ویدیو تعویض لامپ روشنایی ماکروفر

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که با سوختگی لامپ روشنایی ماکروفر خود مواجه شوید و برای انجام اینکار که در حقیقت کاری بسیار ساده و راحت است نیازمند کمک تعمیرکار بوده باشید؛ چرا که باز کردن بدنه ماکروفر و پیدا کردن محفظه لامپ روشنایی شاید در نگاه اول کاری سخت و دشوار به نظر برسد، اما ما در ویدیو تعویض لامپ روشنایی ماکروفر به کمک تعمیرکار لوازم خانگی ای پی امداد انجام این کار را به طور گام به گام به شما آموزش داده ایم؛ در این مطلب از وب اپلیکیشن تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد با ما همراه باشید.

کاربران گرامی؛ تمام مراحل تعویض لامپ روشنایی ماکروفر در این ویدیو شرح داده شده است و شما با مشاهده این ویدیو از مطالعه باقی متون بی نیاز خواهید بود.

فیلم آموزشی تعویض لامپ روشنایی ماکروفر

در این ویدیو به کمک تعمیرکار آی پی امداد اقدام به تعویض لامپ روشنایی مایکروفر کرده ایم؛ توجه داشته باشید که عوض کردن این لامپ در ماکروفر های مختلف به یک صورت یکسان انجام می شود و تماشای این ویدیو می تواند برای تعویض لامپ روشنایی هر ماکروفری کارساز باشد.

  • ابتدا با استفاده از دریلر باید پیچ های اطراف بدنه مایکروفر خود را باز کنید.
  • سپس با خارج کردنه بدنه رویی ماکروفر از زبانه ها آن را در بیاورید.
  • توجه کنید که در برخی از مایکوفر ها محفظه لامپ روشنایی روی فن قرار دارد و شما باید با باز کرن پیج های آن اقدام به تعویض لامپ نمایید.
  • اما در فیلم آموزشی تعویض لامپ روشنایی ماکروفر ما با نحوه تعویض این لامپ در ماکروفر هایی که لامپ روشنایی زیر فن قرار دارد هم آشنا می شویم.
  • شما ابتدا باید فیش ها و اتصالات فن را باز کرده و آن را در بیاورید؛ سبس با خارج کردن محفظه لامپ روشنایی می توانید اقدام به تعویض این لامپ نمایید.

ابزارهای مورد نیاز در ویدیو تعویض لامپ روشنایی مایکروفر

طبیعتا برای انجام این کار همانظور که در ویدیو مشهاده کردید نیاز به برخی ابزارلات مختلف دارید، در این بخش همه ابزار هایی که در راهنمای تصویری تعویض لامپ روشنایی ماکروفر از آن ها استفاده شد را برای شما لیست کرده ایم.

  • دریلر یا پیچ گوشتی دو سو و چهار سو
  • دم باریک
  • لامپ روشنایی جدید

توجه داشته باشید که در هنگام انجام این کار باید ماکروفر را از برق کشیده باشد در غیر این صورت انجام این کار می تواند خطر های بسیار زیادی داشته باشد، علاوه بر این اگر با خرابی دیگری در ماکروفر خود مواجه شده اید که قادر به رفع آن نیستید می توانید برای رفع آن از خدمات تعمیر ماکروفر در محل آی پی امداد استفاده کنید.

4 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • یاسر قاسمی 27 اسفند 1402

    سلام و درود من ماکروفر رو باز کردم و کلا گرفتمش زیر آب حالا می خوام بدونم اگر بزارم خشک شه دوباره کار می کنه یا نه دیگه باید باهاش خداحافظی کنیم و نکته دوم لامپ رو کجا باید گیر بیاریم من شیرازی هستم

    پاسخ دادن
  • محمدی 23 خرداد 1402

    چطور میتوانم لامپ سوخته داخل ماکروفر رو تعویض کنم؟ آیا باید قاب پشت دستگاه باز شود یا از داخل خود ماکروفر اینکار انجام میگیرد؟ ممنون میشوم راهنمایی کنید.

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 23 خرداد 1402

      درود، ابتدا حتما باید دستگاه را از برق کشیده و سپس کاور ماکروفر را باز کنید. لامپ تعبیه شده در قسمت جلوی درب را باز کرده و آن را با لامپ نو تعویض کنید.

      پاسخ دادن
  • کیان 27 آذر 1400

    سلام عالی بود. سامسونگ سامی ۱۵ به چه شکل هست ؟

    پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد