ویدیو تعویض جاپودری لباسشویی

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

ویدیو تعویض جاپودری لباسشویی را در آی پی امداد برای شما به اشتراک گذاشته ایم تا با مشاهده این ویدیو به راحتی بدون پرداخت هزینه در منزل خود اقدام به تعویض کشوی جاپودری لباسشویی نمایید.

در ویدیو تصویری آموزش نحوه تعویض جاپودری ماشین لباسشویی موارد زیر را مشاهده خواهید نمود :

  1. نحوه در آوردن جاپودری لباسشویی ( برای تعویض و تمیز کردن کاربرد دارد. )
  2. نحوه جدا کردن ملحقات جاپودری ماشین لباسشویی
  3. نحوه تعویض محفظه جاپودری لباسشویی
  4. نحوه اتصال کشویی به دسته جاپودری لباسشویی
  5. نحوه جا زدن کشویی جاپودری لباسشویی

کاربران گرامی هرگونه سوالی در زمینه نحوه تعویض جاپودری لباسشویی دارید کافی است در انتهای صفحه ( قسمت دیدگاه ) پرسش نمایید تا کارشناسان آی پی امداد به صورت آنلاین پاسخگوی شما عزیزان باشند.

به دلیل حجم بالای سوالات در زمینه نحوه تمیز کردن جاپودری لباسشویی در آی پی امداد تصمیم به انتشار این ویدیو نمودیم ، قبل از اینکه بخواهید هر اقدامی در جاپودری لباسشویی خود نمایید ؛ نیازمند در آوردن این قطعه می باشید ، بنابراین با دقت به مشاهده آموزش تصویری نحوه در آوردن جاپودری لباسشویی بپردازید تا بتوانید به راحتی مشکل خود را در منزل حل نمایید.

در آی پی امداد سعی نموده ایم با منتشر مقالات و ویدیو های آموزشی در راستای افزایش دانش شما عزیزان تلاش کرده باشیم ، بنابراین با مطالعه دیگر مقالات و ویدیوهای آموزشی ؛ دانش تعمیرات لباسشویی خود را ارتقاء دهید.

اگر نیاز به رفع مشکل جاپودری یا تعمیر لباسشویی دارید میتوانید با شماره های آی پی امداد در سراسر تهران تماس حاصل نمایید تا از خدمات بهینه و به صرفه این مجموعه بهره مند شوید.

آی پی امداد را در اینستاگرام و شبکه های مجازی دیگر دنبال کنید و اگر آموزش تعمیرات لوازم خانگی ما برای شما کارساز بوده ؛ ما را به دوستان خود معرفی نمایید.

 

2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • عادل رضایت 01 دی 1399

    سلام لطفا نحوه خارج کردن جا پودری لباسشویی AEG Lavamat 1230 بزارین

    پاسخ دادن
  • امیر 02 آذر 1399

    سلام جهت خارج کردن جای پودری ماشین لباسشویی AEG مدل 508 برای تمیز کردن لطفا راهنمایی کنید با تشکر

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد