ویدیو آموزش باز کردن قفل درب لباسشویی

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در این ویدیو تصویری به آموزش باز کردن قفل درب لباسشویی میپردازیم ، در نظر داشته باشید که اگر درب لباسشویی شما قفل شده و باز نمی شود و مشکل آن از قفل درب است با مشاهده ویدیو باز کردن قفل درب لباسشویی میتوانید به راحتی در منزل خود اقدام به رفع عیب نمایید ، همچنین در نظر داشته باشید که علت باز نشدن درب لباسشویی میتواند موارد دیگری باشد که در آی پی امداد به مقاله آموزشی تمامی این موارد پرداخته ایم و لینک آن ها را در اینجا قرار داده ایم و در صورت نیاز به مطالعه آن ها نیز بپردازید.

خلاصه ویدیو :

در این ویدیو تصویری به شما آموزش داده می شود که اگر درب لباسشویی شما قفل شده است بتوانید در منزل خود با حداقل ترین ابزار به عیب یابی بپردازید و درب لباسشویی را باز کنید تا البسه داخل آن را خارج نمایید.

لباسشویی شما هر برندی که باشد ( آاگ ، بوش ، دوو ، ال جی ، سامسونگ ، زیمنس ، بکو ، ایندزیت ، کنوود ، فریجیدر ، بلومبرگ ، حایر ، ارج و … ) با مشاهده آموزش راهنمای باز کردن قفل ماشین لباسشویی میتوانید مشکل دستگاه را حل نمایید.

نکات آموزش باز کردن قفل درب ماشین لباسشویی :

  • قبل از انجام رفع عیب حتما نکات ایمنی را توجه نمایید.
  • قبل از باز کردن قفل درب لباسشویی حتما دستگاه را از برق بکشید.
  • هنگام باز کردن قفل درب لباسشویی نکات ویدیو را گام به گام انجام دهید.

اگر با مشاهده این ویدیو نتوانستید قفل درب لباسشویی خود را باز کنید میتوانید با شماره های آی پی امداد در سراسر تهران تماس حاصل نمایید تا از خدمات ویژه بهره مند شوید.

کاربران گرامی اگر سوالی درباره این آموزش دارید در انتهای صفحه ( قسمت دیدگاه ) پرسش نمایید تا تعمیرکاران آی پی امداد به صورت آنلاین پاسخگوی شما عزیزان باشند.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد