نابود کردن ماشین لباسشویی

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

در این ویدیو از شرکت خدمات اینترنتی لوازم خانگی با نگاهی طنز آمیز قصد داریم تا به تماشای نحوه نابود کردن ماشین لباسشویی بپردازیم، با استفاده از این ویدیو به نحوه کارکردن قطعات و جای آن ها در ماشین لباسشویی هم می توانید پی ببرید.

کاربران گرامی، تمامی محتوای این صفحه در ویدیو ارائه داده شده است و شما با تماشای آن از مطالعه متن بی نیاز خواهید بود.

فیلم آموزش حمله و از بین بردن ماشین ظرفشویی

ماشین لباسشویی یکی از وسایل برقی دوست داشتنی آشپزخانه است، وقتی یک خش هم روی بدنه آن می‌افتد سریعا برای برطرف کردن آن اقدام می‌کنیم. کلی در نگهداری آن تحقیق می‌کنیم تا آسیبی به دستگاه وارد نشود. حتی  لباسشویی انقد برامون مهمه که روپوش هم براش درست می‌کنیم، تا رنگ بدنه آسیب نبینه!  حالا بعضی ها هم هستند، دیوانه وار بلاهایی که سر ماشین لباسشویی میارند به نابودی لباسشویی منجر می‌شود.

عده‌ای فقط برای تفریح و هیجان همچین چالش‌هایی را سر لباسشوی میارند، اما بعضی افراد از این کار برای تست کردن عملکردهای مختلف لباسشویی استفاده می‌کنند. کاربران با مشاهده این فیلم نظرات مختلفی را بیان می‌کنند. از شما هم می‌خواهیم دیدگاه‌های خود را درباره این ویدئو برای ما ارسال نمایید.

مشاهده ویدیو نابود کردن ماشین لباسشویی با سنگ

در ویدئو فوق شما مشاهده می‌کند، که این شخص چطور با انداختن یک سنگ دیگ و موتور لباسشویی از بدنه جدا می‌شوند وبه کارکرد خود ادمه می‌دهند. در این ویدئو قدرت موتور لباسشویی که سنگ داخل دیگ است بسیار تماشایی می‌باشد.

اما به این موضوع توجه کنید که اگر کوچک ترین خرابی ای در ماشین لباسشویی شما رخ داد لازم نیست نگرانی به خصوصی در مورد این موضوع داشته باشید و کافیست تا با شماره 02158941 تماس حاصل فرمایید و از خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی در محل ای پی امداد بهره مند شوید.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد