logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

جدیدترین فناوری های ماشین لباسشویی در سال 2021

جدیدترین فناوری های ماشین لباسشویی در سال 2021
زمان مطالعه: 5 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله جدیدترین فناوری های ماشین لباسشویی در سال 2021 به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در ابتدای هر سال کاربران لوازم خانگی منتظر جدیدترین لوازم برقی هستند، تا دستاورد های جدید شرکت های حوزه لوازم خانگی را ببینند. یکی از وسایل برقی که این شرکت ها نگاه ویژه ای جهت اضافه کردن تکنولوژی های جدید به آن دارند، ماشین لباسشویی می‌باشد. در این چند سال هم با نگاهی به لباسشویی های جدید متوجه می شوید که چه امکانات نوینی به آن اضافه شده است. بر همین اساس قصد داریم جدیدترین فناوری های ماشین لباسشویی در سال 2021 رابرای شما همراهان گرامی شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد شرح بدهیم.

بررسی تکنولوژی های جدید ماشین لباسشویی

در لباسشویی‌های جدید امروزی ابتدا مصرف بهینه انرژی آنها حائز اهمیت است. بر همین اساس همواره تولید کنندگان این دستگاه سعی می کنند لباسشویی های جدید خود را در بهترین حالت یعنی رده مصرف انرژی  A+++ تولید کنند. با توجه به هوشمند شدن لوازم خانگی، برای ماشین لباسشویی هایی مبتنی بر هوش مصنوعی هم تکنولوژی‌های جدیدی به آن اضافه شده است.

فناوری VRT Plus لباسشویی سامسونگ

در این بخش از جدیدترین فناوری های ماشین لباسشویی در سال 2021 به بررسی فناوری vrt لباسشویی سامسونگ می پردازیم:

سامسونگ یکی از برترین تولید کنندگان لباسشویی در جهان است، که هر سال پیشرفته ترین لباسشویی ها را روانه بازار می نماید. فناوری VRT Plus جدیدترین تکنولوژی شرکت سامسونگ که در لباسشویی های 2021 خود آن را به کار برده است. این فناوری سر وصدا و لرزش را به کمترین حالت خود می رساند.

فناوری TrueSteam در لباسشویی ال جی

یکی از تکنولوژی های که شرکت ال جی در لباسشویی های خود تعبیه نموده، فناوری شستشو بخار «True Steam» است. در این فناوری برای مصرف بهینه آب، با تبدیل نمودن آب به بخار شستشو را بخار انجام می‌دهد. با ورود بخار به بافت لباس بدون آسیب رساندن به لباس تمام مواد آلرژی زا و باکتری ها را نابود می کند.

بررسی تکنولوژی VarioPerfect لباسشویی بوش

شرکت بوش هم که یکی از غول های حال حاضر بازار لوازم خانگی است. این شرکت برای اینکه از رقیب های خود عقب نماند، ویژگی جدیدی بنام VarioPerfect را به لباسشویی های خود اضافه نموده. این قابلیت با تاثیر روی برنامه های شستشو تا 65 درصد در زمان و 50 درصد در مصرف بهینه انرژی عمل می کند.

بررسی فناوری QuickDrive در لباسشویی

این فناوری در لباسشویی باعث می شود که زمان شستشو نصف شده و شستشو لباس ها سریع تر خواهد بود. جالب بدونید در این فناوری کیفیت شستشو تغییر نمی کند و تاثیری هم روی بافت لباس نخواهد گذاشت. یکی از ویژگی های این فناوری که شاید از دید کاربران هم مخفی مانده است، مصرف بهینه آب می باشد.

بررسی تکنولوژی Eco Bubble در لباسشویی های سامسونگ

فناوری Eco Bubble یک تکنولوژی نوین در لباسشویی های سامسونگ در سال 2021 می باشد. این فناوری با آب که دمای آن 15 درجه بود و با کمک فشار هوا حباب هایی را برای نفوذ به بافت لباس ایجاد می کند، تا باکتری و کثیفی را از بین ببرد. این فناوری چون از آب 15 درجه ای و فشار هوا استفاده می کند، مصرف انرژی را به شدت پایین آورده است.

شاید برای کاربران این سوال پیش بیاید که با حباب چطور لباس ها تمیز خواهد شد. در جواب این سوال باید گفت فناوریEco Bubble در لباسشویی با ایجاد تکانه های ریز، لکه ها و چربی ها سرسخت را حل نموده و پاک می نماید. این فناوری با ایجاد سطح صاف بین لباس و بین لباس و درام از سایده شدن و اصطکاک آنها جلوگیری می کند.

Stay Clean Drawer در لباسشویی سامسونگ

سامسونگ با اضافه کردن قابلیت Stay Clean Drawer به نسل جدید لباسشویی های خود، این امکان را برای کاربران خود فراهم می نماید، تا بعد از پایان هر شستشو و با میزان آب کمف جاپودری را تمیز می کند. بر این اساس این قابلیت از ایجاد رسوبات در جاپودری ماشین لباسشویی چلوگیری می نماید.

3.2/5 - (4 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد