ویدیو انفجار در ماشین لباسشویی

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

ماشین لباسشویی‌ها توسط برندهای مختلفی تولید می‌شوند. هر کدام از مالشین لباسشویی‌ها قیمت و کارایی مختلفی دارند. اما تقریبا تمامی آنها دارای بدنه‌ای مستحکم فلزی هستند که این بدنه از اجزای داخلی ماشین لباسشویی مراقبت می‌کند. همچنین ماشین لباسشویی به گونه‌ای طراحی شده که از نشت آب به بیرون جلوگیری کرده و بدنه آن علاوه بر استحکام زیبایی نیز به دستگاه میدهد. اما مقاومت این بدنه به چه میزان آست؟ برای پاسخ این سوال بهتر این ویدئو انفجار در ماشین لباسشویی را تا انتها ببینید.

استحکام ماشین لباسشویی

همانگونه که می‌بینید ماشین لباسشویی در برابر بسیاری از ضربه‌ها مقاوم است. البته اگر سطح ضربه بیش از اندازه باشد قطعا ماشین لباسشویی دچار مشکل خواهد شد. زیرا در بدنده ماشین لباسشویی علاوه بر فلز از پلاستیک و حتی شیشه نیز استفاده شده. به همین دلیل ماشیتن لباسشویی در برابر برخی از ضربه‌ها توانایی مقاومت را ندارد.

چگونه عمر ماشین لباسشویی افزایش می‌یابد؟

برای آنکه عمر ماشین لباسشویی افزایش یابد لازم است که برخی از نکات را رعایت کنید تا دستگاه شما خراب نشود. به طور کلی برای مراقبت از ماشین لباسشویی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حتما از محافظ برق استفاده کنید. نوسانات برق میتواند به برد آن آسیب جدی وارد نماید.
  • ماشین لباسشویی را به صورت استاندارد نصب و تراز نمایید. نصب و یا تراز کردن اشتباه، باعث خراب ماشین لباسشویی خواهد شد.
  • فیلتر ماشین لباسشویی را هر چن وقت یکبار بررسی نمایید تا مشکلی برای آن پیش نیاید.
  • فیلتر تخلیه از ورود اجسام خارجی به اخل پمپ جلو گیری می‌کند.
  • اگر اجسام خارجی وارد پمپ شوند، احتمال سوختن پمپ به شدت افزایش می‌یابد.
  • از تمیز کردن جاپودری لباسشویی قافل نشوید. بهتر است آن را ماهی یکبار تمیز نمایید.
  • هرگز ماشین لباسشویی را بیش از حد استاندارد پر نکنید.

انجام دادن همین کارهای ساده باعث می‌شود که ماشین لباسشویی شما طول عمر بالایی داشته باشد.

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • حسین اسدی 28 اسفند 1400

    سلام ببخشید یک سوال دیگر هم داشتم و آن اینکه یخچال فریزر دوقلو هیمالیا طرح ساید دارم مدل قدیمی که نمایشگر کوچک بالای درب یخچال فریزر هست، آبسردکن و یخساز روی درب فریزر،محفظه بطری ها روی درب یخچال. نزدیک ۵الی۶سال هست که از این یخچال فریزر استفاده می‌کنم و الان نزدیک به یک سال هست که از آبسردکن هنگام استفاده و فشردن کلید،آب با فشار خیلی کمی خارج میشه و بعد از رها کردن دکمه آب با فشار خیلی خیلی کمتر به سرازیر شدن ادامه میده و مدت چند ثانیه طول می‌کشه تا آب قطع بشه. لطفاً منو راهنمایی کنید که این اشکال از کجاست و چطور میتونم این مشکل رو برطرف کنم با تشکر ❤️❤️❤️ قبلاً هم در مورد بالا رفتن دمای داخل فریزر سؤالی داشتم که اگر میشه هر دو سؤال رو اینجا جواب بدید. بازم از طراحی سایت کارآمد و مفیدتون که همه‌ی کاربران رو تحت پوشش قرار میده و خیلی خیلی عالیه، کمال تشکر و قدردانی رو دارم ❤️❤️❤️ برای همه‌ی شما عزیزان موفقیت و شادکامی در سال نو آرزومندم و پیشاپیش سال نو رو تبریک میگم ❤️❤️❤️

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 06 فروردین 1401

      سلام، به مرور زمان رسوب میگیره و باید قبلش فیلتر بزارید و از سالم بودن شیربرقی هم مطمئن شوید. همچنین پدال و فنرهای پشت هم چک کنید.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد