logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بررسی اتو بخار های هوشمند

بررسی اتو بخار های هوشمند
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بررسی اتو بخار های هوشمند به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

اتوبخارهای جدید و هوشمند ویژگی‌های زیادی دارند که سبب شده طرفداران زیادی در جهان داشته باشند. به عنوان مثال: برای خیلی از ما سوختن لباس توسط اتوهای قدیمی رخ داده، اما با اتوهای هوشمند، این مشکل برطرف شده. حتما برای شما هم شده که کاری برایتان پیش بیاید و فراموش کنید که اتو را از روی لباس بردارید و یا خاموش کنید، با اتو بخار هوشمند نگران این قضیه نباشید. اتوهای هوشمند ویژگی‌‎های زیادی دارند که در ادامه با بررسی اتو بخار های هوشمند در سایت خدمات تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد با این ویژگی‌ها بیشتر آشنا خواهید شد.

ویژگی‌های اتو بخار هوشمند

در دهه‌های اخیر شرکت‌های لوازم خانگی به محصولات خود ویژگی‌های زیادی اضافه کرده‌اند تا بتوانند رضایت مشتریان را بدست بیاورند. در اتو بخارهای هوشمند از سنسورهایی استفاده گردیده که باعث شده کار کرده با این دستگاه‌ها بسیار راحت و ایمن‌تر از قبل شود. سیستم‌های تعبیه شده در اتو بخار هوشمند جنس لباس‌ها را به صورت خودکار تشخیص داده و مناسب‌ترین دما و حرارت را برای اتو کردن لباس‌ها به صورت خودکار ارائه می‌دهند.

*البته شما می‌توانید اتو کردن را با تنظیمات دستی نیز انجام دهید، که توصیه می‌گردد از برنامه خودکار استفاده نمایید.

*تمامی البسه‌‌ها دارای برچسب‌هایی میباشند که در آن معمولا دمای مناسب را برای اتو شدن توصیه شده.

جنس کف اتو بخار هوشمند

کفی اتو بخارهای هوشمند از جنسی ساخته شده که به البسه‌های شما آسیبی وارد نخواهد کرد. جنس کفی بیشتر اتوهای بخار از پوششی سرامیکی است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا به راحتی بدون آنکه به البسه‌ها آسیبی ناشی از دمای نامناسب وارد شد، آنها را اتو کنند.

خاموش شدن خودکار اتو بخارهای هوشمند

در این بخش از بررسی اتو بخار های هوشمند نگاهی به قابلیت خاموش شدن خودکار این دستگاه ها می پردازیم.

فرض کنید کار مهمی برای شما پیش آمده و فراموش کرده‌اید اتو را از روی لباس بردارید، چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ قطعا  لباس شما دچار سوختگی خواهد شد. اما در اتو بخارهای هوشمند سنسورهایی تعبیه شده که باعث می‌شوند اتو در چنین شرایطی به ضورت خودکار خاموش گردد. علاوه بر آن هر زمان که بخواهید دوباره از اتو استفاده کنید، اتو به صورت خودکار مجددا آماده کار می‌گردد.

بخار دهی عمودی در اتو بخار هوشمند

شما با قابلیت بخار دهی عمودی به راحتی می‌توانید پردها و یا حتی لباس‌ها را در حالت عمودی اتو نمایید. بخار باعث می‌شود که چروک البسه‌ها خیلی راحت‌تر صاف گردد. اتوها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. اما در بین تمامی اتوها، اتو بخارهای هوشمند طرفداران زیادی دارند.

قابلیت چرخش 360 درجه اتوبخار هوشمند

شاید شما هم در هنگام اتو کردن لباس‌ها با پیچ و تا خوردگی سیم برق اتو مواجه شده باشید که در اتو بخارهای هوشمند این مشکل نیز برطرف شده است. قابلیت چرخش 360 درجه در اتو بخارهای هوشمند باعث شده تا کاربران به راحتی بتوانند فرایند اتو کردن را با زوایه‌های مختلف بدون دردسر انجام دهند. در این فرایند هنگامی که کاربر زاویه چرخش اتو را تغییر می‌دهد سیم به دور دست نمیپیچد به این صورت که سیم در محل اتصال به صورت خودکار می‎چرخد و مانع از پیچ خوردگی می‎گردد.

شدت بخار در اتو بخارهای هوشمند

اتو بخارهای هوشمند دارای سیستم بخار دهی فوق العاده‌ای می‌باشند. اتو بخارهای جدید هوشمند دارای دکمه‌ای هستند که فشردن ان بخار به صورت ناگهانی و بافشاری زیاد از منفذ‌های اتو خارج می‌گردد. فشار بالای بخار باعث می‌گردد تا چروک‌‌های عمیق به راحتی از بین بروند.

میزان آب در اتو بخار هوشمند

در برخی از اتو بخارهای هوشمند دارای چراغ‌های نمایشگری می‌باشند که با کمک ان می‌توان در هر لحظه از میزان آب باقی مانده در اتو مطلع شد.

تمیز کردن اتو بخار

آب در هنگام گرم شدن رسوب ایجاد میکند. رسوبات حاصل از گرم شدن آب میتواند سبب مسدودیت در مجاری خروجی آب و یا حتی خروجی بخار گردد. اتو بخارهای هوشمند دارای قابلیت تمیزسازی خودکار می‌باشند که باعث می‌شود از ایجاد رسوب جلو گیری گردد و تمیز شود.

 

5 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • نیکخواه 15 فروردین 1403

    سلام من چند وقتیه اتو هوشمند گرفتم ولی الان کار نمیکنه میگن بخاطر فیلترشکن به نظر من اتوقدیمیا خیلی بهتره اینا فانتزین

    پاسخ دادن
  • n.soleimani 04 مرداد 1402

    سلام و خداقوت بابت سایت خوبتون درصورتی که استفاده بالایی از اتو داشته باشیم (تقریبا هر روز)، طول عمر اتوهای هوشمند بیشتره یا دستی؟ اتو هوشمند رو بخاطر طول عمر سنسور نگران هستم بخرم.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 04 مرداد 1402

      درود، هیچ تفاوتی میان اتوهای هوشمند و دستی وجود نداشته و استفاده زیاد از هریک از این محصولات می تواند موجب کاهش عمر قطعات مصرفی آنها نظیر ترموستات یا سنسور شود که در صورت خرابی قابل تعویض هستند.

      پاسخ دادن
  • زانیار 11 خرداد 1401

    سلام اتو مارک (بلک اند دکل) بعار یکم کار کردن چراغ قرمز چشمک زن روشن میشود.مشکل از کدام قطعه برد میباشد ممنون میشم جواب منو بدین

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 11 خرداد 1401

      سلام، برد الکترونیکی باید باز شه تا مشخص شه مشکل از کدوم قطعه برد است

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد