logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی

نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی
نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

موارد مهم در انتخاب مناسب‌ترین ماشین لباسشویی

اولین و مهم‌ترین نکته در راهنمای خرید ماشین لباسشویی توجه به استاندارد بودن و رتبه برچسب انرژی آن است. بدون توجه به این فاکتور‌ها هرگز اقدام به انتخاب نکنید. این دستگاه در هفته حدود یکی دو بار استفاده می‌شود. بهتر است قبل از خرید به پارامتر‌های اصلی این دستگاه توجه کنید.

  1. با توجه به تعداد اعضای خانواده و میزان لباسهای قابل شستشو در هر بار ظرفیت ماشین لباسشویی را انتخاب کنید. لباسشویی‌های تمام اتوماتیک معمولا با حداکثر ظرفیت ۵، ۶، ۷ و ۸ کیلوگرم ساخته می‌شوند.
  2. مسلما میزان پولی که برای خرید این دستگاه در نظر می‌گیرید یکی از عوامل مهم تعیین کننده در انتخاب آن است. اما باید توجه داشته باشید که با کمی بیشتر کردن این مبلغ، می‌توانید گزینه بهتری بدست آورید.
  3. وجود برنامه‌های متنوع در ماشین لباسشویی به شما اجازه می‌دهد که برنامه شست و شو را متناسب با نوع و جنس لباس‌ها انتخاب کنید و نتیجه بهتری نصیبتان شود. بعضی از دستگاههای جدید علاوه بر برنامه‌های از پیش تعیین شده، این امکان را برایتان فراهم می‌آورند که به دلخواه خود برنامه‌ای را برای شستشو تنظیم کنید. در صورتی که توانایی و حوصله چنین کاری را دارید، بدانید که خرید این دستگاه‌ها خالی از لطف نیست.
  4. اگر محل قرار گرفتن ماشین لباسشویی شما به شیر آب گرم نزدیک است. پیشنهاد می‌کنیم دستگاههای دارای دو ورودی آب (اصطلاحا دارای دو شیر) را بخرید. در این گونه ماشین‌ها اگر برای شستشو دمای بالایی نیاز باشد مقداری از اب گرم از طریق شیر تامین و در نتیجه انرژی کمتری مصرف می‌شود. در غیر اینصورت، المنت دستگاه به تنهایی باید دمای مطلوب آب را تامین کنید.
  5. سرعت خشک کن که با واحد دور در دقیقه مشخص می‌شود از دیگر مشخصه‌ها یک ماشین لباسشویی است. اگر برای خشک کردن لباس‌ها محدودیت دارید یا ترجیح می‌دهید که آن‌ها را به صورت نیمه خشک یا خشک از لباسشویی خارج کنید، بهتر است ماشین لباسشویی با دور خشک کن بیشتر انتخاب کنید.
  1. ماشین لباسشویی‌های ایرانی معمولا دور خشک کن ۵۰۰، ۶۰۰، ۷۰۰ و یا ۸۰۰ دارند. این مشخصه در ماشین لباسشویی‌های خارجی ۶۰۰، ۸۰۰، ۱۰۰۰، ۱۲۰۰، ۱۴۰۰، یا ۱۶۰۰ است. البته این اعداد حداکثر سرعت را نشان می‌دهند دستگاهی که دور خشک کن ۱۲۰۰ دارد، هنگام خشک کردن لباس‌ها می‌تواند با سرعت‌های ۶۰۰، ۸۰۰، ۱۰۰۰ کارکند.
  2. اینکه چه ماشین لباسشویی از همه بهتر است، سوالی است که در مود هیچ وسیله برقی نمی‌توان به طور قطعی به آن پاسخ داد. آن هم در حالتی که وسایل برقی حتی در اولین روز استفاده خود با احتمال خرابی روبه رو هستند! اما نکته قابل توجه در این زمینه مدت زمان ضمانت و نوع خدمات پس از فروش است. بیشتر ماشین‌های لباسشویی عرض ۶۰ و ارتفاع ۸۵ سانتی متر دارند. پیش از خرید، فضای مناسب نصب آن را معین کنید
  3. ماشین‌های لباسشویی با برچسب مصرف انرژی پایین گرانتر هستند هرچند قیمت اولیه آن‌ها پایین‌تر باشد. توجه کنید که ماشین لباسشویی چه امکاناتی را برای شست وشو به شما می‌دهد.
  4. شستشو با آب سرد، شستشو با درجه حرارت پایین آب و امکان تعیین تعداد دور آبکشی در دقیقه از جمله امکانات مفیدی هستند که می‌توانند در کاهش مصرف انرژی موثر باشند.
  5. ماشین‌هایی که دربشان در قسمت جلوی آن‌ها قرار دارد بسیار کمتر از ماشین‌هایی که درب آن‌ها در قسمت بالا است آب مصرف می‌کنند. بعضی از انواع ماشین‌های لباسشویی با درب از جلو فقط به اندازه ۳۳ درصد دیگر ماشین لباسشویی‌ها مصرف آب دارند. پس به میزان مصرف آب دستگاه هم توجه کنید. شست وشو در ماشین‌های درب از جلو نیز بهتر انجام می‌شود.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد