ویدئو ریختن یخ داخل ماشین لباسشویی

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

شاید برای خیلی از ما سوال باشد اگر در ماشین لباسشویی چیزی به غیر از البسه باشد چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ قرار دادن هر چیزی به جز البسه‌ها در ماشین لباسشویی قطعا به آن آسیب خواهد رساند. در این فیلم ریختن یخ در ماشین لباسشویی را تست کرده‌ایم که بسیار جالب و دیدنی است. البته هرگز این کار را با ماشین لباسشویی خود امتحان نکنید. ریختن یخ داخل ماشین لباسشویی آن هم به صورت یکباره میتواند سبب آسیب به دستگاه گردد.

یخ در داخل ماشین لباسشویی

در این فیلم نکات پنهان زیادی وجود دارد. اگر با دقت این فیلم را دیده باشید متوجه خواهید شد که یخ‌ها در هنگام چرخ در یک قسمت تجمع پیدا میکنند. این تجمع یخ سبب می‌شود که دیگ در هنمام چرخش تعادل مناسب را نداشته باشد. عدم تعادل دیگ ماشین لباسشویی در هنگام چرخش میتواند باعث آسیب به دستگاه گردد.

باز کردن درب ماشی لباسشویی

تقریبا تمامی ماشین لباسشویی‌ها برای امنیت بیشتر در هنگام کار کردن درب آنها قفل می‌شود. همچنین تا درب انها بسته نشود فرایند شستشو در ماشین لباسشویی شروع نمی‌گردد. اما در این فیلم با روش و ترفندهایی برای انجام این چالش درب را باز مانده تا بتوان به راحتی در هنگام چرخش به آن یخ اضافه کرد.

خطرات ریختن یخ در ماشین لباسشویی

ریختن یخ در ماشین لباسشویی میتواند بسیار خطرناک باشد. اگر به فیلم دقت کرده باشید در هنگام ریختن یخ در ماشین لباسشویی تعدادی از یخ‌ها در داخل دیگ به سرعت پرتاب می‌شوند که در حرکت آهسته قابل مشاهده هستند. هرگز ماشین لباسشویی خود را با چنین حرکاتی به چالش نکشید.

از آنجا که یخ ها به سرعت ذوب می‌شوند و منفذهای موجود در دیگ ماشین لباسشویی ریز هستند احتمال آنکه به پمپ تخلیه اسیبی وارد شود بسیار کم است. اما آسیب و خطرات دیگری به علت نامتعادل بودن دیگ در هنگام چرخش، دستگاه را تحدید می‌کند.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد