ویدیو آموزش تعویض لامپ مگنترون مایکروفر

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

بسیاری از افراد نمیدانند که حرارت درون ماکروفر چگونه و به چه وسیله ای ایجاد می شود، اگر ایم پرسش برای شما هم پیش آمده و همزمان با عدم ایجاد حرارت در ماکروفر خود مواجه هستید در این مقاله با ما همراه باشید. لامپ مگنترون یکی از قطعاتی است که نقش اصلی ایجاد حرارت در ماکروفر را دارد، طبیعتا بروز خرابی در این قعه می تواند منجر به آسیب رسیدن به حرارت دستگاه شما شود، تویض لامپ مگنترون کاری ساده می باشد اما اگر فنی نیستید و قصد دارید خود این کار را در منزل انجام دهید به شما توصیه می کنیم تا در ویدیو آموزش تعویض لامپ مگنترون ماکروفر با وب اپلیکیشن تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

کاربران گرامی؛ آموزش تصویری تعویض لامپ مگنترون ماکروفر به طور کامل و تخصصی در این ویدیو برای شما عزیزان شرح داده شده است، شما با ماهده این ویدیو از تمامی مطالب دیگر بی نیاز خواهید بود.

فیلم آموزشی تعویض لامپ مگنترون ماکروفر

شاید شما هم با مشکل عدم ایجاد حرارت در ماکروفر خود مواجه شده باشید، باید بدانید که مگنترون وظیفه ایجاد حرارت در ماکروفر را دارد و بروز هرگونه خرابی در این لامپ نیازمند تعویض آن است، اگر به طریقه انجام اینکار مسلط نیستید به شما توصیه می کنیم تا حتما از ویدیو آموزش تعویض مگنترون ماکروفر استفاده کنید تا در منزل خود بتوانید این کار را انجام دهید.

وسایل مورد نیاز برای تعویض لامپ مگنترون ماکروفر

طبیعتا انجام هرگونه تعویض و تعمیر در لوازم خانگی نیازمند برخی ادوات و وسایل می باشد، در صورتی که نمیدانید برای انجام تعویض لامپ مگنترون ماکروفربه چه قطعاتی نیاز است در این بخش با ما همراه باشید.

  • یک لامپ مگنترون جدید و سالم
  • پیچ گوشتی 2 سو و 4 سو
  • دلر
  • دم باریک

توجه داشته باشید که در حین انجام این کار حتما باید برق دستگاه را بکشید.

3 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • سلمان پناهی 17 فروردین 1403

    باسلام خسته نباشید مایکروویو ال جی مدل 8265 گریل کار میکنه ولی حرارت مایکرو نه با کمک از فیلمهای اموزشی شما عیب یابی کردم کلاهک یا انتن سر مگنترون سوخته حالا با تعویض همون کلاهک درست میشه؟ عوض کنم و ببندم ؟ممنون میشم اگه راهنمای بفرماید

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 17 فروردین 1403

      درود، اگر آنتن سر مگنتران سوخته باشد، چنانچه رادیات خراب نشده باشد، با تعویض آنتن مشکل رفع می شود.

      پاسخ دادن
  • محمد 04 شهریور 1402

    با سلام و احترام چند نکته به نظرم اومد بگم 1 اولا تشکر از سایت شما جهت گذاشتن ویدئو های متنوع 2 این دوست عزیز بعد از بستن مگنترون یک پیچ اضافه اوردن و قاب اصلی رو بستن 3 قبل از شروع کار مایکروفر اولین قدم تخلیه خازن است که توضیح داده نشد و دوستانی که این ویدئو رو دیدن اگر در منزل این کار رو بکنن احتمال حادثه ناگوار خواهد بود

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد