logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

بهترین ترموستات های هوشمند سال 2020

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله بهترین ترموستات های هوشمند سال 2020 به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

ترموستات در حالت کلی وسیله ویا قطعه‌ای است که برای تنظیم دما استفاده می‌شود. با پیشرفت صنعت برای رفع نیازهای جدید و راحتی و دقت در انجام کارها امروزه ترموستات‌هایی اختراع شده‌اند، که روش کنترل و تنظیم آنها بسیار راحت‌تر و امکانات استفاده از آنها بیشتر شده است. در ادامه بهترین ترموستات‌های هوشمند سال 2020 از نظر مصرف کنندگان را به شما معرفی خواهیم کرد.

ترموستات چیست و چگونه کار می‌کند؟

ترموستات وسیله‌ای الکتریکی و خودکاری است، که در فضاهای بسته‌ برای برای تنظیم دما استفاده می‌شود. این قطعه در دستگاه‌های گرمایش و سرمایش تعبیه شده و با قطع و وصل کردن فرایند دستگاه باعث می‌شود، که دما در یک محدوده خاص ثابت بماند. با این روش که وقتی دما به حد تنظیم شده ترموستات برسد، ترموستات مدار الکتریکی دستگاه را قطع می‌کند و وقتی که دما از حد تنظیم شده چند درجه کمتر شد ترموستات دوباره مدار را متصل می‌کند تا محدوده دما حفظ شود.

ترموستات هوشمند چیست؟

ترموستات های هوشمند می توانند دمای محل را مانند ساعت با توجه به برنامه ای که تعیین کرده اید ، کنترل کنید ، اما بسیاری از آنها به اندازه کافی هوشمند هستند که بدون هیچ گونه کمک به صورت خودکار ، بهترین دما را تشخیص داده و تنظیم کند. در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با چند ترموستات هوشمند که بالاترین رتبه‌ رضایت مشتری را کسب کرده‌اند به شما معرفی کنیم.

ترموستات هوشمند glas

اگر به زیبایی و کیفیت اهمیت می‌دهید ترموستات هوشمند glas گزینه مناسبی برای شماست. این ترموستات زیبا تمام نیازهای شما را برای داشتن یک محیطی با دمای مناسب و کیف هوایی بالا بی‌نیاز می‌کند. ترموستات هوشمند glas کیفیت هوای محیط را از نظر میزان اکسیژن و رطوبت بررسی می‌کند همچنین این ترموستات هوشمند در فضای باز نیز مقدار ذرات حساسیت‌زا میزان آلودگی هوا را بررسی کرده و به ما نشان می‌دهد. ترموستات هوشمند glas از طریق دستیار گوگل به ما از طریق برنامه‌ای که بر روی گوشی هوشمند شما نصب می‌شود، میتوان به آن از راه دور آن دسترسی داشته و کنترل کرد.

ترموستات هوشمند Honeywell

این ترموستات هوشمند با نصب سریع و آسان همچنین با صفحه نمایشی لمسی نظر کاربران و مصرف کنندگان را به خود جلب کرده و مورد توجه ویژه آنها قرار گرفته. علاوه بر آن می‌توان به ویژگی‌های دیگری مانند قابلیت‌های هشدار هوشمند، رطوبت ساز، یادآور زمان تعویض فیلتر هوا، تنظیمات زبان، اتصال به اینترنت، قابلیت سفارشی سازی صفحه نمایش و ده‌ها امکانات دیگر اشاره نمود. همچنین برنامه این ترموستات هوشمند بر روی تمام سیستم عامل‌های اندروید و IOS قابل نصب و اجرا است و با آنها سازگاری کامل دارد.

ترموستات هوشمند Emerson sensi

یکی دیگر از ترموستات پرطرفدار  بازار، ترموستات هوشمند Emerson sensi است، که با ظاهری زیبا و کارایی بالا محبوبیت بالایی کسب نموده. استفاده از این مدل بسیار ساده بوده و به دو عدد باتری نیاز دارد. این نوع ترموستات نیز همانند دیگر ترموستات‌های هوشمند قابلیت دسترسی از راه دور و کنترل توسط گوشی هوشمند را دارا می‌باشند تا شما عزیزان نگران مصرف انرژی و هدر رفتن آن نباشید.

ترموستات هوشمند Ecobee

این ترموستات از نظر ظاهری شباهت زیادی به ترموستات اکوبی 4 است، که ترموستات هوشمند اکوبی جز یکی از بهترین ترموستات‌های هوشمند محبوب بازار می‌باشد، که قابلیت ارتباط و کنترل صوتی را داراست. از قابلیت‌های منحصر به فرد دیگر می‌توان به سنسور حضور افراد اشاره کرد تا در صورتی که شما در منزل و یا محل کار نیستید، حالت ذخیره سازی انرژی آن فعال شود و هنگامی که شما برگشتید مجددا دما را به حالت خواسته شده تنظیم کند. جالب است بدانید عمر باتری ترموستات هوشمند Ecobee بیش از 5 سال است که این ویژگی خود یک پوئن مثبت به شمار میرود.

علاوه بر ویژگی‌های دیگری مانند پردازنده 4 هسته‌ای، حافظه 5/4 گیگابایتی، سنسور دما و رطوبت و ده‌ها ویژگی کاربردی دیگر است.

*در این مقاله سعی شد تعدادی از بهترین ترموستات های هوشمند 2020 معرفی شود، اما این موارد همه‌ی ترموستات‌های هوشمند نبودند و تعداد زیادی ترموستات تولید و عرضه شده‌اند که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد