ویدیو نحوه تعویض کمپرسور یخچال

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

کمپرسور را می توان قلب تپنده یخچال دانست و به نوعی ادعا کرد که هرگونه اختلال در موتور یخچال موجب از کار افتادن کل این دسگاه می شود، در اکثر خرابی های حاد موتور تعیر امکان پذیر نیست و صرفا رفع مشکل با تعویض کمپرسور یخچال ممکن است، اگر فردی دست به آچهار هستید و علاوه دارید که خودتان در منزل اقدام به انجام این کار کنید به شما توصیه می کنیم تا در ویدیو نحوه تعویض کمپرسور یخچال با ما همراه باشید.

کاربران گرامی؛ در صورت داشتن نظر و یا تجربه ای به خصوص در مورد نحوه تعویض کمپرسور یخچال فریزر می توانید با به اشتراک گذاشتن نظر خود در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله به گفتمان با تعمیرکاران وب اپلیکیشن تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد بپردازید.

فیلم آموزشی تعمیرات لوازم خانگی

چه قصد تعویض موتور یخچال خود را داشته باشید و یا چه تعمیرکاری باشید که قصد دارد انجام این کار ارفرا بگیرد می توانید با همراهی آی پی امداد در فیلم آموزشی تعویض کمپرسور اقدام به یادگیری تعویض موتور یخچال نمایید.

در این ویدیو از تعمیرکار تیم آی پی درخواست کردیم تا نحوه انجام این کار را با دقت به به صورت جزء به جزء به شما عزیزان آموزش دهد تا شما با مشاهده این ویدیو از مطالعه هر مطلب دیگری بی نیاز شوید.

تفاوت موتور یخچال ها و ساید بای ساید های مختلف در چیست؟

یخچال ها و ساید بای ساید های مختلف بنا به حجم و بزگی خود موتور هایی با ابعاد و قدرت های مختلفی دارند، ما در ویدیو نحوه تعویض موتور یخچال از تکنسین آی پی امداد درخواست کردیم تا نحوه تشخیض قدرت کمپرسور های مختلف یخچال ها را به شما عزیزان گوشزد کند.

علاوه بر این در نظر داشته باشید که با استفاده از برچسبی که روی موتور هست می توانید اطلاعات دقیقی را کسب کنید، برای خرید این قطعه هم ارائه یک عکس از این برچسب به فروشگاه های لوازم خانگی کافیست.

 

9 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • حسین میرحسینی 13 فروردین 1403

    باسلام خدمت دوستان آی پی امداد. واقعا ویدیو آموزنده عالی .خسته نباشین .

    پاسخ دادن
  • مصطفی 25 شهریور 1402

    سلام واقعا ممنون بابت کلیپ ها ۱ اینکه از کجا بدونیم باید کمپرسور عوض بشه و از فشار افتاده ۲ ایا از لوله گشاد کن هم باید استفاده کرد نحوه تست رله هم قرار بدید لطفا

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 25 شهریور 1402

      درود، زمانی که لوله های گاز متصل به کمپرسور بریده می شود، فشار آن اندازه گیری می گردد.

      پاسخ دادن
  • معظمی 23 آبان 1401

    لوله های پشت سوراخ شده

    پاسخ دادن
  • محمد رضا 18 آبان 1400

    عالی بود .من خودم تعمیرکار هستم و واقعا استفاده میکنم

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 19 آبان 1400

      ممنون از توجه شما

      پاسخ دادن
  • جاوید 07 مهر 1400

    گفتین درستی فشار گاز کمپرسور در حالتی هست که با انگشت نشه جلوشو گرفت ولی ایشون راحت با انگشت جلوشو میگرفت

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 07 مهر 1400

      وقتیکه دستتو میزاره روی فشار کمپرسور باید انگشتت بلند کنه و نشان از سالم بودن موتوره

      پاسخ دادن
    • صادقی 03 آبان 1402

      سلام و عرض ادب ویدئو عالی بود ممنون از ای پی امداد. دوستان حتما موقع تعویض کمپرسور گاز قبلی رو با وکیوم به محیط باز هدایت کنید. نوعی از گازها به شدت اشتعال زا هست و خطرناک. و انواع دیگر به شدت سمی و برای سلامتی مضر است. در این ویدئو به دلیل آموزشی بودن قطعا داخل سیکل هوا بوده که ایمنی رعایت نشد.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد