ویدیو نحوه خوشبو کردن یخچال

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

شاید شما هم تا به حال با بوی بد در یخچال خود مواجه شده باشید، یخچال مسئول نگهداری مواد غذایی ماست و طبیعتا استشمام بوی بد از جایی که مواد غذایی خود را در آن قرار می دهیم خیلی خوشایند نخواهد بود، اگر شما هم با این مشکل مواجه شده اید به شما توصیه می کنیم تا در ویدیو نحوه خوشبو کردن یخچال در وب اپلیکیشن تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد با ما همراه باشید.

کاربران گرای؛ چنانچه تجربه و یا نر به خصوصی در این مورد دارید می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با متخصصین آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

کاربران گرامی؛ تمام محتوای رفع بوی بد یخچال در این ویدیو برای شما عزیزان شرح داده شده است و شما با مشاهده این ویدیو از مطالعه هر مطلب دیگری بی نیاز خواهید بود.

فیلم آموزشی نحوه رفع بوی بد یخچال

اگر قصد دارید با انجام یکسری کار ها از ایجاد بوی بد در یخچال خود جلوگیری کنید می توانید با انجام اقداماتی که در ادامه ویدیو نحوه خوشبو کردن یخچال به آن ها خواهیم پرداخت این مار را انجام دهید:

  • توجه داشته باشید که از قرار دادن هرگونه مواد غذایی فاسد در یخچال خود جلوگیری کنید.
  • دمای یخچال خود را روی 5 درجه نگه دارید، ( اگر یخچال شما نمایشگر دارد که تنظیم برای شما بسیار ساده خواهد بود، در غیر این صورت می توانید از یک دمماس سنج ساده استفاده کنید.)
  • می توانید از معطر کننده های هوای داخل یخچال استفاده کنید، برای مثال از بیکینگ پودر، عصاره نارگیل، خوشبو کننده های مختلف و …
  • توجه داشته باشید که تمیز کردن سطوح یخچال اعم از دیواره ها بسیار مهم و حیاتی می باشد و ایجاد لکه های کوچک در نهایت می تواند منجر به کثیفی های زیادی در دستگاه شما شود.

کاربران گرامی؛ علاوه بر همه این ها در صورتی که با بروز خرابی در یخچال خود مواجه دید نگران نباشید، چرا که شما برای رفع عیب دستگاه خود می توانید از خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال در تهران استفاده نمایید.

1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • بهمن 15 مهر 1400

    اگر یخچالتان بودار شده مقداری پودر زغال را در یک کاسه ریخته و در یخچال قرارا دهید پس از چند ساعت متوجه می شوید که بوی یخچال از میان رفته. می توانید از چند تکه زغال هم استفاده کنید.ردخور ندارد.

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد