تعمیر ماکروفر پاناسونیک

خدمات تعمیر ماکروفر پاناسونیک در تهران با استفاده از قطعات اورجینال، گارانتی تا 365 روز و هزینه مناسب در محل توسط تیم متخصصین آی پی امداد به مشتریان ارائه می شود.

بازه هزینه تعمیرات ماکروفر پاناسونیک: 120/000 تا 950/000 تومان
تکنسین متخصص: 250+
سفارش موفق: 500+ هزار
تعمیر ماکروفر پاناسونیک

ماکروفر پاناسونیک Panasonic محصولی از برند ژاپنی است که از کیفیت بالایی برخوردار است. در برخی مواقع ممکن است در عملکرد مایکروفر پاناسونیک خود با مشکلاتی مواجه شوید و دستگاه شما روشن نشود، غذا را گرم نکند، سینی آن نچرخد، جرقه بزند، درب آن بسته نشود و ... که در این شرایط باید به سرعت دستگاه خود را عیب یابی و تعمیر نمایید. بنابراین در صورتی که مایکروویو شما آسیب دیده است، می توانید از خدمات تعمیر ماکروفر پاناسونیک در آی پی امداد بهره مند شوید. مجموعه آی پی امداد دارای شعب مختلف در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد و می تواند انواع خدمات تعمیر مایکروفر، مایکروویو و ماکروفر پاناسونیک را در محل به مشتریان عزیز ارائه دهد. تعمیرکاران متخصص و مجرب تعمیر مایکروفر پاناسونیک از قطعات اصل برای رفع ایرادات دستگاه استفاده کرده و به شما گارانتی 90 الی 365 روزه معتبر تقدیم خواهند کرد. در صورت نیاز به بهره مندی از خدمات تعمیر ماکروویو پاناسونیک خود می توانید از طریق شماره های 02158941 یا 02191093903 با کارشناسان آی پی امداد ارتباط برقرار نمایید.

خدمات تعمیر مایکروفر پاناسونیک در آی پی امداد دارای 3 الی 12 ماه گارانتی معتبر می باشد.

تعمیر در محل
فاکتور رسمی
گارانتی تا 12 ماه
قطعات اورجینال
پشتیبانی 24 ساعته
تاسیس از دهه 1370
مراجعه حضوری به کارگاه
تحویل کالا توسط پیک آی پی امداد

نحوه تماس برای تعمیر ماکروفر پاناسونیک Panasonic در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماکروفر پاناسونیک و ثبت درخواست خدمات به صورت زیر می باشد:

  • ابتدا می توانید با شماره تلفن های 02158941 یا 02191093903 تماس بگیرید و مشکل مایکروفر پاناسونیک خود را برای کارشناسان آی پی امداد مطرح کنید.
  • همچنین می توانید از طریق سایت آی پی امداد اقدام به ثبت درخواست تعمیر مایکروویو پاناسونیک خود به صورت آنلاین نمایید.

روند ارائه خدمات تعمیر مایکروویو پاناسونیک در آی پی امداد

  1. پس از ثبت اطلاعات شما در سامانه مشتریان مجموعه آی پی امداد، لینک پنل کاربری برای شما پیامک می شود.
  2. در پنل کاربری خود می توانید مشخصات تکنسین یا تعمیرگاه، کد اشتراک، مدت گارانتی، فاکتور، زمان حضور تکنسین در محل و ... را مشاهده کنید.
  3. همچنین امکان ارتباط آنلاین با واحدهای پیگیری، پشتیبانی و شکایت در پنل کاربری شما وجود دارد.
  4. تعمیرکار ماکروفر پاناسونیک برای عیب یابی و تعمیر دستگاه، در کمتر از یک ساعت و یا طبق توافقی که انجام داده اید، به محل شما می آید.
  5. همچنین اگر از خدمات پیک آی پی امداد استفاده نمایید، امکان مشاهده زمان حضور وی در محل برای دریافت محصول از طریق پنل کاربری وجود دارد.
  6. تعمیر ماکروویو پاناسونیک با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اورجینال انجام می شود.
  7. در پایان خدمات، تکنسین آی پی امداد فاکتور و گارانتی 3 تا 12 ماهه را در اختیار شما قرار می دهد که جزئیات آن در پنل کاربری شما قابل مشاهده است.
  8. همچنین می توانید در پنل کاربری به تعمیرکار خود نسبت به فرآیند اجرای تعمیرات مایکروفر پاناسونیک امتیاز دهید.
  9. در نهایت کارشناس واحد Happy Call مجموعه آی پی امداد رضایت شما را از خدمات تعمیرکار مربوطه بررسی می کند.

لازم به ذکر است از ابتدای ثبت درخواست خدمات تا پایان روز گارانتی، یک کارشناس به صورت آنلاین در پنل کاربری از شما پشتیبانی خواهد کرد.

با استفاده از خدمات تعمیرکار آی پی امداد می توانید تا 75 درصد در هزینه تعمیر ماکروفر پاناسونیک خود صرفه جویی نمایید.

sp-ip
نحوه تماس برای تعمیر ماکروفر پاناسونیک در آی پی امداد
ثبت آنلاین درخواست تعمیرات در آی پی امداد
تماس با شماره تلفن 58941-021
بعد از ثبت درخواست تعمیر، پروفایل کاربری شما در سامانه مشتریان آی پی امداد ثبت می شود.

هزینه تعمیر مایکروویو پاناسونیک

مهمترین ویژگی آی پی امداد، تعیین نرخ مناسب و به صرفه برای تعمیر ماکروفر پاناسونیک می باشد؛ زیرا با در نظر گرفتن شرایط مالی مصرف کنندگان، هزینه تعمیرات را به صورت منصفانه ای در نظر گرفته است. لازم است بدانید که این مجموعه هزینه های تعمیرات مایکروفر پاناسونیک را بر اساس تعرفه اتحادیه تنظیم کرده است. به طور کلی هزینه تعمیر مایکروویو پاناسونیک شما با توجه به نوع خرابی، قطعات معیوب، مدل دستگاه، تعمیر یا تعویض قطعات و سایر موارد پس از عیب یابی دقیق توسط تکنسین متخصص آی پی امداد تعیین می شود. همچنین می توانید در پایان کار تعمیرات دستگاه خود، فاکتور رسمی هزینه ها را نیز دریافت نمایید. دقت داشته باشید که اولویت تعمیرکاران این مجموعه تعمیر و در صورت نیاز تعویض قطعات ماکروفر پاناسونیک شما می باشد که این امر می تواند به میزان قابل توجهی هزینه های شما را کاهش دهد. به کمک جدول زیر می توانید به صورت تقریبی نسبت به هزینه تعمیرات مایکروفر پاناسونیک خود اطلاع پیدا نمایید.

جدول تعرفه خدمات

قطعات ماکروفرهزینه تعمیرات ماکروفر
لامپ مگنتران850/000 الی 1/340/000 تومان
ترانس های ولتاژ950/000 الی 1/860/000
ورق نسوز (میکا)150/000 الی 230/000 تومان
موتور صفحه گردان250/000 الی 430/000 تومان
دیود55/000 الی 190/000 تومان
خازن140/000 الی 240/000 تومان
المنت240/000 الی 2/900/000 تومان
ترموستات90/000 الی 550/000 تومان
برد950/000 تومان الی 7/500/000 تومان
میکروسوئیچ1/100/000 الی 1/950/000 تومان
نمایش بیشتر

کدامیک از مدل ها و مشکلات مایکروویو پاناسونیک در آی پی امداد تعمیر می شوند؟

کاربرانی که از مدل های مختلف ماکروفر، مایکروفر و مایکروویوهای پاناسونیک استفاده می کنند و دستگاه آنها دچار خرابی شده است، می توانند از خدمات تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در آی پی امداد بهره مند شوند. از جمله مدل های این محصول که در این مجموعه تعمیر می شوند، شامل:

  • سری مدل های ST ، CD ، CT ، SM ، GD ، SD ، GF مایکروویوهای پاناسونیک

مایکروویوهای پاناسونیک با گذشت زمان دچار مشکلاتی در عملکرد خود خواهند شد و در صورت خراب شدن آنها، باید از یک تکنسین متخصص جهت عیب یابی و رفع مشکل دستگاه خود کمک بگیرید. از جمله مشکلات مایکروفر پاناسونیک که توسط تعمیرکار آی پی امداد برطرف می شوند، شامل موارد زیر می باشد:

  • مایکروفر روشن نمی شود.
  • سینی ماکروفر نمی چرخد.
  • غذا در ماکروویو گرم نمی شود.
  • برنامه های پخت ماکروفر عمل نمی کند.
  • مایکروفر جرقه می زند.
  • لامپ مایکروفر روشن نمی شود.
  • درب ماکروفر باز یا بسته نمی شود.

خدمات تعمیرکار ماکروفر پاناسونیک در آی پی امداد

  • تعمیر و تعویض کلیه قطعات مکانیکی و الکترونیکی ماکروفر
  • تعمیرات و تعویض المنت، لامپ مگنتران، میکروسوئیچ، فیوز، خازن، دیود، سینی گردان، موتور، برد الکترونیکی، دکمه ها و … مایکروویو پاناسونیک
  • سرویس و تست سلامت قطعات مختلف ماکروفر پاناسونیک

تعمیر مایکروفر پاناسونیک در آی پی امداد چقدر طول می کشد؟

نمایندگی ماکروفر پاناسونیک دارای تعمیرکاران متخصص و مجربی می باشد که پس از اعزام به محل و عیب یابی دقیق دستگاه، ایراد آن را در کمترین زمان ممکن تشخیص داده و اقدام به تعمیر مایکروفر پاناسونیک شما خواهند کرد. همچنین زمانی که تعمیرکار متخصص آی پی امداد به محل مورد نظر شما برای تعمیرات ماکروفر پاناسونیک مراجعه می کند، پس از بررسی دستگاه، زمان مورد نیاز برای رفع مشکل را مشخص می کند.

در صورتی که دستگاه شما با مشکلاتی جزئی مواجه شده باشد، تکنسین آی پی امداد با استفاده از قطعاتی که همراه خود آورده است، اقدام به تعمیر مایکروویو پاناسونیک شما در بازه زمانی کوتاه (یک الی دو ساعت) خواهد کرد. همچنین اگر پس از بررسی دستگاه مشخص شود که قطعات اصلی آن نظیر برد الکترونیکی آن دچار خرابی شده است و امکان تعمیر آن در محل وجود نداشته باشد، قطعه معیوب ماکروفر پاناسونیک شما به کارگاه مجهز آی پی امداد منتقل می شود. در نهایت تا 72 ساعت کاری، قطعه معیوب دستگاه شما تعمیر شده و توسط تعمیرکار مربوطه مجددا بر روی مایکروفر پاناسونیک شما نصب خواهد شد.

نمایندگی ماکروفر پاناسونیک در تهران

در صورتی که به دنبال مرکزی هستید که بتواند خدمات تعمیر ماکروفر را با کیفیت و سرعت بالایی ارائه دهد، می توانید از خدمات نمایندگی مایکروویو پاناسونیک در تهران استفاده نمایید. آی پی امداد یکی از مراکز ارائه دهنده خدمات سرویس و تعمیرات مایکروفرهای پاناسونیک در تهران می باشد که در تمامی مناطق اعم از شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز دارای شعب مختلفی می باشد. این مجموعه می تواند پس از ثبت درخواست مشتریان، در سریع ترین زمان ممکن، خدمات مربوطه را به مشتریان خود ارائه دهد. بنابراین در هر نقطه ای از شهر تهران که زندگی می کنید و ماکروفر پاناسونیک شما دچار خرابی شده است، می توانید از خدمات آی پی امداد برای تعمیر دستگاه خود بهره مند شوید.

تعمیر مایکروفر پاناسونیک در محل

یکی از خدمات ارزشمندی که آی پی امداد به مشتریان خود ارائه می دهد، تعمیر مایکروفر پاناسونیک در محل می باشد. برای تعمیر ماکروفر خود نیازی نیست که آن را به محل نمایندگی ببرید و این امکان وجود دارد که تمامی مراحل تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در محل شما انجام شود. یکی از مزایای بهره مندی از خدمات تعمیر ماکروویو پاناسونیک در منزل این است که هزینه های جانبی آن کمتر می شود؛ زیرا دیگر لازم نیست که هزینه ای بابت حمل و نقل دستگاه خود به تعمیرگاه بپردازید.

مورد بعدی این است که مطمئن می شوید تعمیرات مایکروفر پاناسونیک شما به درستی انجام می شود؛ زیرا می توانید بر روند کار تکنسین مربوطه در منزل خود نظارت داشته باشید. آخرین مزیت نیز این است دیگر لازم نیست چند روز منتظر بمانید تا مایکروفر به شما تحویل داده شود. همچنین از آسیب دیدن دستگاه در اثر جابجایی نیز جلوگیری خواهید کرد.

مزایای استفاده از خدمات تعمیرات مایکروویو پاناسونیک در آی پی امداد

از آنجایی که مایکروفر دارای سیستم داخلی حساس و پیچیده ای است، بهتر است تعمیرات آن را به یک مرکز مجاز و معتبر بسپارید. از جمله بهترین و قدیمی ترین مراکزی که بیش از 30 سال است در زمینه تعمیر مایکروویو پاناسونیک در حال فعالیت می باشد، آی پی امداد است. این مجموعه همواره به دنبال این است که رضایت مشتریان خود را جلب نموده و بهترین و باکیفیت ترین خدمات را برای تعمیر ماکروفر پاناسونیک به آنها ارائه دهد. از جمله مزایای بهره مندی از خدمات این مرکز شامل موارد زیر می باشد:

  • برخورداری از خدمات متخصص ترین و مجرب ترین تعمیرکاران
  • ارائه فاکتور جهت شرح هزینه های خدمات
  • تعیین هزینه های مقرون به صرفه و مطابق با نرخ اتحادیه
  • ارائه گارانتی 90 الی 365 روزه برای تضمین کیفیت خدمات
  • استفاده از قطعات اورجینال و باکیفیت برای تعمیر ماکروفر
  • داشتن شعب مختلف برای تسریع در ارائه خدمات
  • ایجاد امکان ارتباط آنلاین با واحد پشتیبانی در پنل کاربری مشتریان

عیب یابی مشکلات ماکروفر پاناسونیک

در ادامه به بررسی رایج ترین مشکلاتی می پردازیم که ممکن است برای مدل های مختلف ماکروفر پاناسونیک رخ دهند و کارکرد آنها را دچار مشکل کنند. برای شناسایی برخی از آنها باید حتماً از تعمیرکار متخصص کمک بخواهید؛ زیرا خودتان نمی توانید مشکل قطعه را شناسایی نمایید. همچنین به کمک موارد ذکر شده و در صورت داشتن مهارت فنی می توانید عیوب سطحی مایکروفر خود را برطرف کنید.

اجرا نشدن برنامه پخت در مایکروویو پاناسونیک

  • ممکن است درب مایکروویو شما مشکل داشته باشد.
  • فعال شدن قفل کودک مایکروویو یکی دیگر از دلایل بروز این مشکل است.
  • باید قفل کودک را غیرفعال کرده و سپس برنامه پخت مورد نظر را اعمال کنید.

خاموش شدن ماکروفر پاناسونیک در حین کار

  • استفاده بیش از حد از دستگاه می تواند این مشکل را ایجاد کند.
  • در این موارد به ماکروفر استراحت دهید.
  • گرم شدن بیش از حد دستگاه نیز می تواند دلیل این مشکل باشد.
  • برای تست دستگاه، آن را مستقیماً به برق وصل کنید.
  • همچنین ممکن است مشکل از برد الکترونیکی دستگاه باشد.

روشن نشدن لامپ مایکروفر پاناسونیک

  • این مشکل در مایکروویو قدیمی طبیعی است.
  • احتمالا با تعویض لامپ مشکل حل خواهد شد.
  • خرابی تابلو برق را نیز می توان دلیل این امر دانست.

گرم نشدن غذا در ماکروفر پاناسونیک

  • می توانید مگنترون دستگاه را بررسی کنید.
  • لازم است دیود و خازن را بررسی کنید.
  • در نهایت می توانید سوئیچ درب را بررسی نمایید.

کار نکردن نمایشگر مایکروویو پاناسونیک

  • اگر صفحه مایکروفر پاناسونیک قطع شده است، می توانید سوکت ها و اتصالات صفحه نمایش را بررسی کنید.
  • اگر مشکل همچنان روی صفحه نمایش وجود دارد، برد الکترونیکی را بررسی کنید.
  • در صورت رفع نشدن مشکل صفحه نمایش ماکروفر پاناسونیک می توانید از خدمات آی پی امداد بهره مند شوید.

جرقه زدن مایکروفر پاناسونیک

  • بررسی کنید که آنتن سر لامپ مگنترون آسیبی ندیده باشد، یعنی سوراخ آن باز یا سیاه نباشد.
  • لازم است بررسی شود که لامپ مگنترون دستگاه نسوخته باشد.
  • می توانید ورق میکا یا ورق نسوز را بررسی کنید تا آسیبی ندیده باشد.
  • همچنین باید بررسی کنید که داخل دستگاه فلزی وجود نداشته باشد.

نچرخیدن ظروف در داخل ماکروفر پاناسونیک

  • موتور دوار ممکن است مشکل داشته باشد.
  • غلتک های زیر سینی مایکروویو را بررسی کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که هیچ چیز غلتک ها را مسدود نمی کند.

روشن نشدن ماکروفر پاناسونیک

ممکن است دلایل مختلفی برای روشن نشدن مایکروفر پاناسونیک وجود داشته باشد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

  • سوختگی فیوز یا قطع کننده مدار
  • سوئیچ درب معیوب
  • خرابی پنل کنترل یا پد لمسی
  • قطع برق یا قطع شدن سیم برق
  • مشکل منبع تغذیه یا سیم‌کشی مایکروویو

بسته نشدن درب مایکروفر پاناسونیک

  • مطمئن شوید که چیزی مانند ذرات غذا یا زباله ها مانع درزگیر درب نشده است.
  • قفل درب مایکروفر ممکن است شکسته یا خم شده باشد.
  • خود درب ممکن است آسیب دیده باشد.
  • سوئیچ درب ممکن است معیوب باشد و از تشخیص زمان بسته شدن درب جلوگیری کند.

روشن نشدن گریل ماکروفر پاناسونیک

  • آسیب به برد، المنت و ترموستات در مایکروفر می تواند باعث کار نکردن گریل شود.
  • هر یک از این قطعات باید بررسی و در صورت لزوم تعمیر و یا تعویض شوند.

سوالات متداول تعمیرات مایکروفر پاناسونیک

متداول ترین پرسش های مشتریان مجموعه آی پی امداد به هنگام بهره مندی از خدمات تعمیر ماکروفر پاناسونیک شامل موارد زیر می باشد.

یکی از عوامل مهمی که هزینه تعمیر ماکروفر پاناسونیک شما را تعیین می کند، نوع خرابی دستگاه است. با استفاده از خدمات آی پی امداد می توانید هزینه های خود را تا 75% کاهش دهید؛ زیرا کلیه هزینه های دریافتی این مجموعه بر اساس تعرفه اتحادیه می باشد.

کلیه خدمات تعمیر ماکروفر پاناسونیک در آی پی امداد دارای 3 تا 12 ماه گارانتی می باشد.

در مجموعه آی پی امداد کلیه خدمات مربوط به تعمیرات مایکروفر پاناسونیک شما با قطعات اصل و درجه یک صورت می گیرد.

اگر ماکروفر پاناسونیک شما دچار خرابی شده است، برای تعمیر آن می توانید از طریق شماره تلفن 02158941 با مجموعه آی پی امداد ارتباط برقرار نمایید.

8 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
  • مسعود قطلان 04 اردیبهشت 1401

    سلام ممنون از خدمات خوبتون خيلي سريع در منزل رفع عيب شد

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 04 اردیبهشت 1401

      ممنون از انتخاب شما

      پاسخ دادن
  • محمد 16 آبان 1400

    سلام وقتي دستگاهمو روشن ميكنم فيوز ميپره از چي ميتونه باشه

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 16 آبان 1400

      سلام، میکروسوئیچ درب، ترانس، لامپ مگنتران و خازن بررسی شود.

      پاسخ دادن
  • جمشيدي 02 دی 1399

    سلام ممنون از خدمات خوبتون

    پاسخ دادن
    • آی پی امداد 03 دی 1399

      سلام، ممنون از انتخابتون

      پاسخ دادن
      • علوی 24 بهمن 1400

        سلام وقتی ماکروفر رو روشن می کنم سمت راست انتهای دستگاه صدای جرقه و صدای عجیبی میده که احساس می کنم الان منفجر میشه از چی میتونه باشه و هزینه چقدر میشه ؟

        پاسخ دادن
        • آی پی امداد 24 بهمن 1400

          سلام از قسمت مگنتوون هست كه بايد صفحه ي ميكا تعويض و مگنترون سري تعمير بشه و در صورت لازم تعويض شود

          پاسخ دادن
اینستاگرام آی پی امداد