راهنمای تصویری ساخت قهوه ساز با لامپ

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

قهوه یکی از نوشیدنی پرطرفدار است، که آن را با روش‌های مختلف تهیه می‌کنند، یکی از این روش‌ها استفاده از دستگاه قهوه‌ساز است. اما هر کسی توان خرید دستگاه قهوه ساز را ندارد. اما نگران نباشید شما می‌توانید با یکسری وسایل ساده به‌راحتی یک قهوه‌ساز خانگی درست کنید. در این ماله از مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد قصد داریم تا به کمک راهنمای تصویری ساخت قهوه ساز با لامپ شما بیاموزیم تا با لامپ دستگاه قهوه ساز درست کنید.

کاربران گرامی؛ در صورت نیاز به تعمیر دستگاه خود می توانید از خدمات تعمیر قهوه ساز در آی پی امداد استفاده کنید.

در صورتی که از قهوه ساز دلمونتی استفاده می کنید و با بروز خرابی در این دستگاه مواجه شده اید می توانید برای رفع عیب دستگاه خود از خدمات تعمیر قهوه ساز دلمونتتی در تهران کمک بگیرید.

نحوه ساخت قهوه ساز با لامپ در منزل

ساخت قهوه ساز با لامپ می تواند شما را از صرف هزینه برای تهیه این دستگاه بی نیاز سازد، اگر می خواهید بدانید که چطور می توانید با لامپ قهوه ساز درست کنید علاوه بر دیدن راهنمای تصویری ساخت قهوه ساز با لامپ می توانید در ادامه این مطلب هم با ما همراه باشید.

شما در این ویدئو می‌توانید با 2 عدد لامپ و بقیه وسایل ساده‌ای که در فیلم قابل مشاهده است، یک قهوه‌ساز خانگی درست کنید، اسم این قهوه‌ساز “خلاء” است که به عنوان یک سیفون عمل می‌کند، به این صورت که گرمایش و سرمایش لامپ پایین باعث تغییر فشار بخار آب داخل آن می‌شود. آب لوله شیشه‌ای را به سمت بالا یا پایین فشار می‌دهد و به داخل یا خارج لامپ بالایی قرار می‌دهد. در عرض 5 دقیقه با این دستگاه قهوه تازه درست کنید و نوش جان نمایید.

در صورت استفاده از قهوه ساز هافنر و بروز خرابی در این دستگاه می توانید برای تعمیر قهوه ساز هافنر از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

ابزالات لازم برای ساخت قهوه ساز با لامپ

اگر قصد ساخت قهوه ساز با لامپ را دارید برای خرید راحت ابزار ها و مواد لازم در این بخش اقدام به  لیست کردن این ابزارلات داریم.

  • دو عدد لامپ یک اندازه (ترجیحا صد)
  • یک عدد لامپ کوچک تر از دو لامپ قبلی
  • چست آکواریوم
  • دو قطعه چوب
  • یک لوله شیشه ای
  • سمباده
  • دو عدد درب پیچی (برای مثال درب پیچی نوشابه یا آبلیمو)
  • الکل
  • مقداری پنبه یا پارچه پنبه ای
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد