ویدئو چالش انفجار در یخچال

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

جنس و مقاومت بدنه یخچال بسیار اهمیت دارد. زیرا تمام اجزا در داخل بدنه یخچال قرار دارند. یخچال علاوه بر داشتن بدنه‌ای مستحکم باید عایق نیز باشد. شاید برای خیلی از ما استحکام و مقاومت یخچال در برابر ضربه سوال بوده. ما در این ویدئو چالش انفجار در یخچال قصد داریم به شما نشان دهیم که مقاومت بدنه یخچال به چه اندازه است.

انفجار در یخچال

این فیلم تنها برای تست مقاوت و استحکام یخچال در برابر ضربه و عواملی دیگر است. به هیچ وجه این کار را با دستگاه خود انجام ندهید، در صورت انجام چنین کاری قطعا برای دستگاه شما مشکل به وجود خواهد آمد.

جنس بدنه یخچال

تقریبا در اکثر یخچال‌ها بدنه آن‌ها از 60 درصد فلز ساخته شده‌اند و سنگین بودن یخچال‌ها نیز به همین دلیل است. در یخچال‌ها برای استحکام و دوام بیشتر از فولاد نیز استفاده شده. قسمت بیرونی یخچال از لایه آلومینیومی و یا از استیل ضد زنگ ساخته شده که در بسیاری از موارد با لایه‌ای از رنگ نیز پوشیده شده.

پلاستیک به کار رفته در یخچال

برای عایق بندی بهتر و زیاد نشدن وزن یخچال از پلاستیک نیز استفاده گردیده. در بعضی از قسمت‌های داخلی یخچال مانند قفسه‌ها از پلاستیک محکم استفاده شده. البته در برخی از مدل یخچال‌ها نیز قفسه‌های داخلی یخچال از جنس فلز هستند.

عایق بندی یخچال

عایق بندی استاندارد و صحیح یخچال از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر عایق بندی به درستی صورت نگرفته باشد احتمال آنکه به سایر اجزای یخچال آسیب وارد گردد به شدت زیاد است. اگر در هنگام این فیلم دقت کرده باشید قطعا لایه‌ای از جنس فوم خواهید دید که در بین لایه پلاستیکی و لایه بیرونی قرار دارد. این لایه میانی نقش بسیار مهمی در ایجاد عایقی برای سرد شدن و گرما زدایی دارد.

*پوششی که در اطراف موتور یخچال برای محافظت از آن قرار دارد از جنس فولاد می‌باشد که در برخی از مدل‌ها ممکن است از جنس آلومینیوم یا آلیاژی دیگر باشد.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد