تعمیر کولرگازی

خدمات تعمیر کولر گازی و اسپیلت در شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز تهران توسط تعمیرکاران متخصص و باتجربه در محل، به همراه گارانتی 90 الی 365 روز، قطعات اصل و فاکتور رسمی به مشتریان ارائه می شود.

بازه هزینه تعمیرات کولرگازی: 120,000 تا 950,000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر کولرگازی

مرکز تعمیرات کولر گازی در تهران از متخصص ترین، مجرب ترین و توانمندترین تعمیرکاران برای سرویس و تعمیر کولر گازی مشتریان در محل استفاده می کند. آی پی امداد در غرب، شرق، جنوب و شمال تهران دارای شعب متعددی است و تکنسین های این مجموعه در سریع ترین زمان ممکن و با توجه به زمانبندی مورد نظر مشتریان، در محل کار یا منزل حاضر شده و خدمات تعمیرات اسپیلت دوتکه، پنجره ای، پرتابل و ... را با بهترین کیفیت ارائه می دهند. همچنین برای کلیه خدمات این مجموعه به مشتریان فاکتور و گارانتی معتبر 3 الی 12 ماهه تقدیم می گردد که منجر به آسوده شدن خیال آنها از کیفیت بالای خدمات خواهد شد.

در صورتی که کولر گازی و اسپیلت شما در هر مدل و برندی خنک نمی کند، صدا می دهد، کمپرسور آن کار نمی کند، باد گرم می زند، نشتی آب دارد و ... می توانید برای سرویس، عیب یابی و برطرف کردن هریک از ایردات دستگاه خود از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید. برای استفاده از خدمات عیب یابی و تعمیر کولرگازی می توانید با شماره تلفن های 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید و درخواست خود را در مجموعه آی پی امداد ثبت کنید.

کلیه خدمات ارائه شده برای تعمیرات کولر گازی در آی پی امداد دارای 90 الی 365 روز گارانتی می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370

نحوه تماس و ثبت درخواست تعمیر کولر گازی در تهران

روش های برقراری تماس با مرکز تعمیر کولر گازی در تهران و ثبت درخواست خدمات تعمیر دستگاه به شرح زیر است:

  1. برای ارتباط با مرکز تعمیرات کولر گازی می توانید از طریق شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 با آی پی امداد تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید درخواست تعمیر کولر گازی خود را در سایت آی پی امداد به صورت آنلاین ثبت کنید.
  3. لازم به ذکر است که کارشناسان آی پی امداد در تمامی روزهای هفته پاسخگوی شما بوده و می توانید به صورت 24 ساعته درخواست آنلاین خود را در سایت این مجموعه به ثبت برسانید.

مراحل ارائه خدمات تعمیرات کولرگازی در آی پی امداد

  1. بعد از ثبت مشخصات شما، آدرس پنل کاربری که شامل: کد اشتراک، مشخصات تکنسین یا تعمیرگاه، مدت زمان گارانتی، فاکتور، ارتباط آنلاین با واحد پیگیری و شکایت و… می باشد، به تلفن همراه شما پیامک می شود.
  2. در صورت استفاده از خدمات تعمیر کولر گازی در محل، تکنسین طبق زمانبندی انجام شده در محل شما حاضر شده و دستگاه را با قطعات اصلی تعمیر می کند.
  3. در پایان خدمات، گارانتی 90 الی 365 روزه به شما تعلق می گیرد.
  4. همچنین بعد از امتیاز دهی به تکنسین می توانید فاکتور را در پنل کاربری خود مشاهده نمایید.
  5. در پایان تعمیر کولر گازی، از سوی واحد هپی کال مجموعه آی پی امداد با شما تماس خواهند گرفت و نسبت به ارائه خدمات از شما نظرسنجی می شود.
  6. لازم به ذکر است که از ابتدا تا انتهای مدت زمان گارانتی، یک کارشناس در پنل کاربری به صورت 24 ساعته از شما پشتیبانی خواهد کرد.

با استفاده از خدمات تعمیرکار آی پی امداد تا 75 درصد در هزینه تعمیر کولرگازی خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر کولرگازی در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر کولر گازی

در صورت بروز هرگونه مشکل و خرابی در عملکرد کولرگازی و اسپیلت، اولین مسئله مهم، هزینه تعمیرات کولر گازی باشد. لازم است بدانید که هزینه های تعمیر کولر گازی در آی پی امداد، طبق هزینه های مصوب از سوی اتحادیه تعیین می شود. بنابراین با رعایت قوانین اتحادیه و با در نظر گرفتن اصل انصاف، هزینه تعمیر اسپیلت شما به کمترین حد ممکن خواهد رسید. بعد از برآورد هزینه تعمیرات کولرگازی توسط تعمیرکاران این مجموعه، شفاف سازی قیمت برای مشتری صورت می گیرد. همچنین در نظر داشته باشید که این رنج قیمت به دلیل گارانتی، مدل کولر گازی، نوع و میزان خرابی دستگاه و قطعات معیوب آن متفاوت می باشد. از این رو ابتدا لازم است تعمیرکار متخصص و مجرب آی پی امداد دستگاه شما را به طور دقیق عیب یابی نموده و هزینه تعمیرات اسپیلت را به شما اعلام کند. بدین ترتیب اگر از هزینه تعمیر کولرگازی خود رضایت داشته باشید، خدمات مربوطه بر روی دستگاه شما انجام می شود. در جدول زیر به صورت تقریبی هزینه های مربوط به تعمیر و تعویض هریک از قطعات کولر گازی را ذکر کرده ایم.

جدول هزینه تعمیرات

قطعات کولرگازیهزینه تعمیرات کولرگازی
خازن145/000 الی 290/000 تومان
برد الکترونیکی230/000 الی 380/000 تومان
ترانس برد230/000 الی 380/000 تومان
شیر برقی270/000 الی 390/000 تومان
سنسور یونیت داخلی145/000 الی 380/000 تومان
بلوور یونیت داخلی230/000 الی 380/000 تومان
کمپرسوربا قیمت روز بازار محاسبه می گردد.
بلبرینگ فن690/000 الی 1/120/000 تومان
سنسور پایپ200/000 الی 480/000 تومان
کنتاکتور230/000 الی 380/000 تومان
لوله مویی230/000 الی 380/000 تومان
شیر رفت و برگشت230/000 الی 380/000 تومان
مهره لوله رفت و برگشت230/000 الی 380/000 تومان
قطعات یونیت داخلی230/000 الی 380/000 تومان
روغن کمپرسور290/000 الی 340/000 تومان
گاز140/000 الی 1/430/000 تومان
لوله کشیمطابق با قیمت روز محاسبه می گردد
نصب195/000 الی 490/000 تومان
سرویس400/000 الی 650/000 تومان
جابجایی630/000 الی 850/000 تومان
نمایش بیشتر

تعمیر کدام مدل ها و برندهای کولرگازی در آی پی امداد انجام می شود؟

این روزها مدل های بسیار متنوعی از کولرگازی و اسپیلت ها در بازار موجود هستند که هر دستگاه با هر کیفیت و مدلی، ممکن است با گذشت زمان دچار خرابی هایی شده و نیاز به تعمیر پیدا کند. جهت آسیب دیدگی بیشتر دستگاه و حفظ عملکرد بهینه آن لازم است تعمیر کولر گازی خود را به افراد باتجربه و ماهر در این زمینه بسپارید. تعمیرکاران آی پی امداد به دلیل برخورداری از دانش تخصصی و تجربه بالا در امر تعمیرات کولرگازی می توانند کلیه خرابی های این دستگاه را با استفاده از تجهیزات مناسب و قطعات اصل در سریع ترین زمان برطرف نمایند. بنابراین می توانید تعمیر کلیه مدل های کولر گازی و اسپیلت خود را به متخصصین این مجموعه بسپارید، مانند:

  1. اسپیلت تک پنل
  2. اسپیلت چند پنل (مولتی پنل)
  3. کولرگازی پرتابل یا ایستاده
  4. کولر گازی پنجره ای
  5. کولرگازی اسپیلت کنسولی (سقفی زمینی)
  6. کولرگازی اسپیلت سقفی کانالی
  7. داکت اسپیلت (کولرگازی کانالی)
  8. سیستم های پیشرفته VRF , MDV , DVM

به طور کلی تعمیرکاران مجرب و متخصص آی پی امداد قادر هستند تا انواع برندهای ایرانی و خارجی کولر گازی ها و اسپیلت های مختلف در بازار را با بهترین کیفیت برای شما عزیزان تعمیر نمایند و خدمات این مجموعه مختص به برند خاصی از کولرگازی ها نمی باشد. از جمله رایج ترین برندهای کولر گازی که می توانید رفع مشکلات آنها را به متخصصین آی پی امداد بسپارید، شامل:

  • ال جی
  • پاناسونیک
  • سامسونگ
  • گالانز
  • وست پوینت
  • تراست
  • جنرال
  • هایسنس
  • هیتاچی
  • ایوولی
  • گری
  • مدیا
  • میتسوبیشی
  • بوش
  • فوجی
  • کریر
  • گرین
  • تک الکتریک
  • جنرال گلد
  • سوپرا
  • و …

تعمیرکار آی پی امداد کدام مشکلات کولر گازی و اسپیلت را رفع می کند؟

اگر جزء کاربران کولرگازی بوده و با مشکلاتی در عملکرد دستگاه خود مواجه شده اید، بهتر است هر چه سریع تر برای تعمیر آن اقدام کنید. البته در این شرایط توجه داشته باشید که از تکنسین ها و مراکزی کمک بگیرید که دانش کافی در زمینه سرویس و تعمیر کولر گازی داشته و دارای مجوزهای لازم باشند. آی پی امداد دارای تعمیرکاران متخصصی است که می توانند ایراد کولرگازی شما را سریعا تشخیص داده و با استفاده قطعات فابریک و تجهیزات لازم آن را برطرف نمایند. بنابراین در صورت استفاده از خدمات کولر گازی در آی پی امداد می توانید به بهبود عملکرد دستگاه و حفظ کیفیت اولیه آن کمک نمایید. در ادامه رایج ترین مشکلات کولرگازی ها و اسپیلت ها که توسط تکنسین های متخصص آی پی امداد رفع می شوند را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

  • خنک نکردن کولرگازی
  • صدای غیرعادی یا زیاد کولر گازی
  • روشن نشدن اسپیلت و کولرگازی
  • یخ زدگی لوله های کولر گازی
  • نشت آب از کولرگازی
  • عدم کارکرد کمپرسور
  • بوی بد یونیت کولرگازی
  • روشن و خاموش شدن اسپیلت
  • یکسره کار کردن کولرگازی
  • عمل نکردن ترموستات کولر
  • باد گرم زدن کولر گازی

برخی از خدمات تعمیر کولر گازی و اسپلیت که در زمینه رفع هریک از ایرادات این دستگاه توسط تکنسین های متخصص آی پی امداد به مشتریان ارائه می شوند، به شرح زیر هستند:

  • تعمیر و تعویض هریک از انواع قطعات کولر گازی و اسپیلت مانند: کمپرسور، فن، ترموستات، خازن، فیلتر، برد، لوله مویی، بلوور فن، دمپر، سوئیچ، شیر برقی، سیم کشی، فیوز، ترانس برد، سنسور یونیت داخلی، کنتاکتور، شلنگ تخلیه، ریموت و …
  • تست، نشتی یابی، وکیوم و شارژ گاز کولرگازی
  • سرویس کامل شامل شستشوی یونیت داخلی و خارجی، شستشو و تعویض فیلتر، رفع آبریزی، رفع صداهای اضافی، تعویض روغن، رفع گرفتگی درین و …
  • نصب، سیم کشی و راه اندازی انواع کولرگازی دوتکه، پرتابل، ایستاده، پنجره ای و …

تعمیر کولر گازی در تهران

آی پی امداد انواع خدمات مربوط به عیب یابی و تعمیر کولرگازی را در کلیه مناطق استان تهران شامل شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز به مشتریان خود ارائه می دهد. مصرف کنندگانی که در هریک از مناطق 24 گانه شهر تهران ساکن هستند و با خرابی کولر گازی یا اسپیلت خود مواجه شده اند، می توانند درخواست خود را در آی پی امداد ثبت نمایند تا تعمیرکاران متخصص این مجموعه، در کوتاه ترین زمان ممکن و با تجهیزات لازم در محل حاضر شده و خدمات مربوطه را ارائه دهند.

خدمات کولر گازی در محل

با توجه به اینکه انتقال کولرگازی ها به تعمیرگاه امری بسیار دشوار است، آی پی امداد خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی های مختلف را در محل کار یا منزل به مشتریان ارائه می کند. به این صورت که تعمیرکاران آی پی امداد با حضور در محل کار و منزل، ابتدا اسپیلت شما را عیب یابی کرده و سپس نسبت به تعمیر آن اقدام می کنند. این نوع خدمات رسانی دارای مزیت های زیادی برای مشتریان است؛ زیرا هم نیاز به انتقال دستگاه معیوب به کارگاه را رفع کرده و هم به دلیل عدم انتقال و جابجایی کولرگازی، در وقت شما نیز صرفه جویی خواهد شد.

همچنین در صورت جابجایی برخی از مدل های کولرگازی ها نظیر مدل پرتابل به تعمیرگاه، ممکن است دستگاه در حین انتقال دچار آسیب دیدگی هایی شود که استفاده از این خدمات می تواند باعث جلوگیری از بروز هرگونه ایراد در حین جابجایی کولرگازی شود. همچنین موجب می شود هزینه تعمیرات کولرگازی تا حدود زیادی کاهش پیدا کند. در صورتی که متوجه بروز مشکلاتی در عملکرد کولر گازی یا اسپیلت خود شده اید و یا نیاز به سرویس و تعمیر کولرگازی در محل خود دارید، می توانید از طریق شماره 02158941 با کاشناسان مجموعه آی پی امداد تماس بگیرید تا تکنسین متخصص در سریع ترین زمان به محل شما مراجعه نموده و خدمات مربوطه را ارائه دهد.

تعمیرکار کولر گازی و اسپیلت در آی پی امداد

تعمیر کولر گازی و اسپیلت از جمله خدماتی به حساب می آید که بسیاری از مصرف کنندگان به آن نیاز پیدا خواهند کرد. به طور کلی تعمیر کولرگازی به تخصص و مهارت بیشتری نیاز دارد؛ زیرا اگر مشکلی در عملکرد دستگاه ایجاد شود، در صورت عدم تشخیص مشکل و تعمیر اشتباه آن می تواند کارکرد کلی دستگاه را با اختلالاتی مواجه نماید. از این رو باید تعمیرات اسپیلت خود را به یک فرد متخصص در این زمینه بسپارید تا دیگر نیازی به تعمیر مجدد آن نداشته باشید.

یکی از مزایای مهم تعمیرات کولرگازی در آی پی امداد، این است که کار عیب یابی و تعمیر دستگاه شما توسط تعمیرکار مخصوص کولر گازی صورت می گیرد. تعمیرکار کولر گازی در آی پی امداد دارای دانش و تجربه بالایی در زمینه تعمیر انواع کولرگازی و اسپیلت ها در مدل ها و برندهای مختلف می باشد و می تواند در کوتاه ترین زمان، هرگونه ایراد در بخش های مختلف دستگاه شما را به طور کامل برطرف نماید.

این تعمیرکار به دلیل داشتن آشنایی کامل با سیستم کولرگازی و اسپیلت و قطعات آن، دستگاه شما را به صورت دقیق عیب یابی کرده و در زمان تعمیر اسپیلت، اصل تعمیر قطعه خراب به جای تعویض آن را در اولویت کار خود قرار می دهد. بدین ترتیب هزینه تعمیر پایین تر آمده و قطعه فابریک کولرگازی مجددا در جای خود قرار خواهد گرفت تا کارایی دستگاه افت پیدا نکند.

با این وجود در برخی مواقع ممکن است امکان تعمیر قطعه معیوب دستگاه کولر گازی وجود نداشته باشد و باید تعویض شود. در این صورت تعمیرکار اسپیلت با استفاده از قطعات اورجینال، آن را تعویض خواهد کرد. با این کار، کولر گازی کارکرد خود را به بالاترین حد ممکن خواهد رساند. بنابراین اگر نمی خواهید هزینه مجدد برای تعمیرات کولرگازی خود پرداخت کنید، بهتر است که از تعمیرکار کولرگازی در آی پی امداد برای انجام این کار کمک بگیرید.

ارائه خدمات سرویس کولر گازی در آی پی امداد

سرویس سالانه کولر گازی مخصوصاً قبل از فصل تابستان، به شما کمک می کند تا در فصل اوج بار نیاز به تعمیرات دستگاه را به حداقل برسانید. سرویس دوره ای و منظم کولرگازی و اسپیلت یکی از اقدامات بسیار مهمی است که می تواند موجب بهبود عملکرد دستگاه شده و از بروز هرگونه مشکل و خرابی در بخش های مختلف آن پیشگیری نماید. از این رو لازم است هر چند وقت یکبار اقدام به سرویس و رفع مشکلات دستگاه خود توسط سرویس کار کولر گازی در آی پی امداد نمایید. تعمیرکاران متخصص این مجموعه می توانند بهترین خدمات را در راستای سرویس و عیب یابی کولر گازی با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهند. به طور کلی فرآیند سرویس کولر گازی در آی پی امداد شامل موارد زیر می باشد:

  • شستشوی اواپراتور یونیت داخلی
  • شستشوی فیلترهای یونیت داخلی
  • شستشوی کندانسور پنل خارجی
  • تنظیم، رفع نشتی، وکیوم و شارژ گاز
  • شارژ و تعویض روغن کمپرسور
  • شستشوی فن و بلوور آن
  • بررسی کامل شلنگ تخلیه و رفع گرفتگی فاضلاب کولر
  • عیب یابی قطعات و کلیه قسمت های اسپیلت
  • بازدید اتصالات کندانسور، اواپراتور و تراز بودن آنها
  • بررسی میزان سرمایش و تنظیمات دمای کولرگازی

عیب یابی مشکلات کولر گازی

بروز هر مشکلی در کولر گازی نشانه خرابی و معیوب شدن آن نیست، بلکه ممکن است مشکلات و ایرادات متداولی در کولر گازی رخ دهد که برای حل آن چند راهکار ساده لازم است. در این بخش از مقاله برخی از مشکلات و ایرادات متداول در کولرگازی برای شما عزیزان بیان شده و راهکارهایی برای حل این مشکلات آورده شده است. شما می توانید با مطالعه این مقاله مشکلات رایج در کولرگازی خود را در منزل و به راحتی حل نمایید. در غیر این صورت، اگر مشکل جزئی نباشد و شما مهارت این کار را نداشته باشید، توصیه می کنیم تعمیرات کولر گازی خود را به تعمیرکاران مجرب آی پی امداد بسپارید.

خنک نکردن کولر گازی

  • در صورتی که اواپراتور و کندانسور به شدن کثیف شده باشند، این مشکل رخ می دهد که باید اقدام به تمیز کردن آنها نمایید.
  • خرابی ترموستات ممکن است دیگر علت خنک نکردن کولر گازی می باشد که باید بررسی شود.
  • خرابی برد الکترونیکی دستگاه نیز از دیگر دلایل خنک نکردن دستگاه می باشد.
  • کمپرسور کولر گازی از کار افتاده است.
  • در صورتی که دمای دستگاه به درستی تنظیم نشده باشد، سرمای مطلوبی ایجاد نخواهد کرد.
  • کولر گازی ممکن است نیاز به شارژ گاز داشته باشد.

سر و صدای زیاد کولر گازی

  • ممکن است دستگاه تراز نباشد.
  • برخی از اتصالات اجزای مکانیکی کولر گازی شل هستند.
  • یکی از پروانه ها با چیزی درگیر است.
  • کمپرسور یا فن بدنه به خوبی در جای خود قرار نگرفته اند.
  • وجود هرگونه مشکل در لاستیک های لرزه گیر موتور فن یا کمپرسور نیز می تواند علت صدای کولرگازی باشد.

روشن نشدن کولرگازی

  • بررسی کنید که دستگاه به برق وصل باشد.
  • آسیب و سوختگی سیم ها را نیز بررسی کنید.
  • این مشکل همچنین ممکن است ناشی از خرابی ترموستات یا ترانسفورماتور باشد.
  • مشکل روشن نشدن کولرگازی نیز ممکن است مربوط به سیم کشی باشد.

از آنجایی که عیب یابی و بررسی علت روشن نشدن کولرگازی و رفع هریک از موارد ذکر شده نیاز به تخصص دارد، بهتر است برای انجام این کار از تعمیرکاران مجرب آی پی امداد کمک بگیرید.

یخ زدگی لوله های کولر گازی

  • در صورت یخ زدن لوله های کولر گازی، گاز مبرد دستگاه ممکن است کم باشد.
  • این امکان وجود دارد که فیلتر دستگاه مشکل داشته باشد.
  • همچنین ممکن است فیلتر دستگاه مسدود شده باشد.
  • باید فیلتر کولرگازی را تعویض کنید.
  • ممکن است اتصالات یا سیم کشی دستگاه دچار ایراد شده باشد.

نشت آب از کولر گازی

  • ممکن است لوله تخلیه آب دستگاه دچار نشتی یا ایراداتی شده باشد.
  • وجود گرفتگی در فیلتر یا لوله هوای دستگاه می تواند باعث چکیدن آب از کولر گازی شود.
  • در برخی مواقع ممکن است عایق اطراف لوله های گاز کولر از بین رفته باشد.

کار نکردن کمپرسور کولر گازی

  • علت کار نکردن کمپرسور کولرگازی ممکن است به دلیل سوختن یکی از سیم های اتصال باشد.
  • همچنین ممکن است خازن استارت یا خود کمپرسور معیوب باشد.
  • باید میزان شارژ مبرد را بررسی و تنظیم کنید.
  • کویل های کندانسور را تمیز کرده و خازن را بررسی کنید.
  • در نهایت اگر کمپرسور کار نمی کند،باید این قطعه را تعویض نمایید.

بوی بد یونیت کولرگازی

  • دستگاه ممکن است بوهای محیط اطراف را جذب کرده باشد.
  • بوهایی مانند بوی مبلمان، آشپزی، سیگار و … جذب این دستگاه می شود.
  • همچنین ممکن است فیلترهای دستگاه پوسیده شده باشد.

خاموش و روشن شدن کولر گازی

  • قسمت کندانسور کولر گازی به احتمال زیاد کثیف و یا مسدود شده است و ممکن است اواپراتور کثیف باشد.
  • کندانسور و اواپراتور کولرگازی را جهت پیدا کردن هرگونه انسداد و گرفتگی بررسی نمایید.
  • همچنین باید کل اسپیلت را تمیز کنید تا هرگونه کثیفی و مواد زائد از بین برود.

یکسره کار کردن کولرگازی

  • ابتدا برای بررسی مشکل یکسره کار کردن کولر گازی اسپلیت فن را بررسی کنید.
  • مشکل کارکرد مداوم ممکن است مربوط به فن دستگاه باشد.
  • می توانید ترموستات فن را بررسی کنید.
  • مقدار گاز مبرد نیز می تواند مشکل ساز باشد.

عمل نکردن ترموستات کولر گازی

  • این مشکل نشان می دهد که ترموستات دستگاه به درستی کالیبره نشده و مشکل دارد.
  • البته ممکن است بعد از کالیبراسیون ترموستات از حالت تنظیم خارج شده و کالیبراسیون مجدد لازم باشد.
  • در این موارد می توانید برای حل مشکل خود کالیبراسیون مجدد انجام دهید.
  • ترموستات قدیمی خود را با یک ترموستات دیجیتال جدید جایگزین کنید.
  • ترموستات های دیجیتال دقت و کیفیت بالاتری دارند و مشکل تغییر کالیبراسیون را ندارند.

باد گرم زدن کولرگازی

  • ممکن است علت باد گرم کولرگازی مربوط به نشتی گاز مبرد باشد که باید بررسی شود.
  • در صورتی که موتور فن نیمه سوز شده باشد نیز این مشکل رخ خواهد داد.
  • مسیر جریان مبرد مسدود شده است که باید بررسی و رفع شود.
  • همچنین لازم است کمپرسور دستگاه را بررسی و در صورت معیوب بودن تعویض شود.
  • پروانه خنک کننده کندانسور هرزگرد شده است.
  • فیلتر خروجی هوا کثیف است و باید تعویض شود.
  • ترموستات روی دمای صحیح تنظیم نشده است که باید مجددا تنظیم شود.

سوالات متداول تعمیرات کولر گازی

برخی سوالات توسط مشتریان به صورت مکرر مطرح می شود که در ادامه به بررسی سوالات رایج تعمیر کولر گازی در آی پی امداد خواهیم پرداخت:

پس از ثبت درخواست تعمیر کولرگازی، تکنسین مربوطه طبق زمان بندی مورد نظر در سریع ترین زمان به محل شما اعزام می شود.

آی پی امداد، از قطعات درجه یک و اصلی برای تعمیرات کولر گازی شما استفاده می کند.

بعد از اتمام خدمات کولر گازی، مدت زمان گارانتی در پنل کاربری شما ثبت می شود و می توانید فاکتور هزینه های تعمیر دستگاه خود را مشاهده نمایید.

هزینه های مربوط به تعمیرات کولر گازی براساس نوع خرابی دستگاه و تعرفه اتحادیه مشخص می گردد.

در صورت نیاز به خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی و اسپیلت خود می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

38 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • متقی 30 آبان 1402

    سلام ی کمپرسور zr48 روی میز کار بدون رله سکه ای استارت نمیشه زمانی که با رله سکه ای استارت میشه رله گرم میشه این طبیعیه مقدار گرم شدن رله چقدر است سپاس

    پاسخ دادن
  • سعیدی 03 مهر 1402

    سلام دستگاه بخارشوی مجیک دارم که روشن نمیشه، گفتن بردش آب خورده، ایا قابل تعمیر هست؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 03 مهر 1402

      درود، برای بررسی و تعمیر برد بخارشوی خود می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

      پاسخ دادن
  • عبداله عزیززاده 23 شهریور 1402

    سلام خسته نباشید کولرگازی بنده ارورE4 میده بعد از روشن و خاموش کردن دوباره حدود یک ساعت کار می کنه بعد همون ارور رو میده چه کاری باید انجام بدم؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 24 شهریور 1402

      درود، مدل کولرگازی خود را ذکر کنید.

      پاسخ دادن
  • امید 18 شهریور 1402

    سلام خسته نباشید بنده یه کولر گازی دوتیکه دارم که الان چند وقتی هست متور کولر کارمیکنه ولی باد سرد نمیندازه واولی که روشن میکنم لوله کوچیه ازپنل داخل یخ میزنه به مدت 5دقیقه بعدش عادی میشه ولی داخل لوله های اپراتور پلن داخلی صداهای عجیبی میاد انگار چیزی داخل لوله ها گیر میکنه ول میکنه ولی اسلا سرما نداره الان چند روزه فقط اینو بگم یخ زدگی فقط زمان روشن کردن برا 5دقیقه لوله داخلی یخ میزنه لوله کوچیکه ممنون میشم راهنماییم کنید تشکر

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 19 شهریور 1402

      درود، ممکن است کمپرسور دچار مشکل شده و در مدار قرار نگرفته و یا دستگاه نیاز به شارژ گاز داشته باشد.

      پاسخ دادن
  • آرتمیس 16 شهریور 1402

    سلام و عرض ادب خدمت مهندس آی پی امداد 2 دقیقه پیش یک عالمه آب از پنل جلویی ریخت بیرون دلیلش چیه؟؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 16 شهریور 1402

      درود، درین یا فاضلاب پنل کولر دچار گرفتگی شده است که باید باز شود.

      پاسخ دادن
      • آرتمیس 19 شهریور 1402

        ممنون دست تون درد نکنه

        پاسخ دادن
  • علی قرایی 13 شهریور 1402

    سلام ما یک دستگاه کولر گازی داریم tech electric کنترل از ریست در اومد. چیکار کنم که دوباره ریست بشه؟ ممنون میشم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 13 شهریور 1402

      درود، می توانید باتری های ریموت را درآورده و پس از ۳ الی ۵ دقیقه آنها را درون کنترل بگذارید. همچنین می توانید دکمه ریست روی ریموت را سه الی شش ثانیه نگه دارید. در صورتی که سوراخ کوچکی روی کنترل شما وجود دارد، می توانید یک سوزن را درون سوراخ فشار داده و چند ثانیه نگه دارید تا ریست گردد.

      پاسخ دادن
  • سعيده 07 شهریور 1402

    سلام وقت بخير.كولر گازي اميكو داريم كه هميشه خوب خنک ميكرده. الان در مود رطوبت گير و پنكه عادي كار ميكنه. ولي در مود برف و خنك بعد از ده الي ١٥ دقيقه خودبخود از كار ميفته، در حاليكه پنل بسته نميشه. در همان مدت كوتاه هم خنك كنندگي كافي نداره. ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 07 شهریور 1402

      درود، مشکل می تواند از نشت یا کمبود گاز و قرار نگرفتن کمپرسور در مدار باشد که باید بررسی شود. همچنین بهتر است یک بار کندانسور، اواپراتور و فیلتر آن را به صورت کامل شستشو و تمیز نمایید.

      پاسخ دادن
  • آرتمیس 02 مرداد 1402

    سلام آی پی امداد کولر ما همین الان تازه رفت رو کول وقتی برقش وصل شده به مدت 1 دقیقه موتور خاموش بود چرا اینجوری شد دفعه های قبل وقتی برقش وصل میشد سریع میرفت رو موتور دلیلش چیه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 02 مرداد 1402

      درود، رله اورلود کمپرسور و خازن را چک کنید. اگر این موارد سالم است، می توانید برای اینکه کولر بهتر روی موتور برود، یک خازن هارد استارتر به دستگاه اضافه نمایید.

      پاسخ دادن
  • محسن شیخ بهائی 31 تیر 1402

    سلام وقت بخیر نحوه ریست کردن کلر گازی هایسنس تازه نصب کردم ولی آنچنان باید خنک کن،خنک نمیکنه روز اول خوب بود دخترم با کنترل بازی کرده کلیدهاشو زده به نظرم قاطی کردن چون کمپرسور اصلاقطع نمیکنه یک سره کار می‌کنه از برق هم کشیدم و باطری ها هم برداشتم. ممنون میشم پاسخ دهید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 31 تیر 1402

      درود، خنک نکردن کولر ارتباطی با ریست دستگاه ندارد. اگر می خواهید سرمای کولر زیاد باشد، درجه را روی 18 و cold یا high قرار دهید. اگر سرمای متعادل می خواهید، درجه را روی 21 یا 22 قرار دهید.

      پاسخ دادن
  • Mansour 30 تیر 1402

    سلام وقت بخیر لوله مویی اگر نیاز به رفع گرفتگی یا تنها خود لوله نیاز به تعویض داشته باشه گاز کولر باید تخلیه بشه؟؟ ممنون

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 30 تیر 1402

      درود، بله باید تخلیه شود.

      پاسخ دادن
  • آرتمیس 27 تیر 1402

    سلام و عرض ادب و احترام کولرگازی ۲۴۰۰۰ زانتی ما ۲ روز شده که قسمتی که باد رو بالا و پایین میده شل شده و به همین دلیل وقتی خاموشش میکنیم درب اون کامل بسته نمیشه دلیلش چیه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 27 تیر 1402

      درود، موتور اواپراتور کولر را چک کنید.

      پاسخ دادن
  • مصطفی 25 تیر 1402

    سلام و خسته نباشید اسپیلت جنرال بعد از تعویض باطری ریموتش کلا ارتباط ریموت و دستگاه کولر فطع شده.چیکار باید بکنم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 26 تیر 1402

      درود، کیت الکترونیکی ریموت دچار مشکل شده است که باید بررسی شود. همچنین لازم است سنسور پایپ و برد پنل کولر را چک کنید.

      پاسخ دادن
  • مهناز ش 15 تیر 1402

    سلام، ببخشید من‌ یه کولر گازی ۱۲ هزار وست پوینت خریداری کردم ولی نصاب کولر میگه واسه آب و هوای آبادان مناسب نیست و ساعت ۱۱ تا ۵ که اوج گرماست، باید خاموش بشه چون به موتورش فشار میاد و ممکنه بسوزه. چیکار کنم؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 15 تیر 1402

      درود، کولرهای مناسب برای مناطق گرمسیر نسبت به سایر مدل ها دارای تکنولوژی و موتور متفاوتی هستند. اما این نظریه که روشن کردن کولرگازی در ساعات اوج گرما موجب سوختن موتور می شود، اشتباه است.

      پاسخ دادن
  • محمد محمدی 10 تیر 1402

    با سلام، کولر هایسنس من عملکرد اتوماتیک رو نداره. دکمه مد رو که میزنم، اولین عملکردش سرمایشه و اتوماتیک نداره، چرا؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 10 تیر 1402

      درود، درجه را روی 19 قرار دهید تا اتومات کند.

      پاسخ دادن
  • میلاد کشیر 20 خرداد 1402

    سلام درود بر شما، من اسپیلت کازوکی دارم که وقتی روشن و دما رو مثلا روی ۱۹ تنظیم میکنم، اول صفحه نمایش کنترل و اسپیلت دمای تنظیم شده رو نشون میده ولی بعد از ۲ ثانیه صفحه نمایش اسپیلت روی عدد ۲۴ یا ۲۵ اینا میره دلیل چیه؟ تشکر

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 20 خرداد 1402

      درود، مشکل از سنسور پایپ کولرگازی است.

      پاسخ دادن
  • امیر 19 خرداد 1402

    کولر گازی بنده سامسونگ است و دارای ۳پنل که پنل اصلی در سالن و در هر اتاق خواب نیز یک پنل دیروز متوجه شدم یکی از پنل ها در اتاق خواب چراغ قرمز و سبز چشمک میزند و کولر توسط کنترل و دکمه روی پنل روشن نمیشود و فقط هنگام فشردن دکمه بوق ملودی میزند.لطفآ اگر امکان داره راهنمایی کنید.سپاس

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 19 خرداد 1402

      درود، برد اصلی داخل پنل نیاز به تعمیر دارد.

      پاسخ دادن
  • حامد 16 خرداد 1402

    باسلام و خداقوت. کولر گازی اجنرال ۳۰ هزار دارم که یعداز چند دقیقه کارکردن خطای E3 میزند و همه سنسورهاش چک شده مشکل نداره. رو تمام حالتها اعم از کلد، هیتر و اتومات و ... هم اتفاق می افته. لطف کنید راهنمایی بفرماید.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 16 خرداد 1402

      درود، سنسور لوله یا سنسور اتاق دچار مشکل شده اند که در صورت نیاز باید تعویض شوند.

      پاسخ دادن
  • سعید سرگلزایی 12 خرداد 1402

    سلام، شیر برقی کولرم سوخت و تعویضش کردم و مجددا گازم زدم. حالا گرمای پنل بیرون نسبت به قبل کمتره و هر دوتا لوله سردن و لوله ضخیم تر سردتره. علت چیه؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 12 خرداد 1402

      درود، گاز به صورت کامل به دستگاه تزریق نشده و کمبود گاز دارد.

      پاسخ دادن
  • حمزه خراسانی .خوزستان....۰۹۳۷۸۰۸۶۸۵۰ 09 خرداد 1402

    سلام خسته نباشی ی کولر تراست هست ارور ec میزنه سنسور هارو چک کردیم سنسور لوله داخلی رو هم عوض کردیم ولی دوباره ارور میزنه نشتی هم نمیده امپرش هم خوبه ولی کله کمپرسورش داغه تا حدودی گیج زدیم گازش خوبه موقعی ک ارور میزنه کولر خاموش میشه وقتی از برق میکشن و میزنن کولر روشن میشه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 10 خرداد 1402

      درود، ابتدا یک بار فیوز اصلی را قطع و مجددا وصل کنید. ممکن است مقدار گاز تزریق شده به کولر کم باشد. اگر همچنان مشکل وجود دارد، می توانید یک خازن هارد استارتر به دستگاه اضافه کنید.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد