ویدیو بازسازی پنکه سقفی

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

پنکه‌های سقفی در مناطق معتدل و خنک برای تهویه هوای خانه بسیار کاربردی هستند، این پنکه‌ها در هنگام کار کردن برق کمی مصرف می‌کنند اما در عین حال بسیار کاربردی و خنکی دلپذیری ایجاد می‌کنند. در بین انواع پنکه‌ها، پنکه‌های سقفی بیشترین بازده مفید را دارند و حجم بادی که جابجا می‌کنند نسبت به مدل‌های دیگر بیشتر است همین امر باعث می‌شود تهویه بهتری انجام شود. این پنکه‌ها نیز مانند سایر وسایل نیاز به سرویس و بازسازی دارند. گاهی بازسازی‌های انجام شده برای زیباسازی و گاهی نیز برای تعمیر و افزایش کارایی است. در این فیلم قصد داریم شما را با هر دو نوع بازسازی آشنا کنیم؛ در ادامه با ویدیو بازسازی پنکه سقفی در وب اپلیکیشن تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد با ما همراه باشید.

وسایل و ابزار مورد نیاز در ویدیو بازسازی پنکه سقفی

شما برای بازسازی و نوسازی پنکه به ابزارهای معمولی و ساده‌ای که در هر خانه و کار گاهی به سادگی یافت می‌شود به صورت ذیل هستند نیاز دارید:

  • پیچ گوشتی
  • انبر دست
  • چکش
  • آچار
  • فلچه سیمی
  • فرز
  • اسپری رنگ
  • بلبرینگ نو در صورت نیاز

فیلم آموزشی نحوه بازسازی پنکه سقفی

قطعا شما بعد از دیدن این فیلم به سراغ پنکه سقفی‌های انبار خود می‌روید و آنها را مانند روز اول تعمیر و بازسازی می‌کنید. شما از همین طریق نیز می‌توانید برای خود یک کسب و کار راه اندازی کنید. شاید باور آن سخت باشد که با چنین وسایل ساده بتوان یک پنکه سقفی قدیمی و پوسیده‌ای را مانند روز اول درست کرد. اما همانگونه که دیدید این کار نه تنها سخت نیست بلکه بسیار ساده و حتی لذت بخش است هنگامی که نتیجه کار خود را می‌بینید.

چه کاری انجام دهیم تا پنکه سقفی سرعت بیشتری داشته باشد؟

برای آنکه پنکه سقفی شما سرعت و گردش راحت تر و بهتری داشته باشد همانگونه که در فیلم دیدید میتوان با تعویض یک بلبرینگ و روغن کاری صحیح و همچنین تمیز کاری تمام قطعات میتوان سرعت و چرخش پنکه را به طور قابل ملاحظه‌ای بیشتر کرد.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد