logo logo نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی با ما در تماس باشید 021-58941021-91093903

شوینده مناسب برای لباسشویی

شوینده مناسب برای لباسشویی
شوینده مناسب برای لباسشویی
زمان مطالعه: 7 دقیقه
comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای مقاله شوینده مناسب برای لباسشویی به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

شوینده مناسب برای لباسشویی چیست؟ بهترین مواد شوینده برای ماشین لباسشویی چیست؟ امروزه مواد شوینده لباسشویی متعددی هستند که توسط کارخانجات مختلف تولید می شوند. به همین جهت مصرف کنندگان ماشین لباسشویی در هنگام خرید شوینده دچار سردرگمی می شوند؛ زیرا نمی توانند شوینده مناسبی را برای ماشین لباسشویی پیدا کنند. در این مطلب به بررسی انواع مواد شوینده ماشین لباسشویی مانند پودر، مایع، صابون و قرص لباسشویی می پردازیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه تا انتهای مطلب همراه آی پی امداد باشید.

کاربران گرامی، در صورت وجود هرگونه پرسش در مورد شوینده ماشین لباسشویی می توانید در انتهای صفحه (قسمت دیدگاه) با دیگر کاربران و تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد به پرسش و پاسخ بپردازید.

بررسی ویژگی های مواد شوینده ماشین لباسشویی در یک نگاه

انتخاب شوینده ماشین لباسشویی یکی از مهمترین مواردی است که می تواند برای شستشوی بهتر لباس ها در دستگاه تاثیرگذار واقع شود. به طور کلی این مواد شوینده دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به نیاز کاربر برای شستشوی لباس های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو در انتخاب آنها باید دقت زیادی به خرج دهید. در ادامه به بررسی کاربردهای بهترین مواد شوینده برای ماشین لباسشویی می پردازیم.

انواع مواد شوینده لباسشویی
  • صابون لباسشویی
  • پودر ماشین لباسشویی
  • مایع ماشین لباسشویی
  • کپسول ژل لباسشویی
  • قرص‌ های لباسشویی
  • لکه بر و نرم کننده لباس
مایع لباسشویی
  • سرعت بالای حل شوندگی در آب
  • مناسب لباس‌های با الیاف نخ و پلاستیک
  • عدم ایجاد چروک روی لباس و آسیب به آن
  • مناسب برای شستشوی سریع لباس ها
صابون لباسشویی
  • برخورداری از قدرت پاک کنندگی بالا
  • مناسب برای شستشوی لباس هایی با الیاف نخی
  • برخورداری از خاصیت نرم کنندگی لباس
  • بدون بهره مندی از مواد حساسیت زا
  • مناسب برای شستشوی لباس کودکان
قرص ماشین لباسشویی
  • مخصوص استفاده در ماشین لباسشویی اتوماتیک
  • از بین بردن سختی آب و جرم های لباسشویی
  • مناسب برای شستشوی لباس های روشن
  • از بین بردن بوی نامطبوع لباس ها
  • رفع هرگونه لکه از روی لباس ها
کپسول ژله ای لباسشویی
  • مناسب برای شستشوی لباس های گران قیمت
  • بالاتر بودن قیمت آن نسبت به سایر شوینده ها
  • برخورداری از قدرت پاک کنندگی بالای لباس ها
  • مخصوص لباس‌ های رنگی و بافت‌ های ظریف

آیا نوع شوینده در کیفیت شستشوی لباس تاثیرگذار است؟

یکی از مهمترین عواملی که در کیفیت شست و شوی لباس ها در ماشین لباسشویی تاثیرگذار است، انواع مواد شوینده است. امروزه مواد شوینده ماشین لباسشویی به شکل های مختلفی چون مایع و پودری تولید می شوند. برخی از مواد شوینده با نفوذ به درون بافت لباس باعث تمیزی بیشتر لباس می شوند. سوالی که ممکن است برای بسیاری از افراد ایجاد شود، این است که شوینده مناسب برای لباسشویی چیست؟ در هنگام خرید شوینده مناسب باید به چه نکاتی توجه شود؟ قطعاً شست و شوی لباس با کیفیت بالا از موضوعات حائز اهمیت در امر شست و شو است؛ زیرا باعث بهبود کیفیت شست و شو شده و باید بهبود عملکرد ماشین لباسشویی می شود.

انواع شوینده های ماشین لباسشویی

انواع مواد شوینده ماشین لباسشویی

برای اینکه بتوانید بهترین شوینده ماشین لباسشویی را انتخاب نمایید، لازم است که ابتدا با انواع مواد شوینده لباسشویی و کاربرد آنها آشنایی لازم را پیدا کنید. از آنجایی که محصولات بهداشتی لباسشویی دارای تنوع بالایی هستند، می توانید پس از شناخت ویژگی های آنها، بهترین محصول را برای شستشوی لباس های خود انتخاب و خریداری نمایید.

  • پودر ماشین لباسشویی: یکی از پرکاربردترین و قدیمی ترین انواع شوینده ماشین لباسشویی، پودر شوینده است که از قدرت پاک کنندگی بالایی برخوردار می باشد و می توان  لکه و بوی لباس ها را از بین ببرد.
  • مایع لباسشویی: در صورتی که لباس های خود را طی مدت زمان کوتاه تری شستشو می نمایید، بهترین انتخاب مایع شوینده است که در مدل های مختلف در بازار موجود می باشد.
  • قرص لباسشویی: این نوع شوینده می تواند علاوه برای شستشوی لباس ها، برای کارکرد ماشین لباسشویی نیز بسیار موثر واقع شده و علاوه بر پاک کنندگی زیاد، از ایجاد هرگونه حساسیت جلوگیری نماید.
  • کپسول ژله ای لباسشویی: این نوع کپسول ها در پاکسازی و تمیزی انواع لباس ها عملکرد بی نظیری دارند و از قسمت بالاتری نیز نسبت به سایر شوینده ها برخوردار می باشند.
  • نرم کننده لباسشویی: نرم کننده ها از جمله شوینده هایی هستند که می توانند در انواع حوله، ملحفه و سایر لباس ها لطافت زیاد و بوی مطبوعی ایجاد نمایند.
  • لکه بر لباس: لکه برها از جمله شوینده هایی هستند که کاربرد کمتری دارند و لکه های سخت را به راحتی پاک می نمایند.

آشنایی با بهترین مواد شوینده برای ماشین لباسشویی

در قسمت قبل انواع شوینده های ماشین لباسشویی را برای شما ذکر کرده و ویژگی های هریک از آنها را نیز بیان نمودیم. اما باید به این نکته دقت داشته باشید که نمی توان از هریک از این شوینده ها برای شستن لباس ها استفاده نمود و ممکن است به بافت لباس آسیب زیادی وارد نماید. از این رو در ادامه قصد داریم به منظور افزایش راندمان کاری لباسشویی و شستشوی بهتر لباس ها به بررسی بهترین مواد شوینده برای ماشین لباسشویی جهت شستشوی لباس هایی با الیاف خاص بپردازیم.

برای شستشوی لباس کودک از صابون لباسشویی استفاده کنید

برای شستشوی لباس کودک از صابون لباسشویی استفاده کنید

شوینده مناسب برای لباسشویی چیست؟ اگر به دنبال شوینده مناسبی برای شستن لباس نوزاد با ماشین لباسشویی هستید، توصیه می شود حتما از صابون های شستشو استفاده کنید. استفاده از این شوینده باعث لطافت لباس کودکان و نرمی بیشتر لباس می شود و به راحتی باعث از بین رفتن لکه های شیر روی لباس کودک می شود. برای تهیه صابون لباسشویی در اکثر مواقع از نمک سدیم استفاده می کنند که باعث شستشوی بهتر لباس ها می شود. استفاده از صابون شستشو به این دلیل توصیه می شود که طی زمان کوتاهی می تواند باعث از بین رفتن چربی ها و مواد زائد از روی لباس شود. شاید با این سوال مواجه شوید که چرا صابون شوینده مناسب برای لباسشویی است؟ زیرا صابون از مواد طبیعی تهیه می شود و باعث پاره شدن لباس در ماشین لباسشویی نمی شود‌.

جهت شست و شوی انواع لباس از مایع لباسشویی استفاده کنید

جهت شست و شوی انواع لباس از مایع لباسشویی استفاده کنید

دومین مواد شوینده ماشین لباسشویی مناسب برای انواع لباس ها مایع لباسشویی است. مایع لباسشویی طی زمان بسیار کوتاهی با آب ترکیب شده و به درون لباس ها نفوذ می کند و باعث شست و شوی بهتر آن ها می شود. همچنین حلالیت بالای این نوع شوینده موجب شده است که عده زیادی از مصرف کنندگان برای شستشوی انواع لباس و انواع لکه ها از مایع لباسشویی استفاده کنند. اما مایع ظرفشویی مناسب برای لباسشویی چیست؟ مایع لباسشویی از برندهای خارجی و ایرانی در بازار موجود است. بهتر است مایعی را برای شست و شو خریداری کنید که علاوه بر صرفه اقتصادی، از کیفیت بالایی برخوردار باشد، توسط برندهای های معتبر تولید شود و رایحه ملایم و مناسبی داشته باشد.

برای شست و شوی لباس های روشن از قرص لباسشویی استفاده کنید

برای شست و شوی لباس های روشن از قرص لباسشویی استفاده کنید

آیا قرص لباسشویی شوینده مناسبی برای لباسشویی است؟ قطعاً یکی از بهترین و موثرترین شوینده ها برای شست و شوی انواع لباس های روشن، قرص ماشین لباسشویی است که باعث سفیدی بیشتر لباس های سفید و شفافیت آن ها می شود. قرص های لباسشویی به راحتی باعث از بین رفتن لکه های روغن، قهوه، کاکائو، عرق و…می شوند. استفاده از قرص های شوینده برای لباسشویی بسیار آسان است و به دلیل تمیز کردن فیلتر و جلوگیری از افزایش سختی آب باعث افزایش طول عمر ماشین لباسشویی نیز می شود.

برای شست و شوی لباس های گران قیمت از کپسول ژله ای شست و شو استفاده کنید

کپسول ژله ای لباسشویی

شوینده ماشین لباسشویی مناسب برای شستن لباس های گران قیمت چیست؟ یکی از باکیفیت ترین مواد شوینده موجود در بازار که از قیمت نسبتاً بالایی برخوردار هستند، کپسول ژله ای شوینده است. کپسول ژله ای شوینده اگرچه قیمت نسبتاً بالایی دارد اما در زمان بسیار کوتاهی در آب حل شده و باعث شست و شوی لباس های گران قیمت با کیفیت بالا می شود. اگر نگران تغییر شکل لباس های گران قیمت خود هستید، توصیه می شود حتما از کپسول ژله ای برای شست و شو استفاده کنید.

خلاصه ای از شوینده مناسب برای لباسشویی

در مطلب بالا به معرفی انواع شوینده مورد استفاده از لباسشویی و همچنین بهترین مواد شوینده برای ماشین لباسشویی پرداختیم. شوینده هایی که توسط برندهای معتبر تولید شده و مخصوص ماشین لباسشویی هستند باید برای شست و شوی لباس در لباسشویی مورد استفاده قرار بگیرند. انتخاب شوینده مناسب برای شست و شوی لباس در ماشین لباسشویی نه تنها باعث بالا رفتن کیفیت شست و شو می شود، بلکه در افزایش طول عمر ماشین لباسشویی تاثیر گذار است و از خوردگی قطعات ماشین لباسشویی جلوگیری می کند.

از این رو می توان گفت مناسب تری و بهترین مواد شوینده لباسشویی شامل مایع لباسشویی، صابون لباسشویی، کپسول ژله ای و قرص لباسشویی هستند که می تواند برای شستشوی لباس های حساس یا ظریف به کار برده شوند. در صورتی که پس از شستشوی لباس هایتان دچار مشکلی در کارکرد دستگاه خود شده اید، می توانید برای تعمیر ماشین لباسشویی خود از متخصصین و کارشناسان آی پی امداد کمک بگیرید.

3.7/5 - (8 امتیاز)

در بحث و گفتگوی این مقاله شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد