ویدیو چالش سطل رنگ و لباسشویی

comment
دیدگاه و تجربیات شما برای ما ارزشمند است!

شما می توانید با به اشتراک گذاشتن دیدگاه و تجربیات خود در انتهای همین بخش به گفتمان آنلاین با تعمیرکاران آی پی امداد و دیگر کاربران بپردازید.

ارسال دیدگاه

پمپ ماشین لباسشویی وظیفه دارد آب کثیف را از ماشین خارج کند. پمپ تخلیه معمولا در زیر و کنار ماشین لباسشویی قرار دارد که با استفاده از یک لوله آب مصرف شده و کثیف را خارج میکند. حال اگر این پمپ توسط عوامل خارجی و بی احتیاطی در استفاده نادرست ما خراب و یا معیوب شود چه بلایی سر ماشین لباسشویی می‌آید؟ ما یک فیلم در همین رابطه برای شما آماده کرده‌ایم با عنوان ویدیو چالش سطل رنگ و لباسشویی که به شما نشان خواهد داد اگر در استفاده از ماشین لباسشویی بی احتیاطی کنیم و پمپ آن خراب و معیوب شود چه اتفاقی برای ماشین لباسشویی رخ خواهد داد؛ در ادامه با مجموعه تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد همراه باشید.

نکات ایمنی در ویدیو چالش سطل رنگ و لباسشویی

در ابتدای چالش سطل رنگ و لباسشویی باید به نکات ایمنی مورد نیاز توجه کنیم:

این فیلم تنها برای نشان دادن اتفاقات احتمالی می‌باشد، که در صورت استفاده غیر اصولی ما از ماشین لباسشویی ممکن است رخ دهد. هیچ وقت این آزمایش را حتی برای تست کردن ماشین لباسشویی خود انجام ندهید، انجام چنین کاری می‌تواند شما را متحمل هزینه‌های گزاف کند و دستگاه نیاز به تعمیر و حتی تعویض قطعه و یا حتی چندین قطعه پیدا کند. بنابراین هرگز ین اشتباه بزرگ را حتی برای تست انجام ندهید.

پمپ ماشین لباسشویی چرا عمل تخلیه را انجام نمی‌دهد؟

  • برخی اوقات پرز البسه‌ها و یا شیء‌هایی که احتمالا در جیب بوده‌اند باعث مسدود شدن خروج آب شده و یا پمپ گیر می‌کند.
  • سوختن پمپ تخلیه.
  • برد ماشین لباسشویی معیوب شده و دستور صادر نمی‌کند.
  • شیلنگ تخلیه ماشین لباسشویی تا و یا مسدود شده. البتهدر نظر داشته باشید زمانی که شیلنگ تخلیه پایین‌تر از سطح و یا هم سطح ماشین لباسشویی باشد عمل تخلیه به درستی انجام نخواهد شد.
  • احتمالا طول شیلنگ تخلیه بیش از حد استاندارد بلند است.
  • و مواردی این چنین که باعث می‌شود آب داخل ماشین لباسشویی تخلیه نشود، که باید توسط تکنسین ماهر بررسی شوند.

 

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است
دیدگاهی بنویسید
دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
اینستاگرام آی پی امداد