این وسایل هوشمند می‌توان به: اجاق گاز، یخچال، تلویزیون، اسپرسو ساز، ترموستات، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، تصفیه هوا، و… اشاره کرد. البته به علت وسعت و تنوع در مدل های مختلف ما به تعدادی از مدل های محبوب و پرطرفدار در بازار در این مقاله به آن اشاره خواهیم کرد. برای شناخت یک زندگی هوشمند همراه آی پی امداد باشید.

یخچال هوشمند متصل wifi

بسیاری از یخچال های مدرن دارای مشخصات و ویژگی های خاصی هستند، اما برخی از مدل ها محبوبیت برتری نسبت به بقیه برخوردارند. یخچال های متصل به وای فای این امکان را به شما می دهند با خانواده خود ارتباط برقرار کرده و آنها را سرگرم کنید، این یخچال های هوشمند دارای سه دوربین داخلی هستند که در هر کجا که باشید این امکان را به شما می دهد که از طریق تلفن همراه خود و اتصال به اینترنت داخل یخچال را مشاهده کنید.

این ویژگی سبب شده که اگر شما در بازار هستید و فراموش کردید چه چیزهایی در یخچال لازم دارید با دیدن داخل یخچال و مواد لازم را تهیه نمایید، علاوه بر این موارد فرض کنید متوجه شدید که یخچال شما سرد نمیکند شما با کارخانه تماس میگیرید کارخانه سازنده نیز سیگنالی به یخچال شما ارسال میکند یخچال هم به شما و هم به کارخانه می‌گوید که ایراد کار و یا قطعه معیوب در کجاست؟ وعلت آن چیست؟ این امر نه تنها موجب صرفه جویی در وقت ارزشمند شما می شود، بلکه در هزینه نیز صرفه جویی خواهد کرد.

تلویزیون هوشمند قابل اتصال به wifi

تلویزیون‌های اسمارت دیگر مثل تلویزیون‌های قدیمی نیست، که فقط برنامه های تلویزیون های را مشاهده نمایید. تلویزیون هوشمند با متصل شدن به وای فای امکان وبگردی را برای کاربران خود فراهم می‌کند. علاوه بر این شما می‌توانید در بستر اینترنت فیلم و سریال های مورد علاقه خود را به صورت آنلاین مشاهده نمایید. تلویزیون های اسمارت دارای سیستم عامل‌هایی همچون اندروید هستند، که می توان اپلیکیشن های کاربردی را روی آن نصب نموده و از آن استفاده کنید.

از ویژگی‌های جالب توجه تلویزیون‌های هوشمندامکان کنترل تلویزیون با حرکات دست و دستورات صوتی است. از این ویژگی برای عوض کردن کانال یا کم و زیاد کردن صدای تلویزیون استفاده می ‌شود.

اجاق گاز هوشمند متصل به وای فای

بازار فناوری در آشپزخانه به طور مداوم در حال گسترش است و هر ساله تولید کنندگان لوازم جدیدی تولید می کنند که برای کنترل بهتر و راحت تر به اینترنت و وای فای منزل متصل هستند. از جمله این لوازم خانگی می‌توان به اجاق گاز هوشمند اشاره کرد این فناوری جدید به صاحب خانه اجازه  می دهد تا از طریق برنامه‌های تلفن و اتصال به وای فای و  از طریق گوشی و رایانه کنترل کنند.

اجاق گاز هوشمند از طریق برنامه‌ای که به اینترنت متصل است به افراد این اجازه را می دهد درجه حرارت یا نحوه پخت را طبق میل خود و در زمانی مشخص کرده و حتی از راه دور آن را را تغییر داده و تنظیم نمایند. برخی از فرها و گازهای هوشمند متصل به وای فای نیاز به نظافت و نگهداری منظم دارند برخی از این مدل گاز های هوشمند برنامه ای برای تمیز کردن و نگهداری دارند که از طریق همان برنامه نصب شده بر روی تلفن قابل کنترل و برنامه ریزی میباشد.

ماشین لباسشویی متصل به وای فای

ماشین لباسشویی های هوشمند متصل به وای فای به طور فزاینده‌ای در حال محبوب شدن هستند اما دلیل این محبوبیت چیست ماشینهای لباسشویی هوشمند وسایلی هستند که با اتصال به شبکه وای فای مانند دیگر دستگاه‌های متصل به اینترنت قابل استفاده از از راه دور با کمک اپلیکیشنی که بر روی گوشی شما نصب شده تنظیم نمایید.

علاوه بر این ماشین لباسشویی های متصل به وای فای می توانند مسائل و مشکلات تعمیر و نیز نگهداری را که نیاز به شناسایی سریع دارند از طریق برنامه به شما اطلاع دهد. همچنین شما می توانید به تنظیمات ماشین لباسشویی اجازه عیب یابی خودکار از راه دور توسط خدمات پس از فروش کارخانه را بدهید، تا روند عیب یابی سرع انجام شود و مشکلات بیشتری برای دستگاه شما رخ ندهد.

کنترل از راه دور لباسشویی هوشمند

گذشته از سرویس و تشخیص عیب یکی از بزرگترین مزایای دستگاه متصل به وای فای و اینترنت این است که می توانید آن را از راه دور کنترل کنید به عنوان مثال یک ماشین لباسشویی مجهز به وای فای این5 امکان را به شما میدهد از برنامه تلفن هوشمند خود ببینید که ماشین لباسشویی در‌کدام چرخه و در حال انجام چه کاری است و هنگامی که فرآیند شستشو تمام شد ماشین لباسشویی به صورت خودکار پیغامی را برای شما ارسال می کند.

جاروبرقی هوشمند متصل به وای فای چیست؟

اگر در پاسخ به کدام لوازم خانگی به وای فای متصل هستند؟ به جاروبرقی اشاره کردید باید بدانید که جاروبرقی زمانی هوشمند است که قابلیت اتصال به وای فای یا منبع اتصال به اینترنت داشته باشد و بتوان آن را حتی از راه دور راه اندازی کرد و فرایند تمیز کردن را تنظیم نمود.

در حال حاضر جاروبرقی های ربات هوشمند متصل به اینترنت نیز متفاوت هستند به طور کلی هر چه مدل پیشرفته تر باشد میتوانیم از طریق برنامه و تنطیمات انلاین کنترل بیشتری داشته باشیم.

اگر جاروبرقی شما به وای فای متصل باشد لازم نیست در خانه باشید تا از جاروبرقی استفاده کنید و بتوانید آن را روشن نمایید. شما به راحتی با برنامه‌ای که در گوشی خود نصب کرده اید می توانید جارو برقی را کنترل کرده و محل دقیق آن و کاری که قرار است انجام دهد را تحت نظر وکنترل خود بگیرید، همانند زمانی که در خانه هستید.

علاوه بر این موارد، اگر شارژ جارو برقی شما رو به اتمام باشد پیغامی به گوشی شما ارسال می‌شود و می‌توانید شارژ خودکار جاروبرقی را فعال نمایید تا خود دستگاه به صورت اتوماتیک به محل شارژ رفته و خود را به شارژ متصل نماید.

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • کمیل گلچین 17 مرداد 1402

    سلام میخواستم بدونم همه مدل های کولر یونیوا وای فای دارند؟ مدل کولر من لوکس هست. اگر داره چطوره باید ارتباط برقرار بکنیم و اگر نداره چطور باید این آپشن رو نصب کنیم؟ خودم نصاب کولر هستم. ممنونم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 17 مرداد 1402

      درود، خیر تنها در برخی مدل ها این قابلیت تعبیه شده است که با مراجعه به دفترچه راهنمای دستگاه خود می توانید از آن اطلاع پیدا کنید. برای راه اندازی وای فای کولر گازی خود می توانید دستگاه و گوشی را به یک شبکه متصل کرده و سپس برنامه وای فای کولرگازی را روی گوشی خود نصب کنید. به هنگام ورد به برنامه مدل کولر خود را انتخاب کرده و سپس با دستگاه جفت خواهید شد. در نهایت می توانید با استفاده از گوشی تنظیمات کولرگازی را کنترل کنید.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد