ویدیو ساخت اجاق گاز کوچک

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

اجاق گازهای کوچک وسیله های بسیار کاربردی برای مسافرت و گردش در طبیعت هستند. بیشتر افرادی که به گردش در طبیعت علاقه دارند، به طور معمول یک اجاق گاز کوچک همیشه در وسایل خود همراه دارند. اجاق گازهای کوچک فضای زیادی نمی گیرند و در عین حال گرما و شعله مورد نیاز برای به جوش آوردن آب و یا گرم کردن غذا را به ما میدهند. اما اگر فراموش کردیم که اجاق گاز خود را به مسافرت ببریم چگونه می توانیم یک اجاق گاز کوچک بسازیم؟ ساخت اجاق گاز کوچک کار سختی نیست. برای انجام اینکار این فیلم را تا انتها ببینید.

چگونه یک اجاق گاز کوچک بسازیم؟

نحوه ساخت اجاق گاز کوچک کار بسیار پیچیده ای نیست و آن را حتی با وسایل دورریختنی نیز میتوان درست کرد. شاید باور آن کمی سخت باشد، اما این کار به سادگی قابل انجام است. اگر در جایی هستید که نمی توانید آتش روشن کنید و نیاز به یک شعله برای گرم کردن غذا و یا جوش آوردن آب دارید، بهترین گزینه استفاده از یک اجاق گاز کوچک است. اگر مراحل این فیلم را قدم قدم انجام دهید به راحتی می توانید یک اجاق گاز کوچک بسازید و از آن در هر جایی که هستید استفاده کنید.

وسایل مورد نیاز برای ساخت اجاق کوچک

شما برای ساخت اجاق کوچک نیاز به وسایل پیچیده ندارید. اگر به اطراف خود نگاه کنید تنها با یک یا ۲ قوطی فلزی به راحتی می توانید یک اجاق گاز کوچک قوی و با دوام بسازید. وسایل مورد نیاز برای ساخت یک اجاق گاز کوچک به شرح زیر می باشند:

  • دو عدد طوطی فلزی
  • قیچی
  • خودکار یا ماژیک
  • پنبه
  • الکل یا محلول آتش زا
  • سوزن و یا وسیله ای نوک تیز برای سوراخ کردن قوطی فلزی
  • یک تخته چوبی به همراه ۳ عدد پیچ و مهره و یا استفاده از پایه
  • ساخت اجاق گاز الکلی کوچک

شما در زمانی کوتاه با استفاده از این وسایل و انجام مراحل این فیلم می توانید یک اجاق گاز کوچک قوی و کاربردی بسازید، که در مسافرت به طبیعت می‌تواند به شما خیلی کمک کند. همچنین از آنجایی که این اجاق گاز کوچک از الکل استفاده می کند نیازی به استفاده از چوب برای آتش درست کردن نیست و به طبعیت آسیبی وارد نمی گردد.

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد