ویدئو انداختن بطری آب معدنی در لباسشویی

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

ماشین لباسشویی‌ها از قطعاتی با استحکام بالایی ساخته شده‌اند. البته اگر در هنگام استفاده نکات ایمنی را رعایت نکنید قطعا دستگاه دچار مشکل خواهد شد. شاید برای خیلی از ما سوال باشد که از ماشین لباسشویی چه استفاده‌های دیگری می‌توان کرد؟ و یا چه چیزهایی را هرگز نباید در ماشین لباسشویی قرار دهیم؟ در این ویدئو با انداختن بطری آب معدنی در لباسشویی به شما نشان خواهیم داد که با انجام چنین حرکتی چه مشکلی برای ماشین لباسشویی رخ خواهد داد.

بطری آب در ماشین لباسشویی

این فیلم تنها یک چالش برای تست استحکام و قدرت اشین لباسشویی است. هر گز این کار را با ماشین لباسشویی خود انجام ندهید. با انجام اینکار احتمال آنکه به ماشین لباسشویی و اجزای آن آسیبب وارد شود بسیار بالا است. اگر ماشین لباسشویی شما با اینکار در همان زمان خراب نشود قطعا از عمر آن کاسته خواهد شد.

چرا دیگ ماشین لباسشویی نمی‌چرخد؟

چندین عامل باعث می‌شوند که دیگ ماشین لباسشویی نچرخد و یا از چرخش بایستد. از مهمترین عوامل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی می‌توان به مواردی مانند موارد زیر اشاره کرد:

  • آسیب دیدن تسمه و از کار افتادن آن
  • ایراد و مشکل در بلبرینگ دیگ ماشین لباسشویی
  • مشکل در موتور ماشین لباسشویی
  • علت از کار افتادن دیگ ماشین لباسشویی

همانطور که گفته شد عواملی سبب نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی می‌شوند. توجه داشته باشید که تمامی قطعات استفاده شده در ماشین لباسشویی از طول عمر بالایی برخوردار هستند و با استفاده غیر استاندارد ما طول عمر این قطعات به شدت کم خواهد شد. اگر میخواهید دستگاه شما طول عمر بالای داشته باشد بهتر است همیشه با توجه با نکات ایمنی از حد استاندارد ماشین لباسشویی استفاده کنید.

استفاده زیاد و همچنین بیش از اندازه پر کردن دیگ ماشین لباسشویی باعث می‌شود که در کار کرد آن مشکل به وجود بیاید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد