ویدیو نحوه باز کردن جاپودری لباسشویی

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

ویدیو نحوه باز کردن جاپودری لباسشویی را در آی پی امداد به صورت تصویری آموزش داده ایم تا به راحتی به تمیز کردن آن بپردازید.

در ویدیو نحوه باز کردن جاپودری لباسشویی موارد زیر را مشاهده خواهید نمود:

  • راهنمای تصویری طریقه در آوردن جاپودری لباسشویی برای تمیز کردن
  • راهنمای جا زدن جاپودری لباسشویی در جای خود

آموزش تصویری طریقه باز کردن جاپودری ماشین لباسشویی

آموزش تصویری طریقه باز کردن جاپودری ماشین لباسشویی را برای شما عزیزان شرح داده ایم تا چنانچه قصد شستن جا پودری را داشتید، به راحتی اقدام به این کار نمایید. همچنین توجه نمایید که خارهای جاپودری برندهای مختلف حساس هستند و با جا زدن اشتباه منجر به شکستن خارها و در نهایت تعویض جاپودری خواهید شد. بنابراین با دقت آموزش تصویری نحوه باز کردن جاپودری لباسشویی را مشاهده نمایید.

کاربران گرامی توجه داشته باشید که برای رفاه حال شما عزیزان، کارشناسان آی پی امداد به دو روش زیر به صورت آنلاین به سوالات شما پاسخ میدهند:

  1. در بخش دیدگاه همین صفحه میتوانید به طرح سوال خود بپردازید، تا تعمیرکاران آی پی امداد در حین باز کردن جاپودری لباسشویی، راهنمای شما باشند.
  2. با مراجعه به بخش پرسش و پاسخ سایت آی پی امداد میتوانید به مطالعه سوالات دیگران در زمینه راهنمای استفاده و آموزش تعمیرات لباسشویی بپردازید یا یک سوال جدید ایجاد نمایید تا کارشناسان آی پی امداد، آنلاین شما را راهنمایی نمایند.
2 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • فاطمه عدالت 11 اسفند 1402

    سلام درب جاپودری مدل 603ATX اوشن مدل قدیمیه شبیه لباسشویی های جدید نیست چجوری درمیاد؟

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 11 اسفند 1402

      درود، کشوی جاپودری را تا انتها بیرون بکشید. در سمت چپ کشو، یک دکمه یا اهرم کوچک وجود دارد. دکمه یا اهرم را فشار دهید و به طور همزمان کشو را به سمت خودتان بکشید. درب جاپودری جدا می‌شود.

      پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد