ویدئو انفجار در داخل ماکروفر

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

امروزه که بیشتر افراد برای پخت و یا گرم کردن غذا وقت زیادی ندارند از مایکروفر ها استفاده می کند. مایکروفرها می‌توانند غذای ما را در زمانی بسیار کوتاه گرم کنند. این دستگاه‌های پرکاربرد از استحکام و مقاومت بالایی برخوردارند، اما گاهی استفاده نادرست می تواند سبب انفجار در داخل ماکروفر شود. به طور مثال یکی از اتفاقاتی که بارها آن را شنیده ایم ترکیدن غذاهای کنسرو شده در ماکروفر است. شدت و میزان انفجار در ماکروفر با خرابی آن رابطه مستقیم دارد. در ادامه قصد داریم با ویدئو انفجار در داخل ماکروفر در شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد استحکام آن را بررسی و به شما نشان دهیم.

تست مقاومت ماکروفر

هرگز این کار را  با ماکروفر خود امتحان نکنید. این فیلم تنها برای نشان دادن سطح استحکام و مقاومت  ماکروفر در برابر انفجارهای مختلف است. همانطور که در این فیلم می‌بینید ماکروفر نسبت انفجارهای کوچک و متوسط مقاوم است. اما سطح انفجار خیلی بیشتر می‌شود ابتدا شیشه آن می شکند. البته در نظر داشته باشید که شیشه ماکروفر  استحکام بالایی دارد و تنها در انفجارهای بزرگ می‌شکند.

چه عواملی باعث انفجار در ماکروفر می‌شود؟

انفجار در ماکروفر می‌تواند بر اثر عواملی بسیار ساده مانند تخم مرغ نیز ایجاد شود. اگر تخم مرغ پخته و سرد شده را درون مایکروفر قرار دهید تا دوباره گرم شود در چند ثانیه خواهد ترکید. دلیل ترکیدن تخم مرغ آن است که مایکروفر مایع درون تخم مرغ را به بخار تبدیل می کند و از آنجایی که این بخار راهی برای خارج شدن ندارد باعث ترکیدن پوست تخم مرغ می شود.

نکات استفاده در مایکروفر

  • هرگز درب ماکروفر را محکم نبندید بستن درب ماکروفر با شدت می تواند موجب آسیب به آن شود.
  • از ظروف شیشه ای که نامرغوب و یا پلاستیکی هستند به هیچ عنوان استفاده نکنید. این ظروف در اثر فشار زیاد ممکن است منفجر شوند.
  • هرگز دستگاه را خالی روشن نکنید.
  • اگر در داخل ماکروفر چیزی نباشد که گرما را جذب کند آسیب زیادی به دستگاه وارد می گردد.
0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد