logo logo نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر نف در تهران با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر نف

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر نف
نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر نف
زمان مطالعه: 6 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر نف به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر نف NEFF در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران با استفاده از خدمات تعمیرکار آموزش دیده آی پی امداد در محل به عیب یابی و تعمیر یخچال نف شما عزیزان می پردازد. توجه به این موضوع ضروری است که تعمیرات یخچال نف نیازمند تخصص است و هرگونه خرابکاری در حین خدمات ممکن است به دستگاه شما آسیب جدی برساند. بنابراین هنگام عیب یابی و تعمیر یخچال نف حتما از خدمات رسمی تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یا تعمیرگاه های مجاز بهره مند شوید.

با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال نف تا 75% در هزینه تعمیر صرفه جویی نمایید.

برای استفاده از خدمات تعمیرات یخچال فریزر نف از طریق تکمیل فرم درخواست تعمیر آنلاین اقدام کنید و یا با شماره 58941-021 تماس بگیرید.

یخچال های برند نف با توجه به تجهیزات و امکاناتی که برای مشتریان دارند، مانند خدمات پس از فروش نف، نمایندگی تعمیرات یخچال نف و دارا بودن تعمیرگاه مجهز و پرسنل فنی متخصص و قطعات اورجینال از سطح بالای رضایت مشتریان و فروش بالایی در دنیا و ایران برخوردار هستند.

نحوه تماس با خدمات مرکزی نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر نف NEFF در تهران

نحوه تماس با خدمات مرکزی نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر نف NEFF در تهران به شرح زیر می باشد:

  • ابتدا با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیرات یخچال نف در تهران تماس حاصل نمایید یا به ثبت درخواست آنلاین در سایت بپردازید.
  • بعد از تماس مشخصات شما ثبت می گردد و نام تعمیرکار یخچال نف و کد اشتراک خدمات به همراه شما پیامک می شود.
  • ظرف کمتر از یک ساعت تکنسین مربوطه همراه با قطعات فابریک برای عیب یابی در محل شما حاضر می شود.
  • بعد از رفع مشکل دستگاه شما، فاکتور خدمات و گارانتی رسمی تقدیم می گردد.
  • در نهایت از شما بابت نحوه عملکرد تعمیرکار یخچال فریزر نف نظرسنجی می شود و هر انتقادی را سرلوحه کار خود قرار می دهیم.

کاربران گرامی، توجه نمایید که با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال نف در آی پی امداد، بهترین مبلغ ما خود شما خواهید بود.

نمایندگی تعمیرات یخچال نف در تهران

نمایندگی تعمیرات یخچال نف NEFF در تهران با داشتن تیمی فنی تخصصی ترین خدمات تعمیرات یخچال فریزر را در سطح شهر تهران به مشتریان خود ارائه می دهد. این مرکز با برگزاری کلاس های دوره‌ای دانش تعمیرکاران خود را به روز کرده و سعی بر این دارد تا تخصص تعمیرکاران خود را با توجه به گسترش علوم و فناوری و تکنولوژی های ساخت به روز نگه دارد تا متخصصین این نمایندگی بتوانند به راحتی در اسرع وقت یخچال نف را عیب یابی کرده و آن را به بهترین شکل ممکن که شایسته مشتری مداری است، تعمیر نمایند.

بهتر است تعمیر یخچال نف توسط متخصصین این دستگاه صورت گیرد؛ زیرا ممکن است با انجام تعمیرات غیرتخصصی صدمات شدیدی به یخچال وارد کرده و موجب شود مشتریان هزینه زیادی را متقبل شوند. برای رفاه حال مشتریان نمایندگی تعمیرات یخچال نف به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته آماده خدمات رسانی به مشتریان خود می باشد.

نمایندگی تعمیرات یخچال نف برای جلب رضایت و اعتماد مشتریان خود خدمات تعمیرات صورت گرفته را گارانتی می کند تا چنانچه دستگاه مجددا با همان مشکل مواجه شد، بدون اخذ هزینه‌ای تعمیرات را انجام دهند. هزینه تعمیرات در نمایندگی یخچال فریزر نف بر اساس نرخ مصوب دولتی و زیر نظر اتحادیه بوده و قابل رقابت با سایر تعمیرگاه های موجود در سطح شهر تهران نیست.

خدمات پس از فروش یخچال نف به چه صورت است؟

استفاده از خدمات پس از فروش یخچال نف را می توان بدون شک بهترین راه برای تعمیرات این محصول دانست؛ به همین دلیل اگر یخچال شما خراب شده و به دنبال بهترین راه برای عیب یابی یخچال نف هستید در این بخش با ما همراه باشید.

  • برند نف NEFF هیچگاه خدمات پس از فروش پررنگ و کارآمدی در ایران نداشته و ندارد و عمده خدمات پس از فروش یخچال نف خدماتی است که از سوی شرکت های داخلی ارائه می شود که برای استفاده از این خدمات می توانید با شماره روی ضمانتنامه تماس حاصل فرمایید.
  • اما اگر از خدمات این شرکت ها راضی نیستید یا ایراد یخچال شما شامل این خدمات نمی شود، می توانید برای استفاده از خدمات تعمیر یخچال نف در محل از تعمیرگاه مجاز و مرکزی آی پی امداد کمک بگیرید.

تعمیر یخچال نف در محل کار یا منزل

تعمیر یخچال نف در محل تخصص می خواهد و این امر تنها در آی پی امداد محقق می شود. در ادامه به مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال نف در محل یا منزل می پردازیم:

  • با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر نف در محل در هزینه های صرفه جویی نموده اید.
  • هنگامی که تعمیرکار بابت رفع عیب در محل حضور پیدا می کند، دیگر خطرات ناشی از انتقال دستگاه به بیرون شما را تهدید نمی کند.
  • شما عزیزان می توانید از نزدیک ناظر خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال نف باشید.

آیا می دانید که هنگام استفاده از خدمات تعمیرگاه های غیرمجاز ضرری جبران ناپذیر به دستگاه خود وارد می کنید و حتی امکان دارد که دستگاه شما به مانند قبل کار نکند، بنابراین برای حفظ کیفیت و افزایش طول عمر دستگاه خود حتما از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال نف بهره مند شوید.

تعمیرگاه مجاز و مرکزی یخچال فریزر نف در تهران

تعمیرگاه مجاز و مرکزی یخچال نف در سطح شهر تهران آماده ارائه خدمات تعمیرات، نصب، سرویس، شارژ گاز یخچال فریزر نف شما است. این مرکز با سال ها تجربه و بهره مندی از دانش روز و تعمیرکاران متخصص و مجرب بهترین گزینه برای تعمیرات یخچال فریزر نف می باشد. تعمیرگاه یخچال نف مفتخر است که طی سالیان گذشته از بیشترین میزان مراجعه و رضایت مشتریان در سطح شهر تهران برخوردار می باشد. بنابراین چنانچه در تهران زندگی می کنید و یخچال فریزر نف شما خراب شده و نیاز به تعمیرات دارد، نمایندگی تعمیرات یخچال نف بهترین گزینه برای تعمیرات است.

نمایندگی تعمیرات یخچال نف در تهران جهت افزایش رضایتمندی مشتریان و افزایش کیفیت خدمات خود شعب زیادی در سطح شهر تهران تاسیس کرده است. در صورتی که از هر نقطه از شهر تهران با این نمایندگی ها تماس بگیرید، با توجه به موقعیت مکانی محل شما، از نزدیک ترین شعبه پرسنل مجرب را به محل شما اعزام می کند.


تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر نف چه ویژگی هایی دارد؟

به طور کلی وسایل برقی مانند یخچال فریزر با گذر زمان دچار خرابی ها و ایراداتی در عملکرد خود خواهند شد. به دلیل پیچیده بودن ساختار این وسایل، حتما باید توسط افراد متخصص عیب یابی و تعمیر شوند تا دچار مشکلات بیشتری در کارکرد خود نشوند. نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر نف در آی پی امداد دارای تکنسین های متخصصی است که می توانند مشکل دستگاه شما را سریعا برطرف نمایند.

  • تعمیرکار یخچال فریزر نف از دانش و تجربه بالایی در زمینه تعمیر و عیب یابی تخصصی دستگاه برخوردار می باشد.
  • تعمیرکار نمایندگی به تمامی ایرادات و ارورهای یخچال نف آشنایی کاملی داشته و می تواند مشکل دستگاه شما را سریعا برطرف کند.
  • تعمیرکار متخصص نمایندگی پس از تعمیر و تعویض قطعات یخچال نف، به شما گارانتی و ضمانت نامه معتبر ارائه می نماید.
  • تعمیرکار نمایندگی برای تعمیر یخچال فریزر نف در محل و منزل شما تنها از قطعات اصلی و باکیفیت استفاده می کند.

عیب یابی یخچال فریزر نف توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات آی پی امداد

عیب یابی یخچال فریزر نف را توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات آی پی امداد شرح داده ایم تا با دانش و آگاهی از خدمات ما بهره مند شوید. همچنین در صورتی که فنی هستید، می توانید با مطالعه ادامه مقاله به راحتی به عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر نف خود بپردازید.

قابل ذکر است که در بخش پرسش و پاسخ سایت آی پی امداد به تمام مشکلات شما در زمینه تعمیرات لوازم خانگی پاسخ می دهیم، بنابراین چنانچه یخچال نف شما نیاز به تعمیر دارد و تا حدودی فنی هستید یا مشکل دستگاه شما جزئی است، کافیست برای عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر نف خود اقدام نمایید و مشکلات دستگاه را در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید تا کارشناسان آی پی امداد به صورت آنلاین پاسخگوی شما عزیزان باشند.

اگر یخچال یا فریزر نف شما خراب شده است، نیاز به تعمیر سریع دارد یا محتویات آن خراب شده است، بهتر است به مطالعه ادامه مقاله بپردازید یا در اسرع وقت از متخصصان و تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات یخچال نف کمک بگیرید. در ادامه به بررسی مشکلات رایج یخچال فریزر نف و نحوه رفع آنها می پردازیم.

چرا یخچال فریزر نف کار نمی کند؟ برای تعمیر و عیب یابی دستگاه چه باید کرد؟

زمانی که یخچال نف به هیچ عنوان روشن نمی شود و کار نمی کند، برای شما مشکل بزرگی محسوب می شود، به خصوص اگر خرابی یخچال مشمول گذشت زمان شده و مواد غذایی شما را خراب کند.

  • برای پیدا کردن مشکل کار نکردن یخچال باید از ساده‌ترین راه آغاز کرده و گمان برد که اتصال برق قطع شده است.
  • به همین سبب تمام سوکت ها و سوئیچ ها، جعبه برق و فیوزها را بررسی کنید.
  • همچنین اطمینان حاصل کنید که همه سیم ها در وضعیت مطلوبی قرار دارند.
  • چنانچه مشکل از اتصال برق نبود، ممکن است قابلمه ها و لوله های تخلیه مسدود شده باشد، بنابراین آنها را بررسی کنید.

اگر دستگاه شما همچنان کار نمی کند، برای رفع مشکل می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر نف بهره مند شوید.

چرا یخچال نف سرد نمی کند؟ برای عیب یابی و تعمیر دستگاه چه کنیم؟

اگر دستگاه شما سرد نمی کند، برای عیب یابی و تعمیر یخچال نف موارد زیر را چک نمایید:

  • دمای مطلوب برای یخچال نف بین حدود 2 تا 3 درجه سانتی‌گراد (یا تقریباً 35 – 38 فارنهایت) است.
  • دمای بیشتر باعث خراب شدن غذاها و دمای کمتر باعث یخ ردن مواد غذایی می شود.
  • به همین سبب ابتدا دمای یخچال خود را به صورت دستی از طریق ترموستات و یا صفحه نمایش دیجیتال بررسی کنید.
  • اگر تنظیمات درست است سراغ سایر احتمالات بروید.
  • اگر دمای یخچال شما خیلی پایین باشد، به احتمال زیاد ترموستات شما خراب شده است.
  • عدم انسداد یا پوشش آن را بررسی کنید و در صورت لزوم آن را جایگزین کنید.
  • در صورت دیجیتالی بودن تنظیمات باید از سالم بودن کامپیوتر یخچال مطمئن شوید.
  • یکی دیگر از دلایل سرد نشدن یخچال، خراب شدن مهر و موم درب است.
  • اگر به مهر و موم درب خسارت وارد شده باشد، هوای سرد از یخچال خارج می شود.
  • یکی از احتمالات سرد نبودن یخچال کثیف بودن کویل های کندانسور است.
  • رادیاتور و کندانسور باید تمیز بمانند تا گرما را که از داخل یخچال خارج می شود پخش کنند.
  • هرچه کویل ها آلوده تر شوند، گرما سخت تر از یخچال خارج شده و یخچال سرد نمی شود.
  • کار نکردن فن اواپراتور، گیر کردن چیزی در تیغه موتور فن کندانسور و خراب شدن رله شروع قدرت از علل خنک نشدن یخچال است که باید بررسی شود. پیشنهاد می شود برای بررسی به نمایندگی تعمیرات یخچال نف مراجعه نمایید.

اگر همچنان مشکل خنک نکردن دستگاه شما باقی است، برای عیب یابی از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال نف در تهران بهره مند شوید.

چرا دمای فریزر نف مناسب نیست؟ نحوه عیب یابی و تعمیر دستگاه در این مواقع

اگر دمای فریزر دستگاه شما مناسب نیست، برای عیب یابی و تعمیرات یخچال نف مراحل زیر را طی نمایید:

  • بسته نشدن درب حتی به میزان کم در میزان دمای فریزر نف تاثیر می گذارد، بنابراین از بسته بودن درب مطمئن شده و مهر و موم درب را بررسی کنید.
  • یکی دیگر از دلایل رایجی که فریزر در حال کار است اما مواد غذایی یخ نمی‌زند، بسته بندی نادرست محتویات فریزر است.
  • پنکه تبخیرکننده در پشت منافذ داخل فریزر شما واقع شده است و هوای خنک را گردش می دهد.
  • محتویات را از این دریچه فن بیرون آورید تا هوا بتواند به هر نقطه‌ای از فریزر برسد.
  • فریزر را بیرون بکشید تا بتوانید به پشت آن نگاه کنید، به دنبال آوارهایی مانند گرد و غبار یا یخ باشید که ممکن است مانع از کارآیی کویل های کندانسور شود.
  • کنترل تبخیر شده یا عدم موفقیت تبخیر که ناشی از خرابی فن است، یکی دیگر از دلایل بالا بودن دمای فریزر است.
  • خرابی تایمر یا ترموستات، کار نکردن یا مسدود شدن فن کندانسور یا خرابی کمپرسور، خراب شدن رله شروع قدرت و معیوب شدن ترمیستور از دیگر احتمالات تنظیم نشدن دمای فریزر است.
  • برای برطرف شدن این مشکلات بهتر است به نمایندگی تعمیرات یخچال نف که در این زمینه تخصص لازم را دارند مراجعه نمایید.

چرا فریزر نف خاموش است و روشن نمی شود؟ نظر تعمیرکار آی پی امداد در این باره

اگر فریزر نف شما روشن نمی شود، برای عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر نف مراحل زیر را چک نمایید:

  • در صورت روشن نشدن فریزر نف ممکن است مشکل از کنترل های الکترونیکی باشد.
  • ممکن است شما بتوانید صدای کلیک کمپرسور را بشنوید که به معنی تلاش کمپرسور برای شروع به کار است.
  • تعمیر این قطعه نیاز به تخصص تعمیرکار دارد.
  • نمایندگی های تعمیرات یخچال فریزر نف بهترین گزینه برای تعمیر این قطعه می باشند.
  • در غیر این صورت ابتدا باید اتصال برق را بررسی کنید.
  • چنانچه مشکل از اتصال برق نبود، ممکن است در فریزر یخ بیش از حد ایجاد شده باشد.
  • اگر مشکل از ایجاد یخ نبود، ممکن است آسیب دیدن فن و موتور یا شکستگی خازن در صفحه کنترل باشد که باید از طریق یک تعمیرکار حرفه‌ای عیب یابی شده و مشکل برطرف شود.

اگر فریزر دستگاه شما خاموش است و روشن نمی شود، برای رفع مشکل می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال نف در تهران بهره مند شوید.

چرا یخچال و فریزر نف برفک می زند؟ روش عیب یابی دستگاه به چه صورت است؟

  • باز و بسته شدن درب ممکن است موجب وجود برفک های ریزی بر دیواره فریزر شود.
  • عدم دیفراست دستگاه می تواند منجر به برفک زدن دستگاه شود.
  • اگر لاستیک آسیب دیده باشد، می تواند مشکل برفک برای دستگاه شما به وجود بیاورد.
  • اما اگر برفک به صورت یک تیکه به قطر یک سانتی ‌متر یا نیم سانتی‌ متر و یا بیشتر مشاهده شود، باید با نمایندگی تعمیرات یخچال نف تماس بگیرید.

چرا بدنه دستگاه گرم است؟ برای تعمیر و عیب یابی یخچال نف چه باید کرد؟

اگر بدنه دستگاه شما گرم است، برای عیب یابی و تعمیر یخچال نف مراحل زیر را چک نمایید:

  • گرم بودن بدنه کنار درب کاملا طبیعی است.
  • اما گاهی بدنه های کناری بیش از حد گرم است که علت غالبا رعایت نشدن فاصله یخچال نف از دیوار و کناره ها است و فن به درستی عمل نمی کند.
  • فاصله یخچال از دیوار و کناره ها باید حداقل 5 سانتی متر و از پشت 10 سانتی متر و از سقف 30 سانتی متر باشد.

چرا آبسرد کن یخچال فریزر نف آب نمی دهد؟ برای تعمیر و عیب یابی دستگاه چه کنیم؟

  • چنانچه شلنگ آب را هواگیری کرده اید و همچنان از آبسردکن آب نمی آید، قطع بودن آب منزل، باز بودن شیر آب و تا نخوردگی شلنگ آب مکن است علت مشکل باشد که با یک بررسی ساده حل می شود.

چرا از یخ ساز یخچال نف یخ خارج نمی شود؟ راهکار عیب یابی و تعمیرات دستگاه چیست؟

نشتی آب و یخ زدگی آب موجب گرفتگی باکس یخ شده و مانع از خروج یخ می شود، با تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال نف به راحتی می توانید مشکل را برطرف نمایید.

چرا ساید نف همیشه روشن است و کمپرسور کار می کند؟ برای تعمیر و عیب یابی یخچال چه باید کرد؟

در صورت مشاهده یخ‌زدگی به قطر نیم سانت و نبود هیچگونه سرمایی در قسمت یخچال و کار کردن کمپرسور و اتومات نکردن آن با نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال نف ارتباط بگیرید.

چرا درب های یخچال نف خوب بسته نمی شود؟ چگونه عیب یابی دستگاه را انجام دهیم؟

  • ابتدا لاستیک دور درب یخچال و فریزر کنترل شود.
  • در صورت خراب شدن لاستیک، باید تعویض شود؛ در غیر اینصورت ممکن است ظروف داخل دستگاه مانع بسته شدن درب ها شده و یا تراز نبودن یخچال دلیلی برای این مشکل باشد.

مشکلات ذکر شده در بالا جزء رایج ترین مشکلات یخچال نف است. چنانچه هر یک از مشکلات بالا برای یخچال یا ساید شما پیش آید، متخصصین نمایندگی تعمیرات یخچال نف با دانشی که دارند در کمترین زمان مشکل یخچال شما را بر طرف می‌کنند.

هزینه تعمیرات یخچال فریزر نف در نمایندگی تعمیرات

هزینه تعمیرات یخچال فریزر نف در نمایندگی تعمیرات وابسته به موارد زیر می باشد:

  • قطعه خراب شده در دستگاه
  • مدل یخچال
  • استفاده از قطعات فابریک
  • گارانتی خدمات

پاسخ به پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات یخچال نف

این روزها بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال نف هستند و در همین راستا برای اطمینان بیشتر سوالات بسیاری را از کارشناسان این نمایندگی می پرسند که در این بخش این سوالات را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

  • هزینه تعمیرات یخچال نف چقدر است؟

هزینه تعمیرات یخچال نف مطابق با نرخ اتحادیه مشخص می شود و با بهره مندی از این خدمات می توانید تا 75% هزینه تعمیرات خود را کاهش دهید.

  • روش تسویه صورتحساب تعمیر یخچال نف به چه شکل می باشد؟

شما می توانید پس از اتمام تعمیر یخچال نف در محل و در صورت رضایت هزینه را پرداخت نمایید.

  • در صورت بروز مجدد مشکل در یخچال نف هزینه جداگانه ای باید پرداخت شود؟

در صورتی که از تاریخ گارانتی دستگاه نگذشته باشد، تعمیرکار یخچال نف در نمایندگی آی پی امداد موظف است دستگاه را به صورت رایگان تعمیر نماید.

  • مدت اعتبار گارانتی تعمیرات یخچال نف در آی پی امداد چقدر است؟

شما با بهره مندی از خدمات تعمیرات آی پی امداد می توانید گارانتی معتبر با اعتبار 3 تا 12 ماه دریافت کنید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال نف در آی پی امداد چه مزایایی برای مصرف کنندگان دارد؟

مزایای خدمات تعمیر یخچال نف در آی پی امداد به شرح زیر می باشد:

  • آی پی امداد به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال فریزر نف در منزل در تلاش است تا به مشتریان خود كمك کرده و راه حل هایی را به آنها ارائه دهد كه به بهترین نحو نیازهای آنها را برطرف نماید.
  • در طول سال ها مشتریان آی پی امداد دریافته‌اند که این نمایندگی تعمیر کارآمد، قابل اعتماد و غیر قابل رقابت با سایر تعمیرگاه ها در قیمت و خدمات رسانی می باشد.
  • برای تعمیرات یخچال نف دیگر نیازی به نقل و انتقال یخچال از منزل به تعمیرگاه نیست.
  • نمایندگی تعمیرات یخچال نف با اعزام تعمیرکاران خود به محل بدون نیاز به نقل و انتقال در منزل شما تعمیرات را انجام می دهد.
  • تعمیرکاران این مرکز با تجهیزات و امکاناتی که همراه دارند به راحتی پس از عیب یابی قادر به تعمیر دستگاه شما می باشند.
  • چنانچه تعمیر یخچال نف شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، نمایندگی با در اختیار داشتن قطعات اورجینال و اصل به سرعت تعویض قطعه را با مناسب ترین قیمت انجام می دهد.

نمایندگی تعمیرات یخچال نف در سطح شهر تهران دارای شعب گوناگونی در محلات مختلف است و همین امر موجب می شود بعد از تماس شما تعمیرکاران بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به محل و منزل شما برسانند.

پس از تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۱ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت آی پی امداد تعمیرکار یخچال نف NEFF در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما خواهد رساند.

هزینه تعمیرات یخچال نف NEFF در سایت آی پی امداد کاملا شفاف سازی شده است، اما چیزی که خیال شما را آسوده می سازد این است که هزینه تعمیرات در تعمیرگاه مجاز آی پی امداد مطابق با تعرفه های اتحادیه و دیگر نهاد های ناظر می باشد که همین مسئله سبب کاهش ۷۵% هزینه ها می گردد.

تعمیرگاه مجاز آی پی امداد همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر و عیب یابی یخچال نف NEFF به مشتریان ارائه بدهد؛ به همین سبب تمامی تعمیراتی که توسط متخصصین آی پی امداد انجام می شود بسته به نوع تعمیر از ۳ تا ۱۲ ماه ضمانت بی قید و شرط خواهد شد.

کمبود قطعات لوازم خانگی خارجی در ایران موجب شده تا استفاده از قطعات قلابی در تعمیرات اقدامی رایج و نگران کننده باشد؛ تعمیرگاه مجاز آی پی امداد برای رفع این نگرانی و کسب رضایت بیشتر مشتریان خود در هنگام تعمیر یخچال نف NEFF، فقط و فقط از قطعات فابریک استفاده می نماید.

1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • ناشناس 08 اسفند 1400

    یخچال را چهارپنج ساعت زدم برق سردنمیکنه موتوروفن هم کارمیکنه

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد