logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

چگونه دسته جاروبرقی را باز کنیم؟

چگونه دسته جاروبرقی را باز کنیم؟
زمان مطالعه: 4 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله چگونه دسته جاروبرقی را باز کنیم؟ به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

چگونه دسته جاروبرقی را باز کنیم؟ جاروبرقی یکی از مهم ترین ابزار و وسایل نظافتی این روزها در هر خانه و مکانی است و ممکن است در حین استفاده با دسته جاروبرقی به مشکل بخورید و چگونگی باز کردن دسته جاروبرقی را ندانید. در این مقاله از آی پی امداد به نکات بسیار مهمی مانند علت باز کردن دسته جاروبرقی اشاره خواهیم کرد. دسته و لوله جاروبرقی نه تنها ممکن است مسدود شود، بلکه ممکن است در اثر ضربه یا هر عامل دیگری بشکند و از کار بیفتد و در این صورت، اگر نحوه باز کردن دستگیره جاروبرقی را بدانیم، می توانیم قطعات و دسته جاروبرقی را تهیه کنیم و بدون مراجعه به تعمیرگاه، جاروبرقی را در خانه تعمیر کنیم.

خلاصه ای از چگونگی باز کردن دسته جاروبرقی

کاربران گرامی نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی‌ پی امداد، برای اینکه وقت کمتری از شما بگیریم، در این قسمت خلاصه ای از چگونگی باز کردن دسته جاروبرقی را مطرح کرده ایم.

دسته جاروبرقی چیست؟
  • دسته جاروبرقی از یک لوله تلسکوپی متصل به شلنگ و یک برس جاروبرقی تشکیل شده است.
دلیل باز کردن دسته جاروبرقی
  • گرفتگی و مشکلات دیگر که منجر به عدم کارکرد صحیح جاروبرقی در طول زمان خواهد شد.
نحوه باز کردن دسته جاروبرقی
  • باید لوله را به چپ و راست بکشید.
  • سعی کنید آن را فشار دهید و جدا کنید.

دسته جاروبرقی چیست؟

دسته جاروبرقی از یک لوله تلسکوپی متصل به شلنگ و یک برس جاروبرقی تشکیل شده است. گاهی اوقات اگر چیزی در آن گیر کرد و در عملکرد مکش جاروبرقی اختلال ایجاد کرد، باید آن را برای شستشو باز کنیم یا آن را خالی کنیم.

همانطور که گفتیم دسته جاروبرقی ترکیبی از برس جاروبرقی، لوله خرطومی و لوله تلسکوپی است اما قسمت اصلی دسته از یک لوله تلسکوپی تشکیل شده است. در واقع لوله اصلی جاروبرقی همان لوله ای است که می توان در هنگام استفاده از جاروبرقی فشرده و امتداد داد تا در صورت بروز مشکلات جزئی بتوانیم دسته جاروبرقی را باز کنیم. البته بهتر است از قبل اطلاعاتی در مورد دلایل خرابی دسته جاروبرقی خود داشته باشید.

علت باز کردن دسته جاروبرقی چیست؟

دسته و لوله جاروبرقی نه تنها می تواند دچار گرفتگی شود، بلکه در اثر ضربه یا عوامل دیگر می تواند بشکند و از کار بی افتد. در این صورت اگر نحوه باز کردن دستگیره جاروبرقی را بدانیم می توانیم قطعات جاروبرقی را تهیه کنیم و بدون مراجعه به تعمیرگاه جاروبرقی را در خانه دسته و تعمیر کنیم.

علت باز کردن دسته جاروبرقی چیست؟

چگونگی باز کردن دسته جاروبرقی

باز کردن دسته جاروبرقی کار سختی نیست، فقط باید چند ابزار و وسایل ساده اما ضروری در خانه داشته باشید. همچنین توجه به این نکته ضروری است که طراحی کلی جاروبرقی ها یکسان است، بنابراین نگران ساخت یا مدل جاروبرقی خود نباشید. در هر صورت، می توانید آن را در خانه باز کنید و آن را اصلاح یا رفع انسداد کنید. آموزش باز کردن جاروبرقی به شرح زیر است:

  • دسته جاروبرقی از چند قسمت تشکیل شده است.
  • مهمترین قسمت های لوله یا دسته جاروبرقی شامل برس، لوله خرطومی و لوله تلسکوپی آن می باشد.
  • مهمترین قسمت از این سه مورد که در صورت خرابی باید تعویض شود قسمت لوله تلسکوپ دستگاه است.
  • اگر دستگاه شما گرفتگی دارد یا نیاز به تعویض دارد، احتمالاً باید از این قسمت آن را تعویض کنید.
  • نحوه باز کردن دسته جاروبرقی و برداشتن لوله تلسکوپی بسیار ساده و آسان است و به دو چیز همزمان نیاز دارد: باید لوله را به چپ و راست بکشید. سعی کنید فشار دهید و جدا کنید.
  • با کشیدن لوله به چپ و راست، باید سعی کنیم آن را بیرون بکشیم و تنها در این صورت است که می توانیم دسته جاروبرقی را باز کنیم.
  • اگر لوله تلسکوپی به این شکل باز نشود، همزمان این کارها را انجام نمی دهند.
4.3/5 - (3 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد