ویدیو ساخت دستگاه تخم مرغ پز برقی

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

شاید شما هم از شکسته شدن تخم مرغ‌ها هنگام پختن خسته شده باشید، یا زمان برای پخته شدن تخم مرغ ها زیاد طول بکشد. بیشتر  آشپزها زمان کافی برای منتظر ماندن پخته شدن تخم مرغ‌ها ندارند و نیز اگر بخواهند از تخم مرغ پزهای برقی موجود در بازار استفاده کنند شاید ظرفیت کم از نظر تعداد تخم مرغ داشته باشند و یا آنهایی که ظرفیت بیشتری دارند از نظر قیمت مقرون به صرفه نباشند. در این‌جا ویدیو ساخت دستگاه تخم مرغ پز برقی مطرح می‌شود که با وسایلی ساده و زمانی کوتاه می‌توان یه تخم مرغ پز برقی سریع ساخت، علاوه بر آن ظرفیت این تخم مرغ پز نیز بستگی به ظرفی دارد که از آن استفاده می‌شود، به عنوان دیگر هرچه ظرف بزرگتر باشد ظرفیت برای پخت تخم مرغ نیز بیشتر است.

در ادامه با شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه ما باشید.

آیا تخم مرغ پز برقی خوب است؟

اگر بیش از یک یا دوبار در طول روز تخم مرغ میپزید به ویژه به مقدار زیاد این دستگاه برای شما بسیار مناسب است. شما بدون نگرانی از شستن و یا پاک کردن ظروفی که با آن تخم مرغ پخته‌اید، برای صبحانه و یا وعده غذایی به سرعت و زمانی کوتاه تخم مرغ آبپزهای خود را آماده کنید.

چه میزان آب در تخم مرغ پز برقی بریزیم؟

اگر از تخم مرغ پزهای موجود در بازار استفاده می‌کنید معمولا یه حد استاندار برای آنها تایین شده، اما اگر از این تخم مرغ پزی خانگی که ما به شما آموزش داده‌ایم استفاده می‌کنید، میزان آب داخل آن بستگی به تعداد تخم مرغ و همچنین ظرفیت ظرف دارد. شما با دیدن این فیلم کاملا با نحوه ساخت و کارکردن با تخم مرغ پز برقی خانگی آشنا خواهید شد.

نحوه ساخت تخم مرغ پز برقی خانگی

در این فیلم خواهید دید که ساخت تخم مرغ پز خانگی بسیار ساده است و ما با وسایلی ساده میتوانیم یک تخم مرغ پز کاربردی و در زمانی کوتاه بسازم.

وسایل و ابزار مورد نیاز در ویدیو ساخت دستگاه تخم مرغ پز برقی

  • قاشق و یا کفگیر فلزی
  • ظرف پلاستیکی
  • تخته چوب
  • دریل
  • سیم برق
  • سیم مفتول
  • وارنیش

همانطور که دیدید برای ساخت این دستگاه نیازی به وسایل پیچیده نیست و ما به راحتی می‌توانیم با وسایل دور ریختنی یک وسیله کاملا کاربردی درست کنیم.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد