ویدیو آموزش چاپ عکس روی تی‌شرت

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

هنگامی که برای خرید یک تی شرت وارد یک مغازه پوشاک می‌شوید، با تی‌شرت‌های زیادی مواجه خواهید شد، که دارای طرح‌های چاپی مختلفی هستند. کلی تو فروشگاه پوشاک چرخ میزنید ولی تی شرت مورد پسندت که طرح جالبی روی آن چاپ شده باشه رو پیدا نمی ‌کنید. حتی به جزء این فروشگاه پوشاک جاهای دیگه‌ای رو هم میبینید باز تی‌شرتی که مورد پسندت واقع بشود رو نمی‌بینید. در این پست مجله آی پی امداد ویدیو آموزش چاپ عکس روی تی‌شرت را برای شما آورده‌ایم، تا دیگه خودتون دست به کار شوید!

شاید براتون باور پذیر نباشد، که با اتو بتوان طرح یا عکس‌های خود را روی تی‌شرت چاپ کرد، اما باید بگوییم این امکان وجود دارد.

در ادامه این مطلب از شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد با ما همراه باشد.

کاربران گرامی؛ تمام مراحل و فرایند دقیق چاپ عکس روی ویدیو برای شما عزیزان شرح داده شده است؛ با همراهبی ما تا انتهای این ویدیو از هر ویدیو و مطلب دیگری بی نیاز خواهید بود.

فیلم آموزشی چاپ عکس روی تیشرت در خانه

شما با مشاهده این ویدئو به راحتی می‌توانید، طرح یا عکس‌های مورد علاقه خود را با کمک اتو روی تی‌شرت به چاپ برسانید. اگر شما به نرم افزارهای طراحی مثل فتوشاپ یا یکسری اپلکیشن‌های ادیت عکس در موبایل آشنایی داشته باشید به راحتی می‌توانید طرح یا عکس مورد علاقه خود را ادیت و بعد از پرینت آن، با اتو روی تی شرت چاپ نمایید.

نکته مهم در ادیت عکس یا طرح مورد علاقه خود باید خروجی آن با کیفیت باشد، تا کیفیت پرینت بالا باشد و در هنگام چاپ عکس روی تی شرت با اتو کیفیت پایینی نداشته باشد.

وسایل مورد نیاز برای چاپ عکس روی پیراهن با استفاده از اتو

همانطور که در ویدیو آموزش چاپ عکس روی تیشرت با اتو مشاهده کرید برای انجام این کار به وسایل به خصوصی نیاز دارید که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

  • طرح یا عکس پرینت شده
  • قیچی
  • اتو
  • تی شرت
  • کاغذ

علاوه بر این چنانچه با مشکل خرابی در اتو مواجه شدید می توانید اقدام به استفاده از خدمات تعمیر اتو در تهران در شرکت تعمیرات جاروبرقی آی پی امداد نمایید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد