logo logo نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی نف با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی نف

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی نف
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی نف
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی نف به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

تعمیر لباسشویی نفNEFF” توسط تعمیرکار متخصص آی پی امداد انجام می شود. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی نف با استفاده از قطعات فابریک و گارانتی رسمی خدمات ارائه می دهد. پس از تماس با شماره 02158941 یا 02191093903  می توانید از خدمات ویژه نمایندگی لباسشویی نف بهره مند شوید تا تمامی مراحل خدمات را در پنل کاربری خود دنبال کنید تا تجربه خوبی داشته باشید.

کاربران گرامی، سوالات خود را در زمینه تعمیر لباسشویی نف در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) مطرح نمایید تا کارشناسان آی پی امداد به صورت آنلاین راهنمای شما عزیزان باشند.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات لباسشویی نف NEFF در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات لباسشویی نف NEFF در تهران به شرح زیر است:

  1. ابتدا می توانید از طریق شماره تلفن 02158941 یا 02191093903 با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی نف در آی پی امداد تماس بگیرید.
  2. همچنین با مراجعه به سایت این مجموعه نیز می توانید درخواست آنلاین تعمیر لباسشویی نف را ثبت نمایید.
  3. پس از تماس مشخصات شما در سامانه ثبت می شود و آدرس پنل کاربری به تلفن همراه شما پیامک می شود.
  4. تعمیرکار ماشین لباسشویی نف در عرض یک ساعت با قطعات فابریک برای تعمیر و رفع ایراد دستگاه در محل شما حاضر می شود.
  5. پس از اتمام خدمات و رفع مشکل لباسشویی، فاکتور و همچنین گارانتی رسمی تقدیم شما عزیزان می شود.
  6. شما می توانید در پنل کاربری خود در سایت آی پی امداد به تعمیرکار مربوطه امتیاز دهید.
  7. در نهایت نظرسنجی در خصوص رضایت از عملکرد تکنسین از سوی کارشناسان واحد Happy Call مجموعه آی پی امداد انجام می شود.

کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی نف دارای 3 تا 12 ماه گارانتی می باشد.

مشتریان ماشین لباسشویی نف، از ابتدای ثبت درخواست خدمات تا پایان روز گارانتی، یک کارشناس در پنل کاربری از شما پشتیبانی میکند و به راحتی میتوانید با واحد پیگیری و شکایت در ارتباط باشید.

تعمیر ماشین لباسشویی نف در تهران

اگر شما نیز به دنبال نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی نف در تهران هستید، آی پی امداد را به شما معرفی می کنیم تا با استفاده از خدمات باکیفیت در این مجموعه که در تمامی مناطق شهر تهران نظیر شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز به شما به حفظ کیفیت و افزایش عمر دستگاه کمک کند. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی نف در تمام ساعات شبانه روز و در تمام روزهای هفته آماده ارائه خدمات به شهروندان تهرانی در تمامی مناطق و محله ها می باشد.

مهم نیست در کجای تهران زندگی می کنید، نگران نباشید. زیرا برای حضور سریع تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی نف می توانید نزدیک ترین نمایندگی به منزل خود را پیدا کرده و با شماره 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید و در کمترین زمان در محل ایراد دستگاه خود را برطرف کنید.

تعمیر لباسشویی نف در محل

اگر ماشین لباسشویی شما مشکل دارد، به احتمال زیاد یکی از مهم ترین مسائلی که در ذهن شما وجود دارد، نحوه حمل دستگاه به نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی نف است. ماشین لباسشویی نف یکی از وسایل سنگین آشپزخانه است که به سادگی امکان حمل و نقل آن وجود ندارد. اما نگران نباشید، آی پی امداد مشکل شما را حل کرده است و با اعزام تعمیرکاران به منزل مشتری با تعمیر ماشین لباسشویی نف در منزل مشکل دستگاه شما را حل می کند. امکان انجام خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی نف در محل، یک امتیاز محسوب می شود و شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده بر عملکرد تعمیرکار نظارت دقیق داشته باشید و دستگاه خود را برای تعمیر از منزل خارج نکنید.

تعمیر ماشین لباسشویی نف با تعمیرکار آی پی امداد

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی ماشین لباسشویی نف در آی پی امداد

در صورتی که لباسشویی شما دچار مشکلاتی در کارکرد خود شده است، باید در سریع ترین زمان برای تعمیر دستگاه از طریق نمایندگی ماشین لباسشویی نف اقدام نمایید. یکی از مراکزی که باکیفیت ترین خدمات را در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی های نف به مصرف کنندگان ارائه می دهد، آی پی امداد است. افراد با استفاده از خدمات این مجموعه از مزایای زیادی بهره مند خواهند شد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • با استفاده از خدمات تعمیرات این مجموعه می توانید از ضمانت نامه رسمی شرکت و فاکتور معتبر این مجموعه جهت خدمات تعمیر لباسشویی نف برخوردار شوید.
  • در مرکز آی پی امداد تنها از قطعات اصلی برند نف برای تعمیرات ماشین لباسشویی استفاده می گردد که این مسئله موجب افزایش کیفیت دستگاه خواهد شد.
  • نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی نف از تعمیرکاران آموزش دیده و متخصص استفاده می کند. این تعمیرکاران می توانند دستگاه را در سریع ترین زمان عیب یابی نموده و آن را تعمیر نمایند.
  • تمامی خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی در این مجموعه توسط تکنسین ها در محل و منزل مشتریان انجام می شود. این مسئله می تواند از صرف وقت و هزینه زیاد افراد جلوگیری نماید.

تعمیر لباسشویی نف توسط تعمیرکار آی پی امداد چقدر زمان می برد؟

زمان تعمیر ماشین لباسشویی نف یکی از مهم ترین مسائلی است که همواره ذهن مشتریان را به خود مشغول می کند. به طور کلی تعیین این زمان به عوامل مختلفی از جمله نوع و میزان آسیب دیدگی لباسشویی و نوع تعمیرات آن بستگی دارد. بنابراین تنها تعمیرکار متخصص نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی نف قادر به تعیین بازه زمانی مشخص برای تعمیر دستگاه شما در محل می باشد. تعمیرکاران نمایندگی آی پی امداد به دلیل مهارت بالای خود در تعمیر، در اولین بازدید از دستگاه شما موفق به تشخیص و حتی رفع مشکل می شوند.

نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی نف در آی پی امداد از تعمیرکاران متخصص و متبحری برخوردار است که پس از اعزام به محل و عیب یابی دقیق دستگاه شما می توانند ایراد آن را در کوتاه ترین زمان ممکن تشخیص داده و پس از تعمیرات دستگاه، آن را با بالاترین کیفیت به مشتریان تحویل دهند. در صورتی که از خدمات این مجموعه برای تعمیرات دستگاه خود استفاده نمایید، در وقت شما به میزان زیادی صرفه جویی خواهد شد. همچنین عدم نیاز به جابجایی ماشین لباسشویی و انتقال آن به تعمیرگاه نیز از دیگر دلایلی است که موجب کاهش مدت زمان تعمیرات ماشین لباسشویی خواهد شد.

راهنمای تعمیر لباسشویی نف

نمایندگی لباسشویی نف در آی پی امداد، به راهنمای تعمیر این محصول پرداخته است، تا قبل از تماس موارد زیر را بررسی نمایید. برخی از مشکلات در میان انواع مختلف ماشین لباسشویی های نف شایع است. در صورتی که با هریک از این مشکلات در دستگاه خود مواجه شده اید، می توانید با نمایندگی تعمیرات لباسشویی نف در آی پی امداد تماس بگیرید تا دستگاه خود را در کوتاه ترین زمان تعمیر نمایید.

تعمیر مشکل لرزش در لباسشویی نف

اگر ماشین لباسشویی نف میلرزد یا تکان میخورد، در ابتدا باید مطمئن شوید تا پیچ های نقل و انتقال که در پشت دستگاه تعبیه شده است را باز کرده باشید. سپس به بررسی موارد زیر بپردازید:

  • تراز نبودن ماشین لباسشویی نف باعث لرزش آن در حین کار میشود.
  • وزنه بتنی روی لباسشویی وظیفه تعادل بخشیدن در حین شستشو را بر عهده دارد. اگر این وزنه تَرَک بخورد یا شکسته باشد، ماشین لباسشویی نف در حین کار تکان میخورد.
  • ماشین لباسشویی دارای چندین کمک فنر میباشد تا در حین شستشو تکان نخورد، اگر هر کدام از کمک فنرها آسیب دیده باشند، در حین کار میلرزد.
  • در مرحله بعد کاسه نمد، سه نظام، شفت و بلبرینگ را بررسی نمایید.
  • اگر فولی لباسشویی نف کوچکترین تَرَکی داشته باشد، دستگاه لرزش خواهد داشت.

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی نف چیست؟

اگر ماشین لباسشویی نف روشن نمی شود، مشکل یکی از دلایل زیر است:

  1. ابتدا بررسی نمایید تا برق ساختمان شما قطع نشده باشد.
  2. در مرحله بعد باید پریز و کابل برق را چک نمایید تا سالم باشند.
  3. سپس پارازیت گیر، برد الکترونیکی و موتور لباسشویی نف چک شود.

در صورتیکه لباسشویی روشن میشود اما کار نمیکند، مشکل از مجموعه قفل درب است. اگر درب لباسشویی به درستی بسته نشود، به دلیل امنیت شما ماشین لباسشویی شروع به کار نمیکند.

چرا دیگ ماشین لباسشویی نف نمیچرخد؟

داخل دیگ ماشین لباسشویی، آبکش است که با سرعت بالا میچرخد و منجر به آبکشی لباس ها میشود. اگر آبکش داخل دیگ نمیچرخد، مشکل مربوط به قطعات زیر میباشد.

  • موتور و اجزاء آن
  • تسمه
  • کاسه نمد، سه نظام، بلبرینگ

تعمیر مشکل دیگ لباسشویی نف

عیب یابی مشکل برق داشتن بدنه لباسشویی نف

اگر بدنه لباسشویی برق دارد، بهتر است جهت جلوگیری از بروز هرگونه خطر، با نمایندگی ماشین لباسشویی نف برای رفع مشکل دستگاه خود تماس بگیرید.

  • ممکن است سیم کشی برق دچار اتصالی شده باشد.
  • اگر موتور سوخته باشد، به بدنه لباسشویی اتصالی می دهد.
  • همچنین مطمئن شوید سیم ارت به لباسشویی وصل باشد.
  • ممکن است خازن پارازیت گیر نشت برق داشته باشد.
  • این امکان وجود دارد که لولای درب شکسته باشد.
  • ممکن است درب لباسشویی از قسمت لولا تنظیم نباشد.

تعمیر مشکل باز نشدن یا بسته نشدن درب ماشین لباسشویی نف

درب ماشین لباسشویی نف توسط یک مجموعه از قفل درب مدیریت میشود و با کشیدن زبانه، میکروسوئیچ فعال میشود و درب باز میشود یا با بسته آن میکروسوئیچ درب را قفل میکند. اگر درب لباسشویی نف باز یا بسته نمیشود، موارد زیر را بررسی نمایید:

  1. ستگیره درب
  2. ضامن
  3. قفل
  4. میکروسوئیچ

تعمیر درب لباسشویی نف

تعمیر مشکل نشتی آب از لباسشویی نف

اگر نشتی آب از پشت ماشین لباسشویی نف است، موارد زیر را بررسی نمایید:

  • شیر ورودی آب در پشت لباسشویی نف تعبیه شده است و با باز شدن آن و فعال شدن شیربرقی، آب وارد لباسشویی میشود.
  • در این مسیر، شیلنگ آب تعبیه شده است.
  • اگر شیلنگ سوراخ باشد، شاهد نشتی آب از پشت لباسشویی نف خواهید بود.
  • همچنین بررسی نمایید تا شیر ورودی آب چکه نکند یا شیربرقی خراب نشده باشد.

نشتی آب از زیر یا جلوی ماشین لباسشویی نف به دلایل زیر میباشد:

  • مسیر تخلیه آب در ماشین لباسشویی نف از طریق شیلنگ هایی میباشد که در زیر دستگاه قرار گرفته است.
  • اگر این شیلنگ ها سوراخ باشند، شاهد آبریزی از زیر لباسشویی نف خواهید بود.
  • برای اینکه بدانید نشتی آب از کدام قسمت میباشد، میتوانید زیر ماشین لباسشویی یک روزنامه خشک قرار دهید و دستگاه را روشن کنید تا متوجه شوید که کدام قسمت از روزنامه خیس شده است.
  • همچنین بررسی نمایید تا علت نشتی آب در لباسشویی نف، مربوط به خرابی لاستیک دور درب نباشد.

چرا لباسشویی نف تمیز نمیشوید؟

اگر ماشین لباسشویی نف تمیز نمیشوید، به دلیل مشکلات فنی یا استفاده نادرست مصرف کننده میباشد. ابتدا باید بررسی نمایید تا آبگیری، تخلیه یا گرم شدن آب به درستی انجام شود.

اگر ماشین لباسشویی نف مشکل آبگیری داشته باشد، لباس ها تمیز شسته نمیشود. بنابراین برای عیب یابی این مشکل موارد زیر را بررسی نمایید:

  • ابتدا چک نمایید تا شیر ورودی آب باز باشد.
  • شیلنگ پشت لباسشویی که به شیربرقی متصل شده است را بررسی نمایید تا خمیده نشده باشد یا پاره نباشد.
  • اگر هم شیربرقی خراب باشد، لباسشویی آبگیری نمیکند و در نتیجه لباس های تمیزی نخواهید داشت.

لباس ها در لباسشویی با آب گرم شسته میشود. اگر به دلایل زیر آب در لباسشویی گرم نشود، لباس های تمیزی نخواهید داشت.

  • ترموستات در مدل های قدیمی و سنسور در مدل های جدید، دمای آب را اطلاع رسانی میکنند تا در زمان مشخص المنت در مدار قرار میگیرد.
  • همچنین اگر المنت خراب شده باشد، آب گرم نمیشود و لباس های تمیزی نخواهید داشت.

تخلیه نشدن آب در لباسشویی منجر به خیس ماندن لباس ها و تمیز نشستن آن ها میشود، برای رفع این مشکل موارد زیر را بررسی نمایید.

  • اگر مسیر تخلیه که شامل: پمپ، فیلتر، شیلنگ خروجی و فاضلاب میباشد، مسدود شده باشد، آب به درستی تخلیه نمیشود و لباس های تمیزی نخواهید داشت.

تعمیر پمپ تخلیه ماشین لباسشویی نف و مشکل تخلیه نشدن آب

ماشین لباسشویی نف توسط آب لباس ها را میشوید. حالا اگر آب تخلیه نشود، لباس ها خیس میماند و در نهایت شستشوی تمیزی نخواهید داشت. آب با مکش توسط پمپ از مسیر تخلیه عبور میکند و اگر این مسیر مسدود باشد یا قطعه ای مشکل داشته باشد آب در ماشین لباسشویی نف تخلیه نمیشود. برای رفع این مشکل موارد زیر را بررسی نمایید:

  1. سیر تخلیه لباسشویی نف شامل: پمپ تخلیه، فیلتر، شیلنگ خروجی آب و فاضلاب میباشد.
  2. اگر این مسیر مسدود باشد، آب تخلیه نمیشود.
  3. در ابتدا پروانه پمپ تخلیه و فیلتر را بررسی نمایید تا با آشغال مسدود نشده باشد.
  4. سپس شیلنگ خروجی آب که در زیر لباسشویی نف تعبیه شده است را بررسی نمایید تا سوراخ نباشد یا گرفتگی نداشته باشد.
  5. اگر فاضلاب ساختمان شما مسدود باشد، آب در لباسشویی نف تخلیه نمیشود.
  6. پمپ تخلیه آب را مکش میکند تا از مسیر تخلیه خارج شود، اگر پمپ ایراد داشته باشد، آب تخلیه نمیشود.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی نف

همانطور که می‌دانید، درون ماشین لباسشویی نف قطعات مختلفی وجود دارد که هزینه تعمیر آنها، با توجه به اینکه کدام قطعه از ماشین لباسشویی دچار مشکل شده است و همچنین اینکه دستگاه با تعمیر قطعه درست ‌می شود یا با تعویض آن، متفاوت است. البته با بهره گیری از خدمات نمایندگی آی پی امداد هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نف در محل برای مشتریان 75 درصد کاهش می یابد.

  • تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی نف در راستای رضایت مشتریان تمام تلاششان را می‌کنند که بدون هیچ‌گونه تعویض قطعه‌ای، مشکل دستگاه را با کم‌ترین هزینه برطرف کنند.
  • به دلیل اینکه این مجموعه واردکننده قطعات فابریک لباسشویی نف می باشد، هزینه تعویض قطعات برای مشتری کمتر تمام می شود.
  • با توجه به مهارت تعمیرکار لباسشویی نف، از تعمیر مکرر لباسشویی نف خودداری می شود.

در جدول زیر هزینه های تقریبی مربوط به تعمیرات ماشین لباسشویی نف و یا تعویض هریک از قطعات معیوب آن را بررسی خواهیم کرد:

جدول هزینه خدمات لباسشویی نف

خدمات تعمیرات لباسشویی نف هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نف
نصب ماشین لباسشویی
  • نصب و آموزش کار: 350/000 الی 455/000 تومان
سرویس لباسشویی
  • تعویض فیلتر، جرم گیری، شستشو: 330/000 الی 495/000 تومان
المنت
  • تعمیر یا تعویض: 440/000 الی 735/000 تومان
پمپ تخلیه
  • تعویض پمپ: 490/000 الی 1/000/000 تومان
  • نصب پمپ: 160/000 الی 220/000 تومان
تایمر
  • تعمیر تایمر مکانیکی: 490/000 الی 865/000 تومان
  • تعویض تایمر مکانیکی: 940/000 ای 1/850/000 تومان
  • باز کردن و نصب تایمر: 120/000 الی 230/000 تومان
برد الکترونیکی
  • با توجه به نوع و میزان خرابی قطعات برد متغیر است.
لاستیک درب
  • تعویض لاستیک درب: 485/000 الی 1/490/000 تومان
کمک فنر
  • تعویض کمک فنر: 485/000 الی 880/000 تومان
هیدرواستارت
  • تعویض هیدرواستارت: 300/000 الی 800/000 تومان
شیربرقی
  • تعویض شیربرقی:395/000 الی 730/000 تومان
میکروسوئیچ
  • تعویض میکروسوئیچ: 300/000 الی 800/000 تومان
بلبرینگ
  • تعویض کاسه نمد و بلبرینگ: 1/200/000 الی 2/350/000 تومان
سه نظام
  • تعویض سه نظام: 900/000 الی 1/500/000 تومان
موتور لباسشویی
  • موتور لباسشویی (دسته دوم): محاسبه بر اساس قیمت روز موتور می باشد.
  • موتور (فابریک: ذغالی، دیجیتالی و …): محاسبه بر اساس قیمت روز موتور می باشد.
دیگ
  • تعمیر و تعویض دیگ لباسشویی: 700/000 الی 1/300/000 تومان
پانل ماشین لباسشویی
  • با توجه به مدل و نوع ماشین لباسشویی متغیر است.
شفت
  • تعمیر یا تعویض شفت: 650/000 الی 1/200/000 تومان
خرطومی دیگ
  • تعویض خرطومی دیگ: 190/000 الی 330/000 تومان
درب لباسشویی
  • تعمیر درب: 400/000 الی 1/000/000 تومان
فیوز ماشین لباسشویی
  • با توجه به نوع فیوز متغیر است.
جَک
  • تعمیر یا تعویض جک: 530/000 الی 740/000 تومان
شیشه ماشین لباسشویی
  • تعمیر و تعویض شیشه: 380/000 الی 690/000 تومان
ماشین لباسشویی دوقلو
  • عیب یابی و رفع عیب: 120/000 الی 160/000 تومان
ایاب و ذهاب و کارشناسی
  • ایاب و ذهاب: 120/000 الی 160/000 تومان

از ماشین لباسشویی نف Neff بیشتر بدانید 

نف یک برند آلمانی است که در سال 1877 تاسیس شده است. از محصولات شرکت نف میتوان به اجاق گاز، ماکروفر، هود، قهوه ساز، یخچال، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و … اشاره کرد. ماشین لباسشویی های نف از کیفیت بالایی برخوردار هستند که در دنیا طرفداران زیادی دارند. سری های محبوب ماشین لباسشویی نف عبارتند از Neff VarioPerfect، Neff iQ500 و Neff iQ700. این مدل‌ها گزینه‌های شستشوی انعطاف‌پذیر، ویژگی‌های پیشرفته مانند بهره‌وری انرژی و جلوگیری از نشت را ارائه می‌دهند و برخی حتی کنترل از راه دور را از طریق ویژگی Home Connect ارائه می‌کنند.

فرقی نمیکند که مدل لباسشویی نف شما چی باشد، ما در آی پی امداد تمامی مدل ها را تعمیر میکنیم. اگر هر مدل از ماشین لباسشویی نف شما در شهر تهران نیاز به تعمیر دارد میتوانید با شماره تلفن 02158941 یا 02191093903  تماس حاصل فرمایید تا از خدمات ویژه نمایندگی لباسشویی نف در آی پی امداد بهره مند شوید.

4.5/5 - (21 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار ماشین لباسشویی نف در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی نف در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی ماشین لباسشویی نف به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر ماشین لباسشویی نف، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد