ویدیو بازسازی گاز رومیزی

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

هر روز ما تقریبا چندین بار از اجاق گاز برای پخت و یا گرم کردن غذا استفاده می‌کنیم. استفاده زیاد و مکرر از اجاق گاز و همچنین در اثر گذر زمان، دچار خرابی و فرسودگی‌هایی می‌شود. در اغلب اوقات این فرسوگی‌ها به زیبایی اجاق گاز لطمه می‌زنند و در کار کرد آن نیز تاثیر میگذارند. بسیاری از مردم با دیدن چنین حالتی اجاق گاز خود دور انداخته و به فکر خرید یک اجاق گاز نو می‌افتند. در حالی که به راحتی می‌توان با بازسازی اجاق گاز رومیزی، آن را مانند روز اول درست کرد.

نحوه بازسازی اجاق گاز رومیزی

اگر در انباری خود یک اجاق گاز رومیزی دارید که مدت‌هاست که از آن استفاده نمی‌کنید بهتر است برای بازسازی، تمام مراحل را مانند فیلم انجام دهید. بازسازی و تعمیر اجاق گاز کار بسیار پیچیده‌ای نیست و به سادگی قابل انجام است.

چرا اجاق گاز رومیزی را بازسازی کنیم؟

اجاق گازها از قطعاتی ساخته شده‌اند که بسیار مستحکم و مقاوم هستند. این وسایل مهم و کاربردی خرابی‌های زیادی ندارند، تنها علتی که موجب می‌شود به فکر یک اجاق گاز نو باشید، از بین رفتن رنگ و جلوه آن است. خرید یک اجاق گاز نو هزینه زیادی در بر دارد، در حالی که آن را می‌توان به راحتی و بدون هزینه‌های گزاف مانند روز اول درست کرد.

وسایل مورد نیار برای بازسازی اجاق گاز رومیزی

برای باز سازی و تعمیر اجاق گاز خود نیاز به وسایل و ابزارهایی دارید. این ابزارها بسیار ساده بوده و به راحتی تهیه می‌شوند. به طور کلی ابزار و وسایلی که نیاز دارید به شرح زیر می‌باشند:

  • سمباده
  • رنگ
  • پیستوله رنگ
  • بتانه
  • کارتک

همانگونه که در فیلم نیز می‌بینید شما برای بازسازی به وسایل پیشرفته و زیادی احتیاج ندارید.

رنگ کردن اجاق گاز رومیزی برای بازسازی

شاید نیاز باشد برای بازسازی اجاق گاز رومیزی آن را رنگ کنید. این کار را حتما در فضایی باز انجام دهید. همچنین اگر از پیستوله رنگ استفاده می‌کنید لازم است که حتما از ماسک استفاده نمایید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد