داخل ماشین ظرفشویی در هنگام شستشو ظروف

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

شاید برای شما هم سوال شده باشد ماشین ظرفشویی چگونه ظروف را می‌شوید؟ در واقع در ماشین ظرفشویی‌های خودکار و پیشرفته دو یا چند بازوی آبپاش تعبیه شده که با چرخش و خروج آب با فشار زیاد در لکه‌ها نفوذ کرده و آنها را از بین می‌برد. شستشو ظروف در ماشین ظرفشویی به سادگی انجام می‌شود و در انتها نیز ظروف توسط دستگاه در زمانی کوتاه خشک میگردند. در داخل ماشین ظرفشویی هنگام شستشو ظروف اتفاقات جالب و دیدنی رخ می‌دهد که در این فیلم از شرکت تعمیرات لوازم خانگی به خوبی قابل مشاهده می‌باشد.

چگونگی استفاده از ماشین ظرفشویی

اگر این فیلم را با دقت ببینید متوجه خواهید شد که ظروف بدون تکه‌های بزرگ غذا در داخل ماشین ظرفشویی قرار داده شده‌اند. اگر ظروف با تکه‌های بزرگ باقی مانده غذا در داخل ماشین ظرفشویی قرار بگیرند احتمال آنکه، فیلتر و یا سایر اجزای ماشین ظرفشویی خراب شود افزایش می‌یابد.

ماشین ظرفشویی‌ها در انواع مختلفی برای نیازهای متفاوت تولید می‌شوند ما در این فیلم تنها یک فرایند شستشو در ماشین ظرفشویی خانگی را آورده‌ایم، البته فراموش نکنید که فرایند شستشو در ماشین ظرفشویی‌ها بسیار به یکدیگر شبیه می‌باشند. به همراه هر وسیله‌ای در بسته بندی آن یک دفترچه راهنما جهت استفاده صحیح از محصول وجود دارد. برای استفاده از ماشین ظرفشویی نکاتی ذکر شده که متناسب با همان برند و مدل می‌باشد.

*بنابراین توصیه اکید میگردد قبل از استفاده از ماشین ظرفشویی خود حتما دفترچه راهنما را مطالعه فرمایید.

نکات آموزنده فیلم داخل ماشین ظرفشویی در هنگام شستشو ظروف

این فیلم را با دقت کامل نگاه کنید. همانطور که در این فیلم می‌بینید ظروف به گونه‌ای چیده شده‌اند که بازوهای آبپاش به راحتی می‌توانند ظروف را پاک کنند. علاوه بر آن تکه‌‎های بزرگ غذا در ماشین ظرفشویی دیده نمی‌شوند یعنی قبل از قرار دادن ظروف در ماشین ظرفشویی ذرات بزرگ باقی مانده غذا جدا و پاکسازی شده‌اند.

شما چه نکته دیگری در این فیلم می‌بینید؟ نظرات خود را در رابطه با این فیلم می‌توانید در بخش دیدگاه برای ما بنویسید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد