logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

توالت فرنگی هوشمند چیست؟

توالت فرنگی هوشمند چیست؟
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله توالت فرنگی هوشمند چیست؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است و همین امر باعث شده ساده‌ترین وسایل خانه هم پیشرفت چشم گیری داشته باشند. توالت فرنگی شاید یک وسیله ابتدایی در منزل به نظر برسد، اما این وسیله به ظاهر ساده برای تولیدکنندگان آن بسیار بااهمیت می‌باشد، تا حدی که آن را هوشمند نموده‌اند. شاید برای شما عجیب باشد که توالت فرنگی هوشمند چیست و از نظر کارایی چه کاربردهای نسبت به توالت فرنگی‌های عادی دارد. در ادامه این مطلب تکنولوژی از مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه ما باشد.

ابتدا شرکت‌های ژاپنی اقدام به تولید توالت‌های فرنگی‌ هوشمند نمودند. شاید برایتان جالب باشد که شرکت‌های بزرگی همچون سامسونگ و شیائومی هم به تولید این نوع توالت فرنگی روی آورده‌اند، که رقابتی جالب در بین تولید کنندگان آن به وجود آورده است. در ایران هم شرکت‌هایی هستند که توالت فرنگی هوشمند تولید می‌کنند، اما برای رقابت با شرکت‌های بزرگ دنیا باید کیفیت خود را بالا ببرند.

توالت فرنگی هوشمند چیست؟

در توالت فرنگی هوشمند اکثر کارها به صورت اتوماتیک(خودکار) انجام می‌شود. این توالت پیشرفته خود را گرم می‌کند، شما را می‌شوید و خشک می‌کند و کار کشیدن سیفون را هم انجام خواهد داد. از دیگر امکانات آن می‌توان به نازل‌های حبابی چرخشی اشاره کرد، که باعث افزایش تمیزی و بهداشت و مصرف بهینه آب هم خواهد شد. همچنین این توالت خاصیت ضدباکتری را دارا می‌باشد.

یکی از جالب‌ترین قابلیت‌های یک توالت هوشمند، امکان ماساژ آن است، که همانند یک تخت پادشاهایی است و به آنها هم لیموزین توالت‌ها گفته می‌شود. حتی بعضی از این توالت‌های فرنگی هوشمند امکان ثبت علائم حیاتی را دارا هستند.

نحوه کار توالت فرنگی هوشمند

در توالت فرنگی هوشمند تماس با سطح آن به حداقل رسیده و کاربر به محض نزدیک شدن به توالت فرنگی هوشمند درب آن باز خواهد شد. اگر هوا سرد باشد با یک نشیمنگاه گرم مواجه می‌شود. این توالت کاربر را شسته و هنگام بلند شدن سیفون به صورت خودکار کشیده شده و درب آن هم بسته می‌شود.

توالت فرنگی هوشمند دارای نازلی بنام Stainless steel که با اتمام استفاده کاربر، به طور خودکار توات فرنگی هوشمند با چندین شستشو مداوم کاملا تمیز خواهد شد.

مزایا توالت فرنگی هوشمند

در این نوع توالت که شستشو به صورت اتوماتیک است، عفونت و باکتری‌های بیماری‌زا از بین می‌روند. چون در حین شستشو از آب و باد گرم جهت خشک نمودن کاربر استفاده می‌شود، که نتیجه آن در دراز مدت باعث بهبود جریان خون در رگ‌ها خواهد گردید. به دلیل مصرف بهینه انرژی توالت فرنگی هوشمند مورد استقبال دوستداران محیط زیست هم قرار گرفته است. از بین بردن بو و ضد عفونی کردن با اشعه UV از دیگر مزایای این نوع توالت می‌باشد.

توالت فرنگی هوشمند سامسونگ

شرکت سامسونگ که جزء کمپانی‌های بزرگ دنیا محسوب می‌شود، در زمینه تولید توالت فرنگی هوشمند محصولات متنوعی را روانه بازار نموده و تقریبا تمام ویژگی‌های که در مورد توالت فرنگی هوشمند شرح دادیم در توالت فرنگی هوشمند سامسونگ هم نیز دیده می‌شود.

توالت فرنگی هوشمند شیائومی

شیائومی با در دست گرفتن بازار موبایل جهانی در زمینه تولیدات لوازم خانگی هوشمند غوغا بپا کرده و همواره با محصولات هوشمند خود کاربران را شگفت زده می‌کند. این کمپانی چینی با تولید این نوع توالت فرنگی برای رقبای خود در تولید توالت فرنگی هوشمند خط و نشان کشیده است. توالت فرنگی‌ هوشمند شیائومی اکثر قابلیت‌های توالت فرنگی هوشمند ذکر شده در این مقله را دارا می‌باشد.

1.5/5 - (2 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد