ویدئو بازسازی پنکه ایستاده

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

سال‌هاست پنکه‌های ایستاده برای گردش هوا بهترین گزینه هستند. پنکه های ایستاده نسبت به اندازه و میزان انرژی کمی که استفاده می کنند. باعث شده کاربرد زیادی در خانه ها و محله کار برای گردش هوا استفاده کنند. این وسایل که بیشتر اوقات در زمانی که نیاز به کولرها نیست و تنها چرخش هوا کافیست استفاده می گردند. از آنجایی که پنکه های ایستاده مکررا مورد استفاده قرار می‌گیرند لازم است به بازسازی پنکه ایستاده توجه کرد.

نحوه بازسازی پنکه ایستاده

در برخی موارد ممکن است شما برای اینکار لازم باشد که اجزای آن را باز کنید. در نظر داشته باشید که پنکه های ایستاده برای آنکه چرخش و دوران متفاوتی داشته باشند در اکثر مدل ها دارای برد و تنظیم کننده جریان الکتریکی هستند. از این رو توصیه می شود در هنگام باز کردن اجزای پنکه از نحوه اتصالات برد مدار الکتریکی و یا تنظیم کننده جریان برق در آن را به خوبی به یاد بسپارید. البته بهترین کار آن است که از فرایند کار خود عکس و فیلم بگیرید تا در صورت نیاز در هنگام نصب مجدد آن به کمک فیلم اتصالات را به درستی انجام دهید.

نکات ایمنی برای بازسازی پنکه ایستاده

برای آنکه پنکه خودرو به درستی و به نحو احسن بازسازی نمایید لازم است تمام نکات ایمنی از جمله جلوگیری آسیب رساندن به سایر اجزای پنکه ایستاده جلوگیری نمایید. همچنین لازم به ذکر است اگر در اتصالات الکترونیکی تجربه و مهارت لازم را ندارید این کار را انجام ندهید. بهتر است برای متصل کردن قطعات الکترونیکی به یکدیگر از یک تکنسین کمک بگیرید و یا از فرآیند کار خود فیلم بگیرید. همچنین لازم به ذکر است اگر نیاز به رنگ زدن پنکه ایستاده می باشد بهتر است این کار را در یک فضای باز انجام دهید.

وسایل مورد نیاز برای بازسازی پنکه ایستاده

همانطور که در این فیلم می‌بینید برای بازسازی پنکه ایستاده به یکسری ابزارهای ساده و اولیه نیاز دارید و نیازی به ابزارهای پیچیده نیست.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد