ویدیو نحوه ساخت پمپ آب با جاروبرقی

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

جاروبرقی های معمولی برای جمع آوری گرد و غبار و آشغال‌های خشک طراحی شده‌اند. جمع کردن مایعات و یا کف با جاروبرقی معمولی قطعا به آن آسیب وارد خواهد کرد. اما می‌توان جارو برقی را به یک پمپ آب برای مکش مایعات ریخته شده برروی فرش و هر جایی دیگر پاک کرد. برای آشنایی با نحوه ساخت پمپ آب با جارو برقی این فیلم را تا انتها ببینید.

وسایل و ابزار مورد نیاز برای نحوه ساخت پمپ آب از جارو برقی

شما برای ساخت یک جاروبرقی که توانایی مکش مایعات را داشته باشد به وسایلی نیاز دارید که به شرح ذیل می‌باشند:

  • ظرف شیشه‌ای
  • خودکار تیز بر
  • شیلنگ آب
  • چسب حرارتی

همانطور که می‌بینید شما برای ساخت چنین دستگاهی نیاز به وسایل و ابزارهای بسیار گران و پیچیده ندارید.

تبدیل جاروبرقی به پمپ آب

در هر خانه وجود یک جاروبرقی که توانایی مکش مایعات را داشته باشد لازم است. خرید چنین جاروبرقی که دارای این ویژگی باشد، هزینه‌هایی اضافی بر شما تحمیل خواهد کرد. اما بدون هزینه نیز میتوان چنین دستگاهی ساخت. برای ساخت یک پمپ آب خانگی می‌توانید از جاروبرقی خود استفاده کنید و از آن به عنوان یک مکنده مایعات و کف حاصل شستشو نیز استفاده کنید.

استفاده از جاروبرقی برای مکش مایعات

با تبدیل جاروبرقی خود علاوه بر مکش مواد جامد، مایعات را نیز می‌توان جمع آوری کرد. در واقع فرایند عملکرد این دستگاه به گونه‌ای است که مخزنی به آن اضافه شده باعث می‌گردد تا مایعات وارد بخش داخلی جاروبرقی نشود. وارد شدن مایعات علاوه بر آنکه به اجزای داخلی جاروبرقی آسیب می‌زند احتمال آنکه موتور و مدار جاروبرقی بسوزد نیز وجود دارد.

مخزن جاروبرقی مایعات

از آنجایی که مخزن این جاروبرقی مایعات و جامدات در خارج از دستگاه قرار دارد باید آن را تحت نظر داشته باشید تا ظرفیت آن بیشتر از حد مجاز پر نشود. نکته دیگری که درباره این دستگاه وجود دارد آن است که برای آنکه جاروبرقی قدرت و مکش قوی‌تری داشته باشد، می‌توانید کیسه زباله داخلی آن را بردارید.

1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد